Onko mahdollista aloittaa kissa-agility vasta aikuisella iällä. Mulla pari kissaa jotka on 3 ja 4 vuotta, siamilaisia sisäkissoja ja ajattelin että vois olla hyvä harrastus, kun ovat kovin energisiä. Siis oppiiko kissa vielä tuossa iässä helposti ?
Kissa Agilityn aloitus
tilulilu 12345
2
137
Vastaukset
- kissamestari
Aivan helposti oppii. Itse olen kissa-agia treenannut jo vuoden verran, ja kissat rakastavat sitä. Esteiden opettaminen on helppoa, motivointi ei välttämättä.
Suosittelen tätä sivustoa (vaikkei se kissa.agista kerrokaan)
http://www.freewebs.com/kissaprojekti
Se kertoo hyvin paljon kissan kanssa treenaamisesta ja motivoinnista. - minnaaaaaa
On mahdollista, itse aloitin vasta, kun kissani oli 10 vuotias ja oppi varmaan nopeammin kuin koira :D oikeat herkut vain käyttöön ja kärsivällisyyttä, niin kyllä se siitä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351