Joskus väsyttää ilman mitään syytä ja luulisin, että se johtuu ikääntymisestä.Onko sinulla vinkkejä, miten piristyy ja tuntee olonsa vetreämmäksi?Itse en ole keksinyt muuta kuin pitkät kävelylenkit. Mutta niistä tulee polvi kipeäksi:D Johtuuko se ikääntymisestä, ettei jaksa keskittyä hyvään lukemiseen? Hyviä neuvoja kaivataan.
Miten pysyä nuorekkaana?
68
1439
Vastaukset
Jos et olisi sanonut, että polvi tulee kipeäksi kävelystä, olisin suositellut sitä.:-) Voihan sitä liikuntaa harrastaa ilman kävelyäkin ja vaikka salilla käydä. Sieltä löytyy välineet vaikka minkälaiseen liikuntaan. Minusta se on kaiken virkeyden avain ja kyllä se kasvoissa näkyy....aikanakin minulla.
- vakonaamat.
Salilla käynti syventää ryppyjä ja juonteita.
Täällä on kuntosali, jossa samaan hintaan sisältyy kirkasvalohoito. En ole koskaan kokeillut.Voisihan se auttaa syysmasennukseen.
Tarviiko sitä olla nuorekas.
Minä viihdyn tässä yrmyn ,jo vähän vanhan miehen roolissa oikein hyvin.
Taitaa tuo nuorekkaana pysyminen olla naisten juttuja.
Aina se, jos uutta, kiinnostavaa löytää, niin se saa ajatukset rullaamaan.
Ennen luin paljon, en tiedä johtuuko näön huononemisesta, vai onko keskittymisen puutetta, mutta lukuharrastus on jäänyt vähemmälle.Liikunta raittiissa ulkoilmassa.
Terveellinen ruoka ja siihen sopivasti antioksidantteja.
Pitkät yöunet ja säännöllinen elämä.
Kuulostaa tylsältä eikö vain, mut noin se menee....Ei mitään mahiksia näin kolmivuorotyössä pitkiin yöuniin ja säännölliseen elämään. Jäljelle jää siis kaksi noista. Mut en mä tiijä sitä nuorekkuutta?? Miten tuohon asiaan suhtautuis??
Irkka kirjoitti:
Ei mitään mahiksia näin kolmivuorotyössä pitkiin yöuniin ja säännölliseen elämään. Jäljelle jää siis kaksi noista. Mut en mä tiijä sitä nuorekkuutta?? Miten tuohon asiaan suhtautuis??
No mun mielestä aloittaja kysyi vinkkejä lähinnä jaksamiseen, vaikka oli otsikoinut nuorekkuudeks..
Jospa hää mielsi sen et terhakkuus ja terveys=>nuorekkuus.
Mut jos puhutaan ihmisen ikääntymisestä, niin lähinnä toi "nuorekkuus" on korni termi.
Se oli muodikas sana joskus 80-luvulla.
Tänään ihmiset elää pitkän elämän ja puuhaavat paljon kaikenlaista eläkkeelle päästyään.
Ei ne jaksa olla "nuorekkaita", ne haluaa olla terveitä ja toimintakykyisiä ja tehdä asioita huolimatta siitä miltä pärstä näyttää?
Yks hyvä puoli täs maailmassa on nykysellään.Sä voit ihmetellä ja touhata sellaisten asioiden parissa, joista et ole mitään ennen tienny.
Maailma avautuu ihan erillalailla itsellekin.
Löytää asioita joista pitää.Juttuja joita jotkut ryhmät on alulle panneet.Joista on tullut iso juttu?
Löytää itsensä ja mieltymyksensä uudelleen?
Mä löysin yhdelle ihmiselle just ihanat joululahjat, cybergoottikaupasta ;)
Jollei konetta olis, olis jääny nekin saamatta ;)))- uimasille
Kyllä se nuorekkuus asuu pään sisäpuolella !!!
Rupsahda siis rauhassa, sehän on vain sen merkki että elät ja hengität.
Vain kuolleet eivät vanhene, muista se.
Iloista tätä päivää kaikille vanheneville toivottelee
siru roger uimasille kirjoitti:
siru rogerOliks tää mulle?
Kun on niin vaikee nykysin nähdä kuka vastaa kelle?
Joo, naama on mitä on, kyllä se halu elämään on jossain muualla...
Mietin tuos joku päivä että lähtisinkö johonkin nuorennusleikkaukseen vaikka ilmaseks pääsisin.
Totesin että en varmaan.
Onneks ei ole paineita ulkonäöstä.Siis ympäristöpaineita.- leeppi
uimasille kirjoitti:
siru rogerRupsahtaa sitä väistämättä halusi tai ei...siis ulkoisesti,mutta henkinen hyytyminen .Sitä en kyllä haluaisi.Minä olen juuri uudelleeen innostunut lukemaan dekkareita.Siinä hujahtaa päivä ja välillä yökin niskavillat jännityksestä pystyssä.
