Kassalla havaittua

xbabe

Olen nyt muutaman viikon ollut kassalla töissä ja huomannut, että aika usein miehet maksavat ja unohtavat ostoksensa kassalle.

Ihan niinkuin niillä tavaroilla mitä he ostavat ei olisi mitään merkitystä.

18

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei come on

joo ne haluu vaan nähä sut

• xbabe

Mutta entä ne unohtuneet ostokset?

• unohtuvat koska
        xbabe kirjoitti:

Mutta entä ne unohtuneet ostokset?

ne ei merkitse mitään sun kauneutes rinnalla

• xbabe
        unohtuvat koska kirjoitti:

ne ei merkitse mitään sun kauneutes rinnalla

Olen ihan tavallisen näköinen, että ei se voi olla mikään syy.

• xbabe kirjoitti:

Olen ihan tavallisen näköinen, että ei se voi olla mikään syy.

Taidat aliarvioida viehätysvoimasi.

• xbabe
        enigmatica kirjoitti:

Taidat aliarvioida viehätysvoimasi.

Tuskin aliarvioin.

• asgsa

jotkut ovat hajamielisiä, ei voi mitään.
      toivottavasti joku osaa huomauttaa jos jotain jäänyt kassalle, suomen kartellikaupoille ei saisi antaa enää yhtään ylimääräistä voittoa

• xbabe

Olen sanonutkin, että "anteeksi, unohditte ostoksenne".

Käy jotenkin sääliksi.

• xbabe kirjoitti:

Olen sanonutkin, että "anteeksi, unohditte ostoksenne".

Käy jotenkin sääliksi.

Lieneeköhän alkavaa dementiaa? Tiedän toki mistä se johtuu, mutta tuskin kukaan on siitä kiinnostunut. On hyväksyttävämpää sanoa että on vain dementiaa, kuin tietää mistä se tarkalleen ottaen johtuu.

• xbabe
        m36-intj kirjoitti:

Lieneeköhän alkavaa dementiaa? Tiedän toki mistä se johtuu, mutta tuskin kukaan on siitä kiinnostunut. On hyväksyttävämpää sanoa että on vain dementiaa, kuin tietää mistä se tarkalleen ottaen johtuu.

No mistä se sitten johtuu?

• xbabe kirjoitti:

No mistä se sitten johtuu?

"No mistä se sitten johtuu? "

Mikrobeista aivoissa. Yhdessä tutkimuksessa havaittiin, että ne jotka kuolivat Alzheimerin tautiin, niin kuolleissa aivoissa n. 20% kaikista neuroneista olivat infektoituneita, bakteerin nimi oli Chlamydia pneumoniae, eli keuhkoklamydia, joka on hyvin yleinen bakteeri ihmisissä ja myös eläimissä, jopa kilpikonnissa, koirissa ja sammakoissa on sitä bakteeria löydetty.

Muutamia tutkimuksia:

Chlamydophila Pneumoniae and the Etiology of Late-Onset Alzheimers Disease.
        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18487846

Chlamydophila (Chlamydia) pneumoniae in the Alzheimer's brain.
        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17052268

Chlamydia pneumoniae induces Alzheimer-like amyloid plaques in brains of BALB/c mice.
        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15013562

Nämä tutkimukset ovat yksityiskohtaisia, eli niissä tosiaankin tutkittiin pakastettua aivokudosta niiltä joiden tiedettiin kuolleen Alzheimerin tautiin ja verrattiin sellaisiin henkilöiden aivoihin, jotka kuolivat muista syistä. Lisäksi tehtiin hiirikokeita, eli infektoitiin hiiriä samalla bakteerilla nenän kautta, ja niillekin kehittyi nopeasti etenevä Alzheimerin tauti.

Syy-seurassuhde on näin ollen aika vakuuttava. Dementiaa on alustavasti yritetty hoitaa antibiooteilla, mutta parantuminen on ollut hyvin hidasta. Tässä olisi syytä ymmärtää että ennalta ehkäisevä hoito olisi aika välttämätöntä, sillä siinä vaiheessa kun dementia puhkeaa tunnistettavasti, niin aivot ovat jo niin vaurioituneita, että niiden korjaaminen rupeaa olemaan todella vaikeaa, ja vie kauan aikaa.

• kylllääääääääääääää

xbabe tietty haluaa ajatella asian niin että miesten hajamielisyys johtuu hänestä.

• xbabe

En halua, eikä se ole totta.

Mene itse kassalle töihin, niin huomaat mitä tarkoitan.

• Haba''

Aika erikoista. Ehkäpä he ovat jotain mielenterveysongelmaisia? Tai sitten vain todella hajamielisiä. Itse yleensä vielä tarkastan, ettei mitään vaan jäänyt hihnalle.

• xbabe

Tai sitten niillä on vaan kova kiire.

• bcbnbvn
        xbabe kirjoitti:

Tai sitten niillä on vaan kova kiire.

Raskaan työpäivän jälkeen on tosi väsynyt.

• Minkälaisia miehiä?

Veikkaan että yksin eläviä miehiä. En sano sinkku, koska se trendisanana on varattu hyvännäköisille naisille.

Eihän niillä tavaroilla olekaan merkitystä miehelle, ellei ole ketään jonka kanssa ne jakaa. Vrt. joululahjojen itselle osto. Järjetöntähän sellainen on, ainakin miehen mielestä. Naisen kohtaaminen vaikkapa kaupan kassalla on myös aina hämilleen johtava tapahtuma, ellei siihen ole asianmukaisesti varautunut. Ts. asiointikohteen ja sen populaation välitön määritys sisääntullessa, määrätietoisuus sen käytävillä ja tietty töykeys kassalla.

Jos ravinnosta on kysymys, niin yksinäiselle miehellehän riittää että heittää naamariin jonkun läpyskän ja maitokahvia huiviin jolla pärjää huomiseen. Tai sitten työpaikkaruokalassa (varsinkin jos se sattuu olemaan ravintola) syö ammattilaisten valmistaman ravinteikkaan, maukkaan ja edullisen aterian.

• Kassalle unohdettua

Ei se välttämättä johdu tisseistäsi tai lärvistä. Itsekin unohdan usein tavaroita kassalle, vaikka kassaämmä olisi ruma kuin ryhävalaan paskaläpi. Yleensä johtuu siitä että ajattelen ihan muita asiota, tietysti jos kassaämmä sattuu olemaan pantavan näköinen, niin saatan ajatella myös panemista & housu pullistuu.

Eikä niillä tavaroilla tosiaan ole mitään merkitystä, olen niin rikas että voin ostaa mitä tahansa milloin haluan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe