Mistä löytäs hyviä karttoja Garminiin, minä en löytänyt kuin tuon pienen nivaskan, ja yhtä kokeilinkin ja hyvin toimii.
http://thepiratebay.org/torrent/6650607/Garmin_City_Navigator_Europe_NT_2012.20_Unlocked_IMG_Maps
Karttoja Garminiin?
7
376
Vastaukset
- Garmi-12
OpenStreetMap (OSM) karttoja saat alla olevan linkin takaa. Nämä ovat täysin laillisia ja ovat harrastelijoiden tekemiä. Esim. Suomen kattavana löytyy mainio erittän tiheästi ylläpidetty fillarointikartta.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSM_Map_On_Garmin/Download - Skandinavia...osm
Pohjoismainen kartta on värikkäämpi. Tarvitsee muistikortin, jolla on tilaa vähintään 1 Megatavu. http://www.aighes.de/OSM/index.php . On laillinen, Sivulla on vapaaehtoinen lahjoituslinkki, mutta koska minulla ei ole luottokorttia, en voi lahjoittaa.
- Skandinavia...osm
Tarkotin tietysti 1 Gigatavu!
- Skandinavia...osm
Pohjoismaisesta (Skandinavia)-kartasta löytyi muuten ajatusvirhe. Jos etsit reittiä, jonka päätepiste on esim. Hovintie Kiteellä, se löytyy, mutta osoitteen nimessä on läänikoodi Sortavala. Virhe ei haittaa käyttöä, on vain kauneusvirhe. Tutkin asiaa, voinko sen jotenkin korjata. Tuossa toisen kirjoittajan suosittelemassa Suomen kartassa virhe on rumempi, siinä lukee maakoodi RUS, siis Kiteellä. Yritämme korjata sen. Lataa siis uusi kartta vaikkapa kuukuden kuluttua.
- Skandinavia...osm
Skandinavia...osm kirjoitti:
Pohjoismaisesta (Skandinavia)-kartasta löytyi muuten ajatusvirhe. Jos etsit reittiä, jonka päätepiste on esim. Hovintie Kiteellä, se löytyy, mutta osoitteen nimessä on läänikoodi Sortavala. Virhe ei haittaa käyttöä, on vain kauneusvirhe. Tutkin asiaa, voinko sen jotenkin korjata. Tuossa toisen kirjoittajan suosittelemassa Suomen kartassa virhe on rumempi, siinä lukee maakoodi RUS, siis Kiteellä. Yritämme korjata sen. Lataa siis uusi kartta vaikkapa kuukuden kuluttua.
Virhe on nyt korjattu Suomen kartassa: www.polkupyoraily.net/osm . Kitee, Kesälahti, ent. Pyhäselkä ovat nyt Suomessa. Tuo aihes.de on nyt lomalla, eikä ole lähiaikoina päivittänyt karttaansa.
- sdkorttion
Kiitos, oli hyvä kartta tuo aighes.de, näyttää jopa kesämökkini ja ulkorakennuksen.
- kaikensenäyttää.
Pieni korjaus, ei näytä mökkiä tuo aighes.de kartta, se mökki näkyy kun mulla on Garminis pieni pala SuomiTopo karttaa tuolta Kouvolan kieppeiltä. Se on Garminin muistissa ja kortilla on sitten aina se kartta mitä kokeilen. Mutta muuten on pikkutarkkaa hommaa tuo aighes kartta, kerrostalon pihassa oleva lumikola ja lapiovarasto (2x2m) on kartalle merkattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657