"Eniten miehille tehdään juuri luomien poistoja iholta, mutta yhä useampi käy laitattamassa otsaansa ryppyjä poistavan botox-ruiskeen. Sileä otsa on monelle työssä käyvälle tärkeä asia.
Myös silmäluomia korjautetaan entistä enemmän. Roikkuvat yläluomet ja pullottavat alaluomet ovat etenkin keski-ikäisten ongelma. "
http://www.hs.fi/kotimaa/Yhä useampi mies hakeutuu kauneusleikkaukseen/a1305547319482
Kyllä miehillä on nykyajan kilpailuyhteiskunnassa tarvetta olla myös hyvännäköisiä.
En tosin suosisi noita hoitoja, vaan käyttäisin sellaisia hoitoja, jotka oikeasti parantavat ihoa pysyvästi, kuten ihonkuorintaa, joka poistaa ryppyjä, mustapäitä, ja tasoittaa ihoa. Botox ei paranna mitään, on kallista, ja sitä on otettava uudelleen muutaman kuukauden välein. Tulokset ovat toki nopeita, mutta eivät pysyviä. Ihonkuorinnan tulokset ovat taas hitaita, mutta halpoja ja pysyviä. Ihonkuorinnalla pystyy myös usein pienentämään nenää.
HS:Yhä useampi mies hakeutuu kauneusleikkaukseen
15
176
Vastaukset
- Paineita on
Mutta ei ole pakko mennä mukaan.
Tiesitkö että ihmiset pystyvät arvioimaan toisen ihmisen iän melko hyvin pelkän parin sekunnin kuvan vilautuksella? Toinen merkittävä juttu on se, että rypyt eivät niinkään vaikuta iän arviointiin, kuin kasvojen ääriviivat ja hiukset, etenkin hiusraja. Kun ihmisille näytetään vain keskiosaa kasvoista, niin arviointi vaikeutuu huomattavasti.
Miten se sinun projekti hiustesi kanssa sujuu?"Tiesitkö että ihmiset pystyvät arvioimaan toisen ihmisen iän melko hyvin pelkän parin sekunnin kuvan vilautuksella? Toinen merkittävä juttu on se, että rypyt eivät niinkään vaikuta iän arviointiin, kuin kasvojen ääriviivat ja hiukset, etenkin hiusraja. Kun ihmisille näytetään vain keskiosaa kasvoista, niin arviointi vaikeutuu huomattavasti."
En, teen itsekin virheitä iän arvioimiseen suhteen kuvien perusteella. Kyllä nuorillakin miehillä saattaa hiusraja olla vetäytynyt. Itse olen ainakin huomannut nettideiteissä kun olen miehien kuvia katsonut, että ne parhaat miehet ovat säilyttäneet tukkansa täysin vielä 30-vuotiaina, sellaisilla on usein koulutuksena maisteri tai tohtori, ja tienaavat hyvin.
"Miten se sinun projekti hiustesi kanssa sujuu? "
Ihan hyvin. Nämä vahvat B12-vitamiinitipat mitä olen ottanut viime aikoina käyttöön, toimivat. Annostus on jotakin 5-10 mg päivässä. Ravintolisämyyjä sanoi että nämä aiheuttavat joillekin pahempia oireita, mutta totesin vaan, että jos aiheuttaa, niin sitten on terveydessä paljon korjattavaa.
Hamilton-Norwood asteikoilla oli viime vuonna itselläni Type III Vertex, nyt on enemmän Type II, eli ongelmia hiusten suhteen ei ole enää.
- violet.
Pahasti purentavirheellisten tai muuten ruman kaluston omaavien soisi korjauttavan myös hampaansa. Suomalaisilla miehillä on usein todella karmean näköiset hampaat.
Useinhan sanotaan että sisäinen kauneus kaunistaa, mutta itse olen sitä mieltä että ulkoinen kaunistaa vielä enemmän :)- Tuo on
niin totta. Hampaat kuntoon, pojat. Yli nelikymppisillä miehillä on jo usein tosi pahannäköiset hampaat. Tekeekö mieli suudella? Hampaat on paljon tärkeämpi juttu naisille kuin jotkut naururypyt silmissä, eiköhän miehillekin.
- trolli-ivana
Pahojen purentavirheiden korjauttaminen aikuisiällä on kyllä todella pitkä ja kivulias prosessi. Miksi korjata, jos siitä ei ole terveydellistä haittaa?
