Tänään otan ekat kännit. On sixpäkki bissee ja yx pullo salmarii. Riittääx? Oon 14v ja painan 60 giloo.
Ekat kännit :)))
16
337
Vastaukset
- ===
Kyllä siitä riittää oksennettavaa.
- --------------------
Kasvavan ei pitäisi käyttää alkoholia yhtään, sillä se vaikuttaa aivojen kehitykseen.
Uskotko?
Et.- Kk
Aivot kehittyvät ikävuoteen 24 asti. Pitäisikö siihen asti olla ryyppäämättä?!
- usko..
Saat alkoholimyrkytyksen oikeesti. Kerrasta voi tulla haimatulehduskin. Haluutko sairaalaan. Kokeile pikkuhiljaa pienillä määrilla ja vasta vähän vanhempana!!
- aa veteraani
Luulisi määrän riittävän ainakin hyvin.
- viinamäkeläinen
Ei mitenkään riitä! Kolme pulloa Koskenkorvaa ja korillinen A-olutta on minimimäärä känniin pääsemiselle. (Voit ihan hyvin hankkia 4 pulloa Kossua ja jättää sitten yhden huomisaamua varten krapulajuomaksi. Täytyyhän huomennakin juoda viinaa.)
- xx xx
On tärkeää heti nuorena oppia oikeat tavat, eli tosiaan, aamulla kun on krapulaa, se lähtee mukavasti juomalla lisää alkoholia. Ei kannata siis turhaan kärsiä.
- taitolaji.
Kannattaa hankkia heti oikeat välineet, ja unohtaa kaljanlitkut millä ei saa kuin reippaan ripulin.
Salmarilla on hyvä lähteä liikkeelle. - ei-jonne
jonne.
- 17+4
http://tinyurl.com/5s5rnh3
Siinä hieno juttu sulle, lue toi nii et juo koskaa! - Jami'
Hieno kokemus! Hauskaa oli, pian uusikx ! Äsken oli vähän huono olo, mutta ohjeiden mukaan otin pari puloo bisuu niin nyt on taa ihan jees!
- rapajuoppo'
Go on Jami, siitä se lähtee.
- Jep jep...
Lähettää terveisiä Jalmari 7v Helsingin Jakomäestä, jolla on vierellään kuusi Muumilimsaa ja rasiallinen salmiakkikarkkeja.
- perus_ankka
14-vuotiaan kuulus vielä leikkiä legoilla, viina on viisasten juoma ja viisautta ei yläasteella saavuteta
- Jami'
Ensi la otan uudetaan bisuu ja sidukkaa, oli niin hauska pöhinä!
Upeaa, että löydät tälle palstalle jo 14-vuotiaana! Sinussa ja kaltaisissasi on "Alkoholi"-palstan tulevaisuus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854