Romanttinen Barcelona?

NELL!

Matkustan marraskuun lopulla Barcelonaan avopuolisoni kanssa ja reissussa ollaan 5 päivää torstaista maanantaihin. FC Barcelonan peliin on jo liput varattu, kummatkin hulluina jalkapalloon! Mutta mitäs muuta? Tarkoitus olisi siis viettää pieni romanttinen loma, joten olisikos kellään vinkkejä missä kannattaisi käydä ja mitä tehdä? =) Kerran olen aikaisemmin käynyt, mutta silloin olin pieni, joten ei paljoakaan muistikuvia reissusta. Olen 25-vuotias, mutta kiinnostusta on kyllä kaiken suhteen ja olisi kiva saada paljon irti lyhyestäkin reissusta, eikä tarkoitus ole todellakaan viettää lomaa pelkästään neljän seinän sisällä, joten vinkkijä vaan tulemaan! =)

5

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • El culé

Entäs jos ostaisit vaikka Näe ja koe -kirjasarjan Barcelona oppaan ja tutustuisit siihen etukäteen? Osaisit varmaan itse bongata sieltä teitä molempia kiinnostavat vaihtoehdot, nääs. Kymmenisen kertaa Barcelonassa käyneenä voisin toki ehdotella teille vaikka mitä tekemistä, mutta ne eivät välttämättä kiinnosta teitä, makuja kun on monenlaisia.

Tuo Barcan matsi on kyllä huippujuttu, itse käyn pari kertaa vuodessa mieheni kanssa Espanjassa (Madridissa ja Barcelonassa) katsomassa jalkapalloa.

Yksi meidän suosikki on Plaza Espanyan suihkulähde (la fond magica), se on aika upea valoineen ja musiikkineen.

• Soromantic

Yksi tosi ihana ehdotus teille romanttiseen iltaan; olimme siellä parisen viikkoa sitten ja varasimme liput espanjalaisen kitaramusiikin iltaan. Meillä siellä esiintyi Xavier Coll, joka espanjalaisen kitaramusiikin professori (esityksiä löytyy nimellä YouTubessakin). Soitteli pienessä kirkossa erilaisia kitaroita eri vuosisadan säveltäjien kappaleita , mm romantiikan ajan kappaleita. Ehdottoman romanttista ja tunnelmallista! Ilmeisesti näitä konsertteja viikottain Santa Monika -nimisessä kappelissa.

• Barcelonaan lähdössä

Olis kiva jos jaksaisit kuvailla tuota kylpyläkokemusta enemmänkin. Kiinnostaa.. Tutustuin kyllä noihin sivuihin mutta lukisin mielelläni kokemuksistasi enemmänkin.

• YolandadeMar

Ihanan rentouttava 2h, aamuisin vähemmän ihmisiä. Erilaisia altaita, hamman, hämyistä, kynttilöitä, hiljaista (ei saa kauheasti puhua), minttu teetä tarjolla. Ei tarvi mitään mukaan, talon puolesta uikkarit/pyyhkeet. Suosittelen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60