Miten saisin oksennustaudin?
Oksennustauti on ainoa tauti minkä ansiosta saisin jäädä kotiin..
Se ei toimi jos vain teeskentelen sillä muuten päivällä aina äitini ihmettelee että miksi en enää oksentele ja saa selville että vain teeskentelen.
Joten nyt nämä keinot käyttöön..kertokaa pliis hyviä neuvoja saada oksennustauti sillä haluaisin vielä tällä viikolla kipeäksi!
HUOM! ei mitään vaarallisia keinoja jookos?
Kiitos jo etukäteen jos autatte.
Haluisin jäädä kotiin ja olla kipeänä..
3
192
Vastaukset
- yöks
No syö jotain pilaantunutta niin varmasti rupeaa laatta lentään ja lujaa
- 12v:n neuvo
Niimpä. Jos haluat jäädä kotiin niin sano vanhemmillesi. (Montako vuotta olet?), että sinulla on kuumetta. Tai teeskente olevasi sairas ;D Tämä tepsii, kaverini kertoi.
- koulu stressaantunut
12v:n neuvo kirjoitti:
Niimpä. Jos haluat jäädä kotiin niin sano vanhemmillesi. (Montako vuotta olet?), että sinulla on kuumetta. Tai teeskente olevasi sairas ;D Tämä tepsii, kaverini kertoi.
Valitettavasti tuo ei toimi..
Olen sanonut että minulla on kuumetta mutta ei minua uskota ja silloin mitataan kuume korvakuumemittarilla, millä ei oikein voi huijata.
Teeskentelyä myös yritetty mutta jos ei kuumetta, olen vanhempien mielestä tarpeeksi terve menemään kouuluun.
Ja olen 13w n__n
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657