Tutkimus, naisten pierut

Tässä palstan tasolle sopivaa pieruhuumoria:

HS: ”Naisen pieru haisee tutkitusti pahemmalle”

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/98322-hs-”naisen-pieru-haisee-tutkitusti-pahemmalle”

"Huovisen mukaan miehet pierevät tutkimusten mukaan enemmän kuin naiset, ja pierujen keskitilavuus on myös miehillä suurempi. Tutkimusten mukaan naisten pieru haisee kuitenkin pahemmalta kuin miesten pieru. Se on Huovisen mukaan todistettu niin hajuaistiin perustuvalla mittauksella kuin kaasuanalyysilla."

"Laatu korvaa määrän. Naiset pierevät vähemmän, mutta haju on sitäkin hirveämpi."

Pitääköhän tämä paikkaansa?

12

236

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 00000000000000000000

Kyllä pitää. Samoin naisten kusi haisee todella väkevältä. Veskiin ei ole asiaa, jos siellä on juuri joku eukko käynyt virtsalla.

• Jätkä 26

No nehän just syö kaikenmaailman terveysruokia, ynnä muita kasvisjuttuja, niin on sitten aika lähelle samanlainen ruokavalio kun just jollain lehmällä, niin siksipä juuri moinen hirveä navetan haju :D.

• Minun pieruni eivät haise millekkään yleensä(ei pelkästään oma mielipiteeni :D) mutta minulla ei olekaan kiloa mätänevää lihaa peräsuolessa.

Kapea henkilökohtaiseen kokemukseen perustuva tulokseni on, että usein pierut haisee.

Tuo kusen haju on muuten totta. Monien naisten kusi haisee ihan hirveälle ja oudon imelälle. Kääntöpuolena taas että miesten kusi haisee usein kissan kuselta. Eli pistävältä.
      Johtuuko tuo naisten kusen haju sitten hormooneista, sillä minäkin huomaan kuseni haisevan samalle kun minulla on kuukautiset.

• Mies1985

Oikeasti ihmisen suoli käsittelee lihaa hyvin tehokkaasti ja kasviosastoa hitaasti.

Juttu lihan hirveydestä ja hajusta on vegaanien uskontoa. Jotkut uskovaiset ovat esim.keksineet että jäniksen uloste ei haise pahalta koska jänis on kasvinsyöjä.

• Mies1985 kirjoitti:

Oikeasti ihmisen suoli käsittelee lihaa hyvin tehokkaasti ja kasviosastoa hitaasti.

Juttu lihan hirveydestä ja hajusta on vegaanien uskontoa. Jotkut uskovaiset ovat esim.keksineet että jäniksen uloste ei haise pahalta koska jänis on kasvinsyöjä.

Lähteesi jäivät taas matkasta.

En löytänyt jutullesi tukea, paitsi jos sekoitat ihmisen elimistön kissan elimistöön.
        Löysin myös sellaisen tiedon jyvän, että punainen liha sulaa huonommin kuin valkoinen.

Kasvikset hajoavat hajuttomammin kuin liha, liha myös mätänee nopeammin kuin kasvikset.

• Sorry mutta

kaikkien pierut haisee.

• Paitsi tietysti
        Sorry mutta kirjoitti:

kaikkien pierut haisee.

oma

• Sorry mutta kirjoitti:

kaikkien pierut haisee.

Ei pidä paikkaansa.

• Mies1985
        gloriana_demeter kirjoitti:

En löytänyt jutullesi tukea, paitsi jos sekoitat ihmisen elimistön kissan elimistöön.
        Löysin myös sellaisen tiedon jyvän, että punainen liha sulaa huonommin kuin valkoinen.

Kasvikset hajoavat hajuttomammin kuin liha, liha myös mätänee nopeammin kuin kasvikset.

Eivät ihmiset syö mätää lihaa eikä se todellakaan kerkene mädätä ihmisen elimistössä; hah, hah.

Olin itsekin vegaani joskus ja voin kyllä tunnustaa että vessa tuskin tuoksui yhtään paremmalta siihen aikaan. Onhan se kaunis ajatus tietysti.

• ...
        gloriana_demeter kirjoitti:

Sulla ei siis ikinä ole ollut ripuloivaa kania..

Oksettavampaa löyhkää saa hakea..

• Nainen 34

Huumoria minulta: Minä en piere ja, jos pierenkin, niin en koskaan äänekkäästi. Pieruni eivät haise, ne tuoksuvat Channel 5:ltä.

• Cranky_geek

Heh, ei voi muuta sanoa kuin jälleen kerran, että kaikkea sitä tutkitaan. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe