Espoossa käyttämäni Nopsa-liittymän nopeus on tippunut noin 2-2,5Mbps nopeudesta 0,2-0,5Mbps nopeuteen. Soneran liittymä toimii ihan OK.
Onko muillakin ollut vastaavanlaisia havaintoja Nopsa-liittymän nopeudesta.
Nopsa liittymän nopeus
3
212
Vastaukset
Elisan verkko voi olla niin ruuhkainen sinun alueellasi että se ei pysty antamaan kovin hyvää nopeutta.
- lisää vauhtii
Nopsa liittymän nopeus Espoossa 155kbps ! Mainostivat tämän päivän lehdessä Nopsa- liittymää huomattavasti nopeampana.
Minulla heikkeni Nopsa aivan samoihin aikoihin.
Ennen oli maximi 8-10M --> 4-5M.
4-5M riittäisi mainiosti, mutta iltaisin aika huttua noin 1M ja takkuaa pingin heiluessa 100ms.
Öisin yhteys ei takkuile ja pingi 50-60ms.
Ennen hidastusta oli pingi koko kesän päivätkin 45ms.
Vuosi sitten talvella öisin sai jopa 9-10M nopeustesteistä pingin ollessa 38-40ms. Se laatu olikin aivan mahtavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647