- rikas!
leeppi kirjoitti:
Rupsahtaa sitä väistämättä halusi tai ei...siis ulkoisesti,mutta henkinen hyytyminen .Sitä en kyllä haluaisi.Minä olen juuri uudelleeen innostunut lukemaan dekkareita.Siinä hujahtaa päivä ja välillä yökin niskavillat jännityksestä pystyssä.
Yleensä tuo rupsahtaminen on
alemman sosiaaliluokan taipumus.
Nuorekkuuden tavoittelu on turhamaista. Sellainen kuuluu teiniyteen, ja jos se jää päälle myöhempään ikään, elämästä tulee väkisinkin onnetonta kun oma itse ei kelpaa.
No, en nyt näkis että se on aina suora seuraus, et jos tavoittelee nuorekasta ilmettä=>elämä on onnetonta ;)))
Pikemminkin sanoisin, se määrää, et mihin päämäärään pyrkii.
Voihan joku olla onnellinen hyvin onnistuneesta kauneusleikkauksestakin.yohuuhkaja.Tarkoitin varmaan pirteyttä ja täysillä elämistä.Sanavalintani oli väärä. Olen itse muunmuassa hormoonivastaisena jättänyt hormoonihoidot,vaikka hyvin moni nainen niihin turvautuu.Ajattelin, että antaa luonnon tehdä tehtävänsä.Moni hormooneja käyttävä nainen on jotenkin tekotyttömäinen ja vähän höhlä:)
safirella kirjoitti:
yohuuhkaja.Tarkoitin varmaan pirteyttä ja täysillä elämistä.Sanavalintani oli väärä. Olen itse muunmuassa hormoonivastaisena jättänyt hormoonihoidot,vaikka hyvin moni nainen niihin turvautuu.Ajattelin, että antaa luonnon tehdä tehtävänsä.Moni hormooneja käyttävä nainen on jotenkin tekotyttömäinen ja vähän höhlä:)
Kyllä tuo 'nuorekkuus' on monille ihan oman ikänsä ja kuoleman pelkoa ja sellaisena osoitus kypsymättömyydestä.
Pirteä voi olla ja täysillä elää ihan omien voimiensa ja mahdollisuuksiensa rajoissa, kenenkään muun kanssa kilpailematta.safirella kirjoitti:
yohuuhkaja.Tarkoitin varmaan pirteyttä ja täysillä elämistä.Sanavalintani oli väärä. Olen itse muunmuassa hormoonivastaisena jättänyt hormoonihoidot,vaikka hyvin moni nainen niihin turvautuu.Ajattelin, että antaa luonnon tehdä tehtävänsä.Moni hormooneja käyttävä nainen on jotenkin tekotyttömäinen ja vähän höhlä:)
Hyvä Safirella!
Kerroit olevasi hormonivastainen...ok Sinulle.
On kuitenkin ikävä tosiasia, että on paljon naisia, jotka ovat pakotettuja käyttämään korvaushoitoja sietämättömien vaihdevuosioireiden takia.
Kestäisitkö neljää sydämentykytyksellä alkavaa kuuma-aaltokohtausta tunnissa lähes ympäri vuorokauden, tulipunaisia kasvoja ja yletöntä hikoilua - vai auttaisitko itsesi kurimuksesta pois turvautumalla lääkärin kanssa yhdessä valittuun hormonivalmisteeseen??? Näin itselläni.
Mitä tekotyttömäisyyteen tulee - se on kyllä sitten ihan muista jutuista kiinni (pukeutuminen ym...)
Hormonikorvaushoito ei sinällään näy ulospäin - no punoittava naama kaikkoaa ja osteoporoosin riski vähenee - rintasyövän riskikin on mitätön (sukutaustasta riippuen).
Mukavaa alkavaa kevättä Sinulle!
- Saganaana
Olla eri-ikäisten ja erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä. Se nuorentaa! Eikä haittaa, vaikka olisi heikot polvet ;)
Sekin tekee hyvää, kun vaipuu päiväksi itsesääliin ja viettää murjotuspäivän. Sen jälkeen sitä väkisinkin haluaa tavata ystäviään ja nauttia elämästään.Saganaanalle!
Osuit asian ytimeen - olla tekemisissä eri-ikäisten ja erilaisten ihmisten kanssa!
Itse valitsin eläkkeeni lisäksi ammatin, jossa työkaverini ovat pääosin paljon minua nuorempia, iloisia ja kivoja ihmisiä.
Asiakkaani sen sijaan enimmäkseen vanhempia henkilöitä - hienoja ihmisiä, joilla kokemusta ja huumoria myös.
"Tuplajytky" : D
- nuken ripset?
en ainakaan laittas tekoripsiä, mitkä on nyt muodissa, kun niitä katsoo julkkiksilla, huomaa et on liian paksut ja tuuheat :)
Kyllä hyvä terveys heijastuu ulkonäköön ja koko olemukseen.Laiskottaa vaan joskus lähteä tuonne pimeään.Hartialihakset on usein jumissa,vali,vali...Uimahalli on siihen hyvä lääke.
Tän ajan yks mantra on nuorekkuus ,jota joka paikassa toitotetaan.
Ja samaan aikaan luen kuinka masennuslääkkeiden myynti on lisääntynyt.
Itselle oli tosi hyvä hetki se kun täytin 50 silloin alkoi mulle vapaus, sellainen korvienväli vapaus. Sellainen vapaus että: mitä välii.
Kuljeskelen luonnossa nautinnon takia.
Elän vähän kun pellossa.
Ei tarvi olla nuorekas, mutta teen asioita ihan terveyden takia.
Jos mulle ikää vielä kuinkakin paljon tulee niin haluan pysyä sen mahdollisimman liikkuvana ja nauravana. Elämästä nauttivana.Irkka kirjoitti:
Wau hyvältä kuulostaa . Täs on ideaa!
Mä oon kans kolmivuorotyössä. Ehkä se siks kuulosti hyvälle :))
tulisilla kirjoitti:
Mä oon kans kolmivuorotyössä. Ehkä se siks kuulosti hyvälle :))
Voihan olla et aavistin jonkun hengen heimolaisuuden :)) Onks teidän vuoroissa joku idea? Meillä ei mitään sellaista. Kolme viikkoa ja se sit eletään kuin vuorot menee.
Irkka kirjoitti:
Voihan olla et aavistin jonkun hengen heimolaisuuden :)) Onks teidän vuoroissa joku idea? Meillä ei mitään sellaista. Kolme viikkoa ja se sit eletään kuin vuorot menee.
Tällä hetkellä oon siinä että viisi päivää yhtä vuoroa peräkkäin ja viikonloput vapaat,
eli katkeeva kolmivuoro.
Olin ja olen pyrkimässä takaisin viiteen vuoroon. Eli 2 aamua 2 iltaa ja 2 yötä ja 4 vapaata. Siinä oli niin ihanaa ettei edes huomannut kun työt oli mennyt. Ja kerkes vapaiden aikana toipua öistä.tulisilla kirjoitti:
Tällä hetkellä oon siinä että viisi päivää yhtä vuoroa peräkkäin ja viikonloput vapaat,
eli katkeeva kolmivuoro.
Olin ja olen pyrkimässä takaisin viiteen vuoroon. Eli 2 aamua 2 iltaa ja 2 yötä ja 4 vapaata. Siinä oli niin ihanaa ettei edes huomannut kun työt oli mennyt. Ja kerkes vapaiden aikana toipua öistä.Noi kuulostaa kyllä inhimillisemmältä kun täällä. Ykkös vapaita ja kahdeksan päivän putket on aika tavallisia. Yleensä loppuu pätkään ja yöv. pitkät putket:(
Yleensä en ekana oo vuoroista marissu ,mut nyt jotenkin rupee tuntuu et aika tyhjäks vedetään takki meillä monilta.tulisilla kirjoitti:
eli katkeeva kolmivuoro.
Olin ja olen pyrkimässä takaisin viiteen vuoroon. Eli 2 aamua 2 iltaa ja 2 yötä ja 4 vapaata. Siinä oli niin ihanaa ettei edes huomannut kun työt oli mennyt. Ja kerkes vapaiden aikana toipua öistä.Voikohan mun duunia sanoa kaksivuoryöksi? ma 11:00-18:00, ti 11:30-19:00, ke 08:00-15:00, to 11:30-19:00 ja pe 08:00-15:00. Tässä on sellainen juttu, että olen päättänyt, että en nuku noina "iltavuoropäivinä" yhtään pitempään kuin muinakaan aamuina.
Teotwawki kirjoitti:
Voikohan mun duunia sanoa kaksivuoryöksi? ma 11:00-18:00, ti 11:30-19:00, ke 08:00-15:00, to 11:30-19:00 ja pe 08:00-15:00. Tässä on sellainen juttu, että olen päättänyt, että en nuku noina "iltavuoropäivinä" yhtään pitempään kuin muinakaan aamuina.
Jaa-a en ihan heti osaa sanoa. Aika monenlaista versiota löytyy näihin tyoaikoihin . näköjään. Aamu unisena sopis mulle. Ei yhtään 7 aamua. Mut hyvä ihme viikonloput pitäs sit opetella olemaan vapailla:))
Teotwawki kirjoitti:
Voikohan mun duunia sanoa kaksivuoryöksi? ma 11:00-18:00, ti 11:30-19:00, ke 08:00-15:00, to 11:30-19:00 ja pe 08:00-15:00. Tässä on sellainen juttu, että olen päättänyt, että en nuku noina "iltavuoropäivinä" yhtään pitempään kuin muinakaan aamuina.
Taidat tarkoittaa kaksvuorotyötä :)
Kyllä kai tai sitten tolla on ihan oma nimike.
Mutta noi vuorot kyllä sopis mullekin.- niin no..ehkä;))
Teotwawki kirjoitti:
ei ihan perinteistä kaksivuorotyötä kun ainoastaan kaksi päivä tuossa aamulla;)) sekavