:) ...sinne jäi sydämeni, mutta uskallako luottaa dj:n sanaan ja tyrmäävään ulkokuoreen
Robin Hood baari Alanyassa
4
427
Vastaukset
- hehhehh
hehe, pitelen peukkuja ja uskoa sinulle :) itse tapasin kesäkuussa alanyassa lomaillessani unelmien miehen baarissa, joka jokailtahan me siellä robinhoodissa käytiin juhlimassa, en uskonut mieheen aluksi mutta kuinka kävikään, otin uuden matkan heti heinäkuun loppuun pariksi viikoksi mutta kuinka kävikään niille teille jäin, olin miehen ja hänen perheensä kanssa 3 kuukautta ja nyt odottelen täällä suomenmaalla tiukasti uutta reissua. kamala ikävä sinne
- hehhehh
:D:D:D kirjoitin sitte edellisen hyvin nopeasti ja väsyneenä, naurakaa pois vaan :D 'kuinkas kävikään, kuinkaskävikään
- Joo kyllä
hehhehh kirjoitti:
:D:D:D kirjoitin sitte edellisen hyvin nopeasti ja väsyneenä, naurakaa pois vaan :D 'kuinkas kävikään, kuinkaskävikään
nauretaan, älä huoli:)
Suo-maalaisen idioottihutsun tyhmyys on ikuista ja vuodesta ja vuosikymmenest' ja sukupolvesta toiseen jatkuvaa.
- Stupid fuckin
twat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820