Soneran verkkopalvelussa voi ITSE siirtää laskun eräpäivää vaikkapa viikolla. Tämähän on ihan jees jos sattuu olemaan rahallisesti tiukka aika juuri eräpäivänä ja lisäksi tämä toi lisämaksua vain muutaman sentin korkojen muodossa..
No 1.9.2011 tämä ITSE tehty eräpäivän siirto maksaakin 2,99€ !!!
Että näin..
ps. Olen itse aina siksi siirtänyt eräpäivää tilipäivään asti joka on n. 1,5 vkoa joka kuukausittaisesta laskun eräpäivästä, ihan vaan sen takia että se olisi oikein ja virallista.
Mutta nytpä jätänkin siirtämättä ja maksan sen laskun edelleen tilipäivänä. Siitä ei kerkeä lähteä maksumuistutusta(5e) tuossa ajassa ja saman muutaman sentin koron joutuu maksamaan..
Ja surina rahastaa..
17+6
2
140
Vastaukset
- mireeeezi
saunikselta ei löydy samanlaisia. ja eräpäivää voi siirtää noin kuukaudella omasaunalahella, koettu kyllä tosi hyväksi
- jipiiiiiiiiiiiiiiiii
Uusimmat tutkimukseni osoittavat Soneran olevan Kullista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820