Tässä palstan tasolle sopivaa pieruhuumoria:
HS: ”Naisen pieru haisee tutkitusti pahemmalle”
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/98322-hs-”naisen-pieru-haisee-tutkitusti-pahemmalle”
"Huovisen mukaan miehet pierevät tutkimusten mukaan enemmän kuin naiset, ja pierujen keskitilavuus on myös miehillä suurempi. Tutkimusten mukaan naisten pieru haisee kuitenkin pahemmalta kuin miesten pieru. Se on Huovisen mukaan todistettu niin hajuaistiin perustuvalla mittauksella kuin kaasuanalyysilla."
"Laatu korvaa määrän. Naiset pierevät vähemmän, mutta haju on sitäkin hirveämpi."
Pitääköhän tämä paikkaansa?
Tutkimus, naisten pierut
12
236
Vastaukset
- 00000000000000000000
Kyllä pitää. Samoin naisten kusi haisee todella väkevältä. Veskiin ei ole asiaa, jos siellä on juuri joku eukko käynyt virtsalla.
- Jätkä 26
No nehän just syö kaikenmaailman terveysruokia, ynnä muita kasvisjuttuja, niin on sitten aika lähelle samanlainen ruokavalio kun just jollain lehmällä, niin siksipä juuri moinen hirveä navetan haju :D.
Minun pieruni eivät haise millekkään yleensä(ei pelkästään oma mielipiteeni :D) mutta minulla ei olekaan kiloa mätänevää lihaa peräsuolessa.
Kapea henkilökohtaiseen kokemukseen perustuva tulokseni on, että usein pierut haisee.
Tuo kusen haju on muuten totta. Monien naisten kusi haisee ihan hirveälle ja oudon imelälle. Kääntöpuolena taas että miesten kusi haisee usein kissan kuselta. Eli pistävältä.
Johtuuko tuo naisten kusen haju sitten hormooneista, sillä minäkin huomaan kuseni haisevan samalle kun minulla on kuukautiset.- Mies1985
Oikeasti ihmisen suoli käsittelee lihaa hyvin tehokkaasti ja kasviosastoa hitaasti.
Juttu lihan hirveydestä ja hajusta on vegaanien uskontoa. Jotkut uskovaiset ovat esim.keksineet että jäniksen uloste ei haise pahalta koska jänis on kasvinsyöjä. Mies1985 kirjoitti:
Oikeasti ihmisen suoli käsittelee lihaa hyvin tehokkaasti ja kasviosastoa hitaasti.
Juttu lihan hirveydestä ja hajusta on vegaanien uskontoa. Jotkut uskovaiset ovat esim.keksineet että jäniksen uloste ei haise pahalta koska jänis on kasvinsyöjä.Lähteesi jäivät taas matkasta.
En löytänyt jutullesi tukea, paitsi jos sekoitat ihmisen elimistön kissan elimistöön.
Löysin myös sellaisen tiedon jyvän, että punainen liha sulaa huonommin kuin valkoinen.
Kasvikset hajoavat hajuttomammin kuin liha, liha myös mätänee nopeammin kuin kasvikset.- Sorry mutta
kaikkien pierut haisee.
- Paitsi tietysti
Sorry mutta kirjoitti:
kaikkien pierut haisee.
oma
- Mies1985
gloriana_demeter kirjoitti:
Lähteesi jäivät taas matkasta.
En löytänyt jutullesi tukea, paitsi jos sekoitat ihmisen elimistön kissan elimistöön.
Löysin myös sellaisen tiedon jyvän, että punainen liha sulaa huonommin kuin valkoinen.
Kasvikset hajoavat hajuttomammin kuin liha, liha myös mätänee nopeammin kuin kasvikset.Eivät ihmiset syö mätää lihaa eikä se todellakaan kerkene mädätä ihmisen elimistössä; hah, hah.
Olin itsekin vegaani joskus ja voin kyllä tunnustaa että vessa tuskin tuoksui yhtään paremmalta siihen aikaan. Onhan se kaunis ajatus tietysti. - ...
gloriana_demeter kirjoitti:
Lähteesi jäivät taas matkasta.
Kasvikset hajoavat hajuttomammin kuin liha, liha myös mätänee nopeammin kuin kasvikset.Sulla ei siis ikinä ole ollut ripuloivaa kania..
Oksettavampaa löyhkää saa hakea..
- Nainen 34
Huumoria minulta: Minä en piere ja, jos pierenkin, niin en koskaan äänekkäästi. Pieruni eivät haise, ne tuoksuvat Channel 5:ltä.
- Cranky_geek
Heh, ei voi muuta sanoa kuin jälleen kerran, että kaikkea sitä tutkitaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329