Gallup: Kumpi on naurettavampi? Muutos vai SVR?

iso ****inen VP:stä

Onko Muutos 2011 vai Suomen valtarintaliike säälittävämpi pieni****isten poikien kerho?

3

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1918

VP se naurettavin,vaihtoi linjaa äärivasemmistoksi!! ei enää maahanmuutto kriittinen puolue!!!

• Noh noh

äärivasemmisto on ollut hyvin maahanmuuttokriittistä jo iät ja ajat, syykin on selvä, se vie työpaikat samalla kun palkkakilpailu laskee palkat, tämä on aivan suoraan uusliberaalien Nairu-teoriasta tämä EU-malli, työttömyyttä pitää olla palkkojen kurissapitämiseksi ja työttömiä saadaan ulkomailta kun tuodaan väkeä, joko kortistoon, tai sitten alennuspalkoilla töihin. Uudet nuoret vasemmistolaiset vain ovat aika pihalla näistä asioista, he luulevat, että rahaa tulee "taikaseinästä" ja vaativat kansalaispalkkaa, maa kuitenkin elää jo velaksi, eli syömävelkaa tehdään jo.

Tässä valmistellaan nyt muutenkin suurempaa shokkiterapiaa (shock doktrine) jolla Euroopaa ajetaan kohti liittovaltiota ja leikkauksia tulee, se taikasreinäraha voi käydä aika vähiin.

• jdetsus

No ei ole muutoksenkaan ehdokkaiden taso mitään ihmeellistä, tämä ei tiedä edes oikeita puolueita kaikille ehdokkaille...

Näin se menee:

Niinistö, kok. 37 %

Väyrynen, kesk. 19 %

Haavisto, virh. 12 %

Soini, suom. 11 %

Lipponen, sos. 8 %

Arhinmäki, komm. 5 %

Essayh, krist. 4 %

Biaudet, ruots. 4 %

2. kierros

Paavo 50,3 %

Sauli 49,7 %

http://tapiopiironen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/90465-resupentinvaalien-lopputulos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3437
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3117
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2366
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1637
    Aihe