Isopäinen sinkkunainen
4
113
Vastaukset
- Miaauu
Ihan kuin potkupallo.
Heh... itselläni on myös iso pää, ympärysmitta korvien yläpuolelta mitattuna on 60 cm, eli ylioppilaslakin mukaan koko olisi 60. Vanha ylioppilaslakkini, joka on kokoa 58 ei sovi enää. Uskon että pääni suuri koko liittyy älykkyyteni.
- Stickmann
Meilläkin oli ala-asteella luokalla sellainen ADHS-vesipää, joka ennen pitkää sai passituksen tarkkailuluokalle.
Tikkuihmiset ovat hassuja. Iso pää, laiha vartalo ja tikkumaiset raajat alien-tyyliin. Mutta eiväthän he sille paljoakaan voi. - sasassagfas
Stickmann kirjoitti:
Meilläkin oli ala-asteella luokalla sellainen ADHS-vesipää, joka ennen pitkää sai passituksen tarkkailuluokalle.
Tikkuihmiset ovat hassuja. Iso pää, laiha vartalo ja tikkumaiset raajat alien-tyyliin. Mutta eiväthän he sille paljoakaan voi.Tyypillinen ATM siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398