Hei,
toivottavasti saan ihan asiallisia vastauksia, koska en ymmärrä näistä jutuista kovinkaan paljoa.
Elikkä, ostin joskus kuukausia sitten tuon kyseisin nettitikun, mutta en sitä pitkään käyttänyt, kun käytin toista tikkua. anyway toinen tikku hajosi ja nyt latasin tuota saunalahden tikkua ärrällä 10e:lla, mutta sitä ennen se oli kuukausia käyttämättä. missään ei lue kuinka tikku toimii 10 eurolla? ja sen voi kuulema jotenkin rekisteröidä viikottaiseksi tai kuukausittaiseksi? Nää jutut on mulle niin tuntemattomia, ettei tuo sano mitään.
Joten mitä mun nyt pitäis tehä ja kuinka kauan tuo tikku toimii 10e:lla?
Pliis, auttakaa tietämätöntä.
Saunalahden Huawei E1552 nettitikku apuaaa!
apuanettitikunkanssa
2
206
Vastaukset
- ----
Kysy:
Mobiililaajakaista
http://palsta.saunalahti.fi/ - setoimiitaas
Jos tilillä ei ole fyrkkaa, sitten 3kk, mutta jos rahaa on niin viimeisestä rahansiirrosta 12kk. Jos lataa 10€ saa 10€, mutta jos lataa 20€ saa 30€. Näin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635