Sain kajvin sänkyyn tarjoiltuna,Puristin mandariineistä tuoremegua ja nyt puuro porisee.Huvää alkanutta päivää jokaiselle.
Hyvgn alkanut aamu
23
81
Vastaukset
- -ra
Rillit taas hukassa:) sory
Hyvin alkanut meilläkin. Siunausta -ra !
Jumalan Sana pitää meidät oikealla tiellä, kerronpa kiusallani tekemisiäni:
eilen illalla rukouspiiri ja tänään Missio Savon tilaisuus Ylämyllyllä. Jumalan Sanaa. rukousta, laulua, ehtoollisen viettoa. Saamme taas levätä Sanan äärellä ja sunnuntaina kirkkoon klo 10.
Näin pidän itseäni pois synnin teiltä- Syysloma alkoi
Eikös koululaisilla ole syysloma pääkaupunkiseudulla, lähdettekö matkoille?
- Minne reissuun
-ra
7.10.2011 06:46
-4
Sulje
Tänään lähdemme nuorimmaisen kanssa katsomaan serkkujamme Korkeasaareen,Syyslomalla lähdemme reissuun - Syysloma
Kivaa kun tyttö on luonasi ja voitte tehdä kaikkea mukavaa lomalla.
- -ra
Sateinen päuvä ei menoa haittaa,kumppaeit vaan jalkaan ja manoksi
- Flunssa vaanii
Eikös märässä metsässä ole ikävä poimia, kuka haluaa kastua, ja saada syysflunssan?
- -ra
Puolukka ja sienimetsään menemme.Puolukat ova nyt makeimmillaan,
- -ra
Enään vähän yli 2kuukautta kun on joulu,jo nyt hankin pieniä lahjoja,ettei tule kiire,
- IkiMuori
Woi ei! Minä ajoin eilen vielä nurmikkoa ja keräsin lehtiä maasta kompostiin. Nurmi vielä viheriöi ja kesäverhotkin on ikkunoissa. Kaupoissa näyttää olevan jo joulukoristetia myynnissä, joululaulut kuitenkaan onneksi eivät vielä soi. Miksi vuodet vierii aina vaan nopeammin ja nopeammin?
- -ra
Näin on siltä tuntuu jotta vuodet vierivät paljon nopeampaa.Omituista kun mansikatkin ovat alkaneet uudelleen kukkimaan,vähän luonto mennyt sekaisin.
- IkiMuori
Näin on. Saapas nähdä minkälainen talvesta tulee, kylmä vai leuto. Taitaa olla ilmasto niin muuttunut ettei ennusteuksestkaan enää pidä paikkaansa.
- Hui hai hoi
Höpsis pöpsis,tässähän teillä on miettimistä.Tosi tärkeää.
- Jouten
Sinä sait varmaan hyvän mielen tuosta!
- pappi heljas
Hvgn HV Kvg...
kaivinkone tuotiin aamulla sänkyyn
ooh kari, sä oot pelimiähiä! synti vaanii sua kinkereilläki, jonkun naisen sääret saattaa näkyä...kari kariiiVirsi 315 1.säkeistö
1.
Valvoa mun, Jeesus, anna
aina ristis juurella
ja niin joka päivä kuolla
synneistäni kaikista.
Suo myös kuolla maailmasta,
kuolla itsestänikin,
että kaiken elämäni
sinulle vain eläisin.
- lopets
Onko tuo asiallista?
- Sääret näkyy
Eikös se synti vaani etenkin uskovaa, ja kyllä naisen sääret voi näkyä, mitä ihmeellistä tuossa on. Itsekin viihdyn lyhyessä hameessa, sääret näkyy so what?
- -ra
uskovat pukeutuvat mielensä mukaan niin kuin kaikki toisetkin.
- Barbie nukke
Kerroit että teinisi ei saa mennä ulos mekossa ja korkokengissä,miksi ei?
- -ra
Saa mennä ulos tietenkin,mutta ei itse halua vaan laittaa farkut tai leggikset ja tunikan tai nätin neuleen.Kotona hän käyttä hameita ja korkokenkiä.Samoin kotona meikkaa,muttei kouluun mennessä,Hänellä on niin paljon harrastuksia jotta enempää ei kaipaa,hän käy ratsastamassa ja hoitamassa hevosia on käynyt monta vuotta.Meillä keskustellaan kaikesta ja sovitaan mikä on sopivaa,kunnioitan hänen mielipiteitään ja teemme kompromissin kaikesta,
- Korkokengkä
Ompa outo tyttö jos kotona on meikit naamalla ja korko kengät jaloissa,miksi näin? Kuulostaa ihan kummaliselta.
- -ra
Hän kokeilee erilaisia mekkoja ja kenkiä,sekä kokeilee erilaisia meikkejä.Hän vaan ei mene ulos hameessa vaikka olen kannustanutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773