10 000/kk riittää perustarpeisiin sanoo Jungner

jungnerilla polla

16

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sassssssss

Kymppitonnilla tekee kyllä tiukkaa selvitä Suomessa, on täällä elinkustannukset sen verran korkeat

• demarinlistijä

Niin ja työpaikan naiset pitää päästä nussimaan.

vittu mikä hyypiö.

• Pelkkä feikki

Demukka Jungner on sisäisestikin pelle. Joudumme kuuntelemaan ja lukemaan hänen sammakoitaan ja siitä voi kiittää demuäänestäjiä, jotka pelle hämäsi tyhjillä puheillaan. Se ei ole tehnyt vielä mitään näkyvää. Muuta ei ole tehnyt kuin mainostanut demuja ja tietysti kehunut hönttiä Lipposta. Muistaa toki välillä kehua itseäänkin. Turhaakin turhempi poliitikkona..

• Keskityn nyt saavuttamaan edes 1/10 tuosta. Eli olisi nyt sentään aluksi hyvä, jos olisi edes 1000 €/kk ja 100 000 € tilillä.

• ...

Kannattaa muistaa, että Jugner on SDP:n palkattu aatteenvartija, puoluesihteeri. Ilmeisesti tällainenctilillä ja omaisuudella brassailu on nykydemariuden aatteen ydin.

• Junger imee

mitenköhän noi jungerin "palkankorotus vinkit" toimii käytännössä? mies taitaa olla oikeasti niin luihu kun miltä näyttää.

• Tulossa rahakylpyjä

Demujen vaalilupaus oli 100 000 uutta työpaikkaa ja ehkä juuri ne ovat niitä 10 000 €/kk paikkoja. Sanon äkkiä itseni irti ja rupean havittelemaan uutta demuduunia. Kohta mä olen rikas.

• törkeä provokaatio

Just joo kymppitonni kuussa,mutta kukas sen tilin maksaisi?
      No tietenkin yhteiskunta,veromaksajat vai onko niitä
      kymppitonnin/kk työpaikkoja auki jossain yksityisellä
      sektorilla? Tässä se tulikin lähtölaukaus Lipposen presideninvaalikampanjalle. Kymppitonni kaikille
      ja sosialistiherroille viisi. Tämä on törkeä
      sosialistjohtajan provokaatio suomenkansan enemmistöä kohtaan.

• Feikki-Jugner

Kokoomuksesta loikannut limanuljaska saa jatkaa näitä lausuntojaan.Jopa 4000€/kk tienaava porvari-paperityöläinen siirtyy PerusS leiriin.

Jugner on täyspellegriino.

• Jungner hupattaa

Mitähän stimulanttia Jungner oli ottanut ennen tuotakin pöljäpäistä lausuntoaan?
        Puhuu mitä sylki suuhun tuo. Ei näistä jorinoista ainakaan demaripuolueen uskottavuus täysipäisenä poliittisena toimijana lisäänny.

• UKKI 61v

Kysyn vaan sinulta Junger oletko koskaan ollut työnantaja ?, ja maksanut palkkaa jollekkin työntekijälle- epäilempä että et.
      Olet juuri niitä "esson Baarin" ammattilaisia,jotka ovat suuria vain puheissaan.
      Taitaa olla vähän niitä ay ammattilaisia työllistäjinä - itse olen ollut työnantajan
      30v joten olen tavannut palkan ansaitsijoita, ja niitä joita kutsun palkannauttijoiksi
      - joihin lasken sinunkin kuuluvan.

• kylmät kammarit

Onkohan sillä Jyngnerilla kaikki tallella. No huomenna antaa varmasti taas Ylen demariaamutv.ssä lausuntoa ja demaritoimttajat hyräilevät.
      Ylen rahoitusta on pienennettävä ja rajusti.

• sovuen

Onneksi demareiden puolusihteeri suuressa "viisaudessaan" katkaisee Lipposen haaveet presidentin virasta. Onhan selvästi nähtävissä demareiden olevan kokoomuksen tavoin rikkaiden asialla ja sortavan tavallista ihmistä.

• demarielitistit

Jugner vain nokittaa "alle 3000 eur/kk ansaitseva on pienituloinen" Urpilaiselle.

Kumpikin ovat täysin vieraantuneet tavallisesta kansasta. Urpilainen on neljännen polven kansanedustaja, Jugnerin taustoja em tiedä.

• Jurgos Purgos

Olette vain kateellisia ja itkette itsenne uneen raskaan oikean työpäivän jälkeen kun kädetkin on työstä kivettyneet. Perustarpeisiin rahat riittää kun pelkkää ylitöitä niin ei siinä paljoa kerkeä shoppailla ja kaupatkin kiinni.

Tämä 5 miljoonan voittanutkin vaan jatkaa duunia kun ei näköjään osaa käsitellä rahaa kun on turtunut tuohon työorjan asemaansa.

• nättijussi

Jungner on oikeasti rehellinen, juuri tuohon tuloluokkaan kokoomus ja demarit
      suuntaavat tukensa esim, veropolitiikassa.
      Taas se Mauno Koiviston viisaus "politiikka on oikeaa tai väärää, riippuu näkökulmasta, mistä katsoo"
      No mutta demari-äänestäjän näkökulma on ilmeisesti ollut väärä.
      Siis demarieliitin pitää vaihtaa kansaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7080
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      705
      3202
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      117
      1413
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      221
      1221
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe