Ruokana oli muistaakseni riistakäristystä, tietenkin ajattelin että koko kulho oli minulle ja kahmin kaikki lihat itselle lautaselle, kun jotain 3EUR pitää maksaakin, ihan kohtuuhintaan. Ajattelin että kulho/äijä on.
Äijät perässä naurahtivat, sanoen, noniin meille jäi pelkät kastikkeet sitten, joo huumorilla kyllä sanoivat siinä, kun tuttuja kavereita.
Melkein se näin on että 3EUR kouluruokaan kuuluu jo sisältyä 2kiloa poronkäristystä/opiskelija.
Tuo oli kerran, olin ensimmäisenä ryhmästä jonossa.
aivanvääräthinnat.
1
173
Vastaukset
- hyväkysymys?
.. sitten seuraava yhtä nälkäinen tulija: minä otan tuon koko leipä lautasen, kun leivät ovat ilmaisia.
Sen jälkeen tulee seuraava missä on levitteet, jotta voivat vaihdella keskenään.
Mitä jäi kolmannelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645