Oon siis nainen, erittäin hoikka ja pienikokoinen, tarkat mitat suunilleen 160cm ja 50kg
Voinko juoda huoletta esim. tellun verran olvia? Ilman että on alkoholimyrkytyksen vaara?
Yritin etsiä googlesta tietoa, mutta en oikein saanut tähän mitään kunnon vastausta, toivottavasti täällä joku osaisi sanoa.
Hei, kyselen tälläistä asiaa..
14
154
Vastaukset
- .
Sanoisi jotain kysymyksestä, jos tietäisi, mikä on tellu?
- tellu?
Heh, todellakin. Mitä on tellu?
- MILY.
Sori, luulin että tietäsitte mitä tellu tarkoittaa, niin meillä on ainakin tapana puhua täällä savossa nuorten keskuudessa.. en tiedä itsekkään mistä koko sana tulee, tulisko kuitenkin englannin kielestä jotenkin väänettynä
Kyse siis on kuitenkin kahdestatoista oluesta joissa on prosentteja se perus 4,5
Toivottavasti nyt selvensi asiaa ja saisin tähän hyviä vastauksia :)- ↗↘↷↱↯↺↪↗
12 > twelve > "tvelv" > tellu
Ehkä?
12 pulloa keskikaljaa vastaa alkoholimäärältään lähes tarkalleen puolen litran Koskenkorva-pulloa.
Se on sinulle ehdottamasti liikaa.
- nonname
Itse olen noin 65/178 ,tosin mies. Joskus on tullut juotua mäyräkoirallinen ja siihen vielä pari paukkua päälle. Kyllä se vähän alkaa päähän käydä ,mutta en ole huomannut mitään myrkytyksen oireita :9
- nonname
Niin ja lisätään nyt vielä tähän ,vaikka ei nyt välttämättä niin tähän kysymykseen kuulukaan että .Olvi on hyvää olutta.Silloin tällöin tulee korillinen ostettua.
- MILY.
:D ha, no niihän se olvi ihan hyvvää on !
Mutta sinä ootkin mies.. isompi kokonenkin kuin minä , niin ei tuo sinulle oo mitään mutta onkohan sitten minulle... Et maininnut, paljonko aikaa käytät herkun nauttimiseen. Oletin, että noin 2,5 tuntia. Arvoja Päihdelinkistä tuli seuraavasti:
Promillemittari
Alkoholin määrä veressäsi on n. 4.0 promillea.
Alkoholimyrkytys uhkaa! Alkoholi poistunut aikaisintaan 26 tunnin päästä.
Yksilöllinen vaihtelu suurta.
Antamasi alkuarvot
Sukupuoli: Nainen
Paino: 50 kg
Alkoholiannosten määrä: 12 kpl
Juomisen aloittamisaika: 21:30
Promillemittauksen ajankohta: 23:55- kostellu
Ota vaan 6 pulloa ja se vastaa noin viinipullollista.
Itse olen 100-kiloinen mies pullo kossua ( = tellu ) on minulle sopiva määrä juhlintaan. - MILY.
Ok, niin oon miettinytkin että minulle ois liikaa....
Oon kyllä juonu joskus 21% likööriäkin pullon, mutta se rupeaa kyllä hyvin nopeasti tökkimään, että ei sitä silleen juomalla pysty juomaan, mutta siitä ei minulle kyllä mitään tullut, ehkä siksi etten pystynyt juomaan sitä kuin pikkuhiljaa jajaja niii-in....
Yleensä oon kyllä pidättäytyny kahdeksassa, eli olen esim. juonut sixpäkin lonkkua ja sitten vielä pari olutta ja pystyn juomaan näitä kyllä aika nopeaa tahtia niin niillä oon kyllä ihan humalaan päässyt
Kymmenenkin lonkkua on tullu joskus juotua ja ei vielä mutään, mut voisko tosiaan, et jos siihen jois kaks vielä vaan lisää niin oisin myrkytysvaarassa tai ainakin sammumispisteessä????
Tuntuu että juon muihin verrattuna kuitenkin tosi vähän, että he pystyvät juomaan enemmänkin ja ois hienoa jos uskaltaisin juoda tuon kahdentoista keskikaljan verran esim. mutta onko se sitten tosiaan liian kova mun kropalle.......... - ei ylpeyden aihe
Sinun kokoisesi nainen menee mäyräkoirasta noin 3,5 promillen humalaan mikäli juot sen parissa tunnissa. Vaarallista ja todella. Unohda koko homma.
Itse olen satakiloinen äijänretale ja kossupullosta eli mäyräkoirallisesta tulen noin 1,7 promillen humalaan. - MILY.
No ehkä on järkevää sitten pysytellä vähemmässä , mut kiitoksii ! :)
- Mary Ann's Place
Tietenkin jos onnistuu niin voi juoda sellaiseen tahtiin ettei päästä itseään mihinkään "överikänniin". Pitää nimittäin muistaa, ettei se alkoholi heti ala vaikuttamaan.
Itselläni tuollainen rauhallinen juominen ei vaan yleensä onnistu, sillä mitä enemmän alan humaltumaan niin sitä kovemmalla tahilla alan monesti juomaan ja lopputuloksena onkin monesti sammuminen. - MILY.
Jeppjepp...
Sammuminen ois kyllä pelottava asia, kun ei oo sama asia kuin nukahtaminen, vaikka nukuttas niin sillon pystyy väkisin pysyttelemään hereilläkin, mutta jos sammumis tila on tulossa nii siinä mitkään väkisinkään yritykset auta se tulee jos on tullakseen.... :/ sitten voi tapahtua nuorille tytöille vaikka mitä raiskauksista, lumihankeen sammumisesta ym. oon kuullut ...................... ei houkuttele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893