Ja varmaan tervellistäkin.Harmi vaan kun sitä tulee mieheltä niin vähän kerrallaan. Pitäisi järjestää joku keräily miehiltä joilla ei ole naista sitä juomassa. Minä voisin maksaa ainakin 50 euroa litralta!
Sperma on hyvää!
10
1470
Vastaukset
Kyllä täällä keräiyynasti riittää spermaa, saa tulla hakemaan!
- m40 03
täältä löytys lypsettävää joka päivä.t.isolastinen
- bodde-
Täältäkin löytyisi sinulle apua ihan kotiin kuljetettunakin tai muuten haluamallasi tavalla. Jos olet Lahti-Tampere-Harjavalta akselin lähellä ota yhteyttä. bodde@netti.fi
- cum eater
laita lehteen ilmoitus " nielen koko lastin" ja lisäohje että niiltä ilmaiseksi jotka runkkaavat itse.asia hoitunee ja saat spermaa.
- ja miehenä vielä
homo kirjoittaja
- cum in
Sperma on terveellistä. Kaiken lisäksi siinä on ainesosia, jotka tuottavat naiselle hyvän olon tunnetta pitkään. Spermat kannattaa aina ottaa suihin ja nielaista.
- hmmmmmmmmm2
0len jostakin lukenut että naiselle sperman ottaminen suuhun ja nieltynä antaa rutkasti ravintoa
- rtg
mult saat noin vajaan desin kerralla ja ihan ilmatteeks.
- ei naisen logikkaa
homoppeli siellä puppeloimassa
- osaton***
Eikai se sperman nieleminen ole mikään naisten ja homojen yksinoikeus?
Kyllä moni heteromieskin olisi valmis ottaman suihin, jos tilaisuus tarjoutuisi, vaikka ei homo oliskaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154