Olen 16 vuotias tyttö ja pisin suhteeti päättyi juuri. Sen jälkeen koitin tehdä normaaaleja juttuja mutta tajusin että olin puolessa vuodessa (jonka seurustelin) menettänyt lähes kakikki ystäväni. Huomaan kaipaavani jotain ja olen yksinäinen, en välttämättä kaipaa mitään muuta kun vaa netti seuraa ja voisiko joku kertoa kivoja chetteja joissa voisi puhua muille samassa lilanteessa. Muita asioita jonka tyypisten ihmiseten kanssa olisi kiva puhua vaikka musiikista olen tyyiltäni hieman emomainen ja minulla on ollut nyös koko suhteen ajan masennus ja syömishäiriö. Että jos tiedätte jotain chattejä jotka voisivat tähän kuvaukseen sopia olisi ihana kuulla :)
Seuraa eron jäleen
juuri eronnut
1
192
Vastaukset
- Moi:)
Kuulostaa todella tutulta tunteelta, ja ehdotan että sun kannattaisi liittyä johonkin kirjeenvaihtoon jonkun kanssa :) Se voisi helpottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647