Ensimmäistä vuotta rhodoa ruukussa kavattaja on kummissaan. Tämän kasvinhan piti mennä talvilevolle, mutta äsken huomasin, että kasvi on pukannut hirmuisesti nuppuja. Asun vielä Lapin-läänissä, joten mikä mutantti mulla on ruukussa ja mitä sille pitää tehdä? Nypinkö pois nuput? Onko muille käynyt näin?
Apua-Rhodo pukkaa nuppua
Rhodotar
1
141
Vastaukset
- kasvattaja
Älä nyt ihmeessä revi nuppuja pois, sen pitääkin tehdä nuput syksyllä ja keväällä kukkii.
Ei kuki jos rodossa ei ole nuppuja syksyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645