etsin 11-13 vuotiaita poikia. ite oon 6.luokkalainen tyttö. ei oo ollut ennen poikaystävää, joten päädyin etsimään netistä sellaisen.
toivottavasti joku vastaa ja myös positiivista asiaa:D
sinkku tyttö seinäjoelta etsii poikaystävää
10
421
Vastaukset
- lqwkq
ihan vaan ystävällisesti sanon, että ihan turha hommata poikaystävää tossa iässä...
- joopå
Joopa joo oot 12 ja laitat suomi 24 sivuil et etsin poikaystänää ja et ees kerro mis asut?? no mis asut?
- dancegirl1
joopå kirjoitti:
Joopa joo oot 12 ja laitat suomi 24 sivuil et etsin poikaystänää ja et ees kerro mis asut?? no mis asut?
asun seinäjoella.
- dancegirl1
kyllä 12 vuotiaatkin saa haluta poikaystävää.vaiiiiiiii?
- SjokiBoy
oot liia nuori mulle...
mut etköhän säki joku päivä löydä jonku, ei nyt ala-astelaisen tarvii tollasia murehtia. - poika vaa...........
Voisin alkaa sun kanssa mutta siihen on seuraavat syyt miksi en ala:
1) Asut minusta siellä hornantuutissa asti siellä etelässä päin.
2) Olen liian vanha sinulle koska olen 14v
3) Ja sä olet mulle liian nuori koska olet joko 12 tai 11.
Sorry.
Voisin kyllä joskus vanhempana ottaa kaksi vuotta nuoremman tytön mutta nyt haluan nuorimmillaan 13 vuotiaan koska 12 vuotias on jotenkin nuori vielä tähän hommaan. Mutta kun olen vaikka 17v niin 15v tyttö kelpaa koska on jo siinä iässä. - Seinäjokinen myös
Mis koulus oot?
- dancegirl1
hyllykallion koulussa. entä sä ja minkä ikäne oot.
- Seinäjokinen myös
No siis mä oon tyttö eli en sillee oo susta kiinnostunut, kunhan muuten vaan kyselen jos oisin sattunut sut tuntemaan. Mut ei, en tiedä kettään hyllykalliolaista enkä oikeastaan melkein ketään ala-asteikäistä muutenkaan.
- Anonyymi
Mä voin olla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647