Minulla on läppäri ja siihen adsl-modeemi. Nyt hankin Zyxel-reitittimen ja kuin ihmeen kaupalla sain myös toimimaan.
Nyt ongelmana on, etten osaa laittaa/asentaa suojattua yhteyttä.
Eikös tuon yhteyden kuulu olla aina suojattu?
Voisiko joku täällä ihan selkokielellä opastaa,miten tuon suojatun yhteyden saan asennettua?
Asun kerrostalossa ja koneessani on Wlan, sitä en toki tiedä että kuuluuko kyseisen Wlanin olla päällä,kun olen langattomasti netissä?
ISO kiitos jo etukäteen
Siirränpä kysymykseni tänne tuolta Apua aloittelijalle-osastolta
Aloittelijanainen
1
103
Vastaukset
- wlan-mies
Wlanin tulee tietysti olla päällä, jotta yhteytesi voi toimia. Sinun täytyy laittaa wlaniin salaus päälle. Lue ohjekirjasta, kuinka se zyzelissä laitetaan päälle. Tätä tarkoittanet suojatulla yhteydellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820