niin matkustaisin siihen aikaan ku ei ollut vielä idols alkanut. niin menisin hannan kotipaikkakunnalle, sitten vaikka baarissa pokaisisin sen. sitten veisin sen kämpille. ja harrastaisin sen kaa seksiä ja kuvaisin sen pitkän seksisession nauhalle. pari viikkoa sen jälkeen ku hanna voittaa idols kilpailun näytän videon jolleki raha ihmiselle, joka ryhtyy sit manageriksini. ja näin minusta tulisi miljonääri tällä kotivideolla..
eikös olis hyvä idis?
jos olis aikakone
aikakone
4
562
Vastaukset
- tietämätön
Mutta eikös Hanna asunut ennen Idols-juttua jonkun häiskän kanssa avoliitossa.
Niin että miten sinä mahtuisit tähän kuvioon?- nfasdf
eikös aikoneen keksiminen olisi vaikeampi juttu kuin hannan äijä..
- fani
mun käsittääkseni se suhde loppui jo hyvän aikaa ennen Idolsin alkua tai edes sitä mainosta.
mitä nää Hannan yksityiselämän asiat edes muille kuuluu?
- JKK
Naida sitä antti tuiskua, saat paljon isommat rahat (ja *paljon* isommat traumat).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339