Siivoillessa sattuu...

Tyttö tällainen

"Siivoa huone 24" soi mun päässä ja lähden kävelemään ylös portaita kohti huonetta johon on tulossa hetken päästä asiakas.
Kävelen siivouskomerolle ja haen mopin, jonka kastelen ja kaadan pesuainetta rätille. Haen vielä puhtaat liinavaatteet, pyyhkeet ja kertakäyttö pesuaineet.
Avaan avaimella huoneen oven ja astun hieman tunkkaiseen huoneeseen, avaan ikkunan ja alan vetämään likaista pussilakanaa pois.
Kuulen askelia takaani ja olen kääntymässä, mutta ennen kuin ehdin kääntyä joku ottaa vyötäröstäni kiinni. En edes yritä pois.
Mieleni tekee samaa, on tehnyt jo pitkin päivää. Hän suutelee niskaani ja taittaa käteni taakseni. Olen hänen suloisessa puristuksessaan ja tunnen pakaroitani vasten jotain kovaa ja se ei ole Huoneen 24 avain. Ei, se on jotain mitä saan pian maistaa..Hän kaataa minut nukutuille lakanoille ja riisuu housuni.
Hän suutelee pakaroitani ja hyväilee reittäni kädellään.
Kuulen kuinka hänen vyönsä solki kolahtaa lattialle kun hän avaa housunsa. Makaan lakanoilla ja Tuntuu kuinka sekunnit kuluisivat hitaasti ja kuinka kostea vakoni olisi sulaa odotukseen. Olen räjähtämispisteessä kun hän tulee päälleni ja työntyy sisääni.
Kuuma, paksu, voimakas kulli työntyy kosteaan vakooni ja kuuma aalto sisälläni tunkee joka osaan minussa. Olen aivan sekaisin vieraan peniksen hellästä kosketuksesta ja vaeltavista sormista vartalollani , puren lakanaa jotta en huutaisi liian lujaa. Hän murahtaa, nytkähtelee ja sykkii sisääni kuumaa laavaa. Hetken hän makaa päälläni kunnes nousee. Hän suutelee niskaani ja sitten hän on poissa.
Nousen sängyltä hetken päästä ja en voi uskoa todeksi, tapahtunutta. Ei varmasti miehenikään uskoisi.
Katson ovelle, se on auki ja käytävältä kuuluu ääniä.
Nostan housut jalkaani ja jatkan sängyn petaamista.
Kun huone on siisti, palaan vastaanottoon ja siellä minua odottaa perhe, jotka majoittuvat huoneeseen 24.
Matkustajakortin täytettyään perheen isä iskee silmää ja murahtaa.

0

17495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
        Ikävä
        87
        3237
      2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
        Ikävä
        62
        2957
      3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
        Hindulaisuus
        432
        2465
      4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
        Ikävä
        80
        2293
      5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
        Ikävä
        74
        2199
      6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
        Ikävä
        95
        2026
      7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
        Ikävä
        36
        1753
      8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
        Ikävä
        12
        1626
      9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
        Kuhmo
        20
        1613
      10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
        Ikävä
        30
        1450
      Aihe