Nuuskaa euroopasta?

söffe

Onko kellään tietoa saako nuuskaa muista euroopan maista kuin Ruotsista?

8

5668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietämätö

Ei mitään tietoo kertokaa nyt ihmeessä.

• Ostanut

Ainakin Virosta ja Venäjältä saa kaupasta.Espanjassa oli hotellissa ilmoitustaululla paikallisen ruottalaisen myynti-ilmoitus.

• Nuuska

Nuuskaa saa kaupasta Norjassa. Ei ole EU:n jäsen, joten sallittua. Virossa ei nuuskaa saa muualta kuin laivoilta. Venäjästä en tiedä. Helpointa nuuskan ostaminen on tilaamalla netistä. Kulkee mm. Suomeen ihan vaivatta.

• pro_nuuskaaja

Vähän vanha ketju, mutta Rodoksen saarella, keskellä pääkaupunkia sain Thunderia. Rasiat oli siististi hyllyssä. Kulutin koko askin pikavauhtia ja ei tuntunut menevän päähän. Toisaalta vinettoakin oli jonkin verran vedetty jo muutaman päivän ajan, joten en mene vannomaan miten asia oikeasti oli.

SIkäli kun tiedän, Kreikasta ei pitäisi lain mukaan saada nuuskaa. Mutta mistä sitä ikinä tietää....?

• Snöge

Osa maista kieltää lain fiksusti laittamalla siihen "chewing tobacco pouches". Kyseessä mukamas pureskeltavat tupakkapussit, ei nuuskaa. Myös Teneriffalta saa Thunderia ja nenänuuskaa tupakkaliikkeistä. Makuja oli monia.

• Snöge

Myös Prahassa ja Agia Marinassa oli thunderia.

• Matkallemenossa

Tietääkö kukaan myydäänkö kroatiassa nuuskaa?

• KitkunenSuomalainen

Itse olen juuri Kroatiassa ka kelailen et saako täöltä vittu mistään kun itse loppu vika purkki juuri ja en ehtiny ostaa aikaisemmin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      86
      1468
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1135
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      110
      1059
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      1027
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      67
      898
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      857
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      63
      835
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      31
      768
    10. Onko ikävä

Yhtään?
      Ikävä
      46
      696
    Aihe