Eli minulla on saunalahden tuplalaajakaista (tuli aikoinaan modeemi mukana)nyt sitten minulle tehtiin tarjous jossa netti nopeutuisi ja saan tallentavan digiboxin jne jos vaihdan elisa viihteeseen. Tänään tuli digiboxi. Mistä tiedän millooin netti on nopeutunut? Ja luulin että saan uuden modeemin, mutta ilmeisesti näin vaihdon yhteydessä ei saa.
Ja se varsinainen kysymys on että saako tuon digiboxin jotenkin langattomaksi, siis liitettyä tuohon modeemiin. Netti on langaton. Kun tuo puhelinpistoke on toisessa päässä huonetta niin ei viitsisi aina tuota johtoa vedellä tv'seen kun haluaa jotain esim. tallentaa. Kun on eläimiäkin. Yritin itse mutta en kyllä löytänyt mitään.. kokeilin mm. laitteen etsintää
Elisa viihteeseen vaihto
langattomaksi
0
135
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351