Enkä nyt tarkoita, että on etuhammas vähän vinossa (miksi tosin korjauttaa sellaistakaan??) - pahan purentavian korjaaminen tarkoittaa käytännössä molempien leukojen siirtämistä leikkauksella. - sukkero
Tuo on kirjoitti:
niin totta. Hampaat kuntoon, pojat. Yli nelikymppisillä miehillä on jo usein tosi pahannäköiset hampaat. Tekeekö mieli suudella? Hampaat on paljon tärkeämpi juttu naisille kuin jotkut naururypyt silmissä, eiköhän miehillekin.
joo näyttää noi hampaa kauheilta http://irc-galleria.net/user/Sukkero/picture/126176240
- violet.
trolli-ivana kirjoitti:
Pahojen purentavirheiden korjauttaminen aikuisiällä on kyllä todella pitkä ja kivulias prosessi. Miksi korjata, jos siitä ei ole terveydellistä haittaa?
Enkä nyt tarkoita, että on etuhammas vähän vinossa (miksi tosin korjauttaa sellaistakaan??) - pahan purentavian korjaaminen tarkoittaa käytännössä molempien leukojen siirtämistä leikkauksella.No täydellistä purentaa on vaikea saada huonoista lähtökohdista, mutta jos yli/alipurentaan liittyy ällöttävät raot hampaiden välissä tai liian ahdas leuka ja hampaat täysin vinksinvonksin joista jälkimmäinen ei ole edes pelkkä esteettinen haitta niin korjauttaisin kyllä ne.
- pepsodent-smile
violet. kirjoitti:
No täydellistä purentaa on vaikea saada huonoista lähtökohdista, mutta jos yli/alipurentaan liittyy ällöttävät raot hampaiden välissä tai liian ahdas leuka ja hampaat täysin vinksinvonksin joista jälkimmäinen ei ole edes pelkkä esteettinen haitta niin korjauttaisin kyllä ne.
Mitä sitä turhia jos tarjolla on vain käytettyjä ja/tai lihavia rumiluksia. Omasta täydellisistä ja valkoisista hampaista ei ole siis ollut mitään hyötyä.
- trolli-ivana
violet. kirjoitti:
No täydellistä purentaa on vaikea saada huonoista lähtökohdista, mutta jos yli/alipurentaan liittyy ällöttävät raot hampaiden välissä tai liian ahdas leuka ja hampaat täysin vinksinvonksin joista jälkimmäinen ei ole edes pelkkä esteettinen haitta niin korjauttaisin kyllä ne.
Niin, tiedän kyllä että purentavirheistä aiheutuu paljon ongelmia (leukanivelen kulumia, hampaiden kulumaa, niska- ja päänsärkyä, jne). Korjaaminen vaan on monen vuoden prosessi, leikkaus ei ole riskitön ja aiheuttaa pitkäaikaista särkyä. Miettisin kyllä useamman kerran ennenkuin lähtisin siihen, ellei ole ihan pakko.
- violet.
pepsodent-smile kirjoitti:
Mitä sitä turhia jos tarjolla on vain käytettyjä ja/tai lihavia rumiluksia. Omasta täydellisistä ja valkoisista hampaista ei ole siis ollut mitään hyötyä.
Ainiin, miksi pitäisi tehdä mitään ellei teinipillua ole tarjolla.
Teitä mielisairaita sossupummeja tämä ei tietenkään koske, mutta moni mies "joutuu" panostamaan ulkonäköönsä ihan jo työnsä takia. Hirviöleegot ja paskalta haiseminen ei kaikkiin paikkoihin sovi. - kuolkaa tekin kurpat
Tuo on kirjoitti:
Haloo, ei tällä palstalla ole 40v AT-miehiä.
- käytetty=käytetty
violet. kirjoitti:
Ainiin, miksi pitäisi tehdä mitään ellei teinipillua ole tarjolla.
Teitä mielisairaita sossupummeja tämä ei tietenkään koske, mutta moni mies "joutuu" panostamaan ulkonäköönsä ihan jo työnsä takia. Hirviöleegot ja paskalta haiseminen ei kaikkiin paikkoihin sovi.Olet ansainnut hirviö-leegot ja paskan hajuisen miehen.
- violet.
käytetty=käytetty kirjoitti:
Olet ansainnut hirviö-leegot ja paskan hajuisen miehen.
Mun äijällä on ihan hyvät leegot.
- Tämä ei ole
kuolkaa tekin kurpat kirjoitti:
Haloo, ei tällä palstalla ole 40v AT-miehiä.
At-palsta.
- Mittailemassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329