Tiedän täällä on miljoona viestiä samasta aiheesta. Mutta en löytänyt mistään oikein tietoa hakumenettelyistä. Olen kuullut, että insinööri pääsee yliopistoon kun pistää vaan paperit postiin ja se ois siinä? Toinen kyssäri ois, et mitenkä se koulutus alkaa? Onko siinä ns. vaapaa aloitus vai onko se sit et syyskuun alussa mennään ja vappuna loppuu? Sit olen myös kuullut, et sen pystyy käymään työnohessa. Mitenkä rankkaa tulee olemaan ja pysyykö se siinä 2-vudessa?? Kun inssin työt tuppaavat kuulema venymään. (olen siis vielä AMK.ssa)
Ois ihan hyvä jos sais ihan inssistä dipaksi lukeneitten kommentteja.T
Insinööristä DI.ksi
1
347
Vastaukset
- Tessalii
Hei,
asia ei mene niin, ainakin suositumpiin koulutusohjelmiin (esim. tuotantotalous) hakijoita on niin paljon että karsintaa on.
Useimmiten opiskelu alkaa syksyllä. Se, voiko opintoja suorittaa työn ohessa, riippuu ohjelmasta, eli menetkö suorittamaan DI-vaihetta "päiväopiskelijoiden" joukkoon vai erilliseen DI-ohjelmaan, joka on suunniteltu työn ohessa suoritettavaksi. Suosittelen tutustumaan www.lut.fi/aikuis -sivustoon ja lataamaan sieltä esitteen: Sen toiselta sivulta näet kätevästi ohjelmavaihtoehdot ja sen, onko ko. ohjelma töiden ohessa vai päätoimisena opiskeluna suoritettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911244Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50615