- Pitävät itseään muita parempina
- Ovat usein ns. pinna kireällä koska he ei vät osaa rentoutua
- Rahanahneus
- Eivät välitä kielloista/määräyksistä
- Patologinen valehtelu
- Itsensä toistaminen (tämä on havaittavissa tälläkin palstalla ja tukee teoriaani)
- Omostelu (myös tätä on havaittavissa täällä)
Listaa voisi jatkaa loputtomiin mutta tämä sai riittää tältä erää.
Parantumattoman absolutistin tunnuspiirteitä
12
344
Vastaukset
- juoppo jarno
Kuulostaa Nyrkki-Jakelta!
Alkoholiongelmasi ei poistu sarkasmia yrittämällä.
- Åke
teillä on kieroitunut ajatusmaailma absolutistista. Itse olen täysin raitis, en ole koskaan ollut perso viinalle ja olen todella fiksu ja filmaattinen alkoholin käyttäjä, en rettelöi enkä juo itseeni juovuksiin. Olen niin sanottu malli esimerkki juomisen suhteen juon tietyissä tilanteissa tyylikkäästi ja minulla ei ole aamulla mitään kankkusen tapaista.
Aloin ajattelemaan tarkemmin juomistani, jos kerta osaan käyttää alkoholia kohtuullisesti ja minulla ei ole riippuvuutta alkoholin suhteen, niin miksi sitten juon ? Siinäpä kinkkinen kysymys.
Lopetin juomiseni kokonaan ja huomasin mahdottoman vapauden tunteen, kävin samoissa tilaisuuksissa ja iltamissa join vettä ja alkoholittomia juomia samanlainen kusihätä niistäkin juomista tulee, on vain yksi pieni ero! en ole riipuvainen kenekään tilaamista taxseista enkä kyyteistä, minulla oikeestaan ei ole juomiseni jälkeen ollut enää kiire mihinkään olen itseni herra ja minua ei mikään alkoholin litku enää määräile edes pieninä määrinä.
Olen ollut nyt raitis 10 vuotta ja en ole katunut päivääkään, on tullut tilalle erinlaisia harrastuksia ja jäänyt enemmän aikaa perheelle, niin sanotusti aina valmis mihin vaan.
Käyn edelleen illan istujaisissa ja on ihan mukava kuunnella känniläisten höpinöitä, meinaan tiedän sellaisia asioita , että oikee huimaa ja on kiva katsella toisten hölmöilyä, olen niin sanotusti aitio paikalla, ja mikä parasta vetoan naisiin fiksulla ja humoristisella käytökselläni ja naiset vaistoavat sen.
Kantsii miettiä näitä juttuja, ei tarvitse olla alkoholisti , eikä uskovainen ruvetakseen harrastamaan absolutismia, ja kyllä mä huomaan kavereista, olisivat valmiita olemaan minun paikallanim mut kynnys ja sosiaaliset paineet taitavat olla liian suuri kynnys ylitettäviksi, olen kuiteski yrittänyt että he ymmärtäisivät.
T Åke
- .
alkoholiongelmaisen tunnuspiirteitä:
- raittiiden mollaaminen, leimaaminen(esim. tiukkapipoksi)
- raittiit ihmiset pelottavat, koska heidän läsn'olonsa haastaa suhtautumaan kriittisesti myös omaan juomiseen.
- jatkuva juomista oikeuttavien selitysten keksiminen (juhla,vitutus,rankka työviikko, kuuluu sivistyneeseen ruokakulttuuriin jne)
- äänekkäästi puolustamassa oikeuttaa kännäämiseen, ja vähintään yhtä äänekkäästi vaatimassa välitöntä hoitoa kun on kännissä tullut pipi, on vieroitusoireet tms.
- patologinen valehtelu
Ja tätä listaa sitten oikeasti voisi jatkaa loputtomiin..... - .
Aika kuvaavaa että edellistä kirjoitusta miinustettu muttei aloitusta.
- Urheilija, +30v
Absolutisti ei juo siis ollenkaan. Itse olen lähes absolutisti. Käyn 1-2 kertaa vuodessa kaljalla ja otan 2-3 kaljaa.
Mulle ainakin sama kuinka paljon kukin juo, elleinyt ole kyse ihan vanhemmistani tai puolisostani. Lapset ovat vasta muutaman vuoden ikäisiä.
Juokoon kukin niin paljon kuin haluaa!
Mä en jaksa vaan käydä enempää kaljalla!- Sama vika
2kymppisenä jakso vetää viinaa melkein joka viikonloppu. Nyt yli 3kymppisenä muutaman kerran vuoteen! Rafloissa pyörii aina samat naamat ja kotona ei viitti tissutella!
Syön nykyään ennemmin vaikka karkkia viikonloppuiltaisin ja kattelen UFC-matseja telkkarista!
- anuksentuoksu
Kaljaa anuksesta sisään!
- abs.
Lopetin tissuttelun kokonaan. Olen jonkin verran ylipainoinen. Rauhallinen. Tyytyväinen elämääni. Mulla on löysä pipo. Yleensä jotka juovat ovat hermostuneita.
Vielä kun siihen lisätään tupakointi. Henkilön itsensä mielestä he ovat ihan ok. Mutta puolison mielestä valmista tavaraa vaihtoon jo. - Tämä on totuus
Parantumattoman juopon tunnuspiirteitä
- Pitävät itseään muita parempina
- Ovat usein ns. pinna kireällä koska he ei vät osaa rentoutua
- Rahanahneus
- Eivät välitä kielloista/määräyksistä
- Patologinen valehtelu
- Itsensä toistaminen (tämä on havaittavissa tälläkin palstalla ja tukee teoriaani)
- Omostelu (myös tätä on havaittavissa täällä)
Listaa voisi jatkaa loputtomiin mutta tämä sai riittää tältä erää. - Kauhan kahva
Parantumattoman juopon tunnuspiirteitä:
- Perceessä törröttää löylykauha (pahimmissa tapauksissa orthexin muovinen).
- Haisee kauttaaltaan percehielle.
- Lukee usein satukirjaa ja rukoilee satuolentoja.
- Ostaa kaupasta kaljapäkin ohessa kondomeja sekä omo pyykinpesupulveria.- Huolestunut Juoppo
Mulla on semmonen kuparikauha puukahvalla syvällä rectumissa,
onko tilanne vielä yhtä paha kuin orthexin muovikuupan ollessa kysymyksessä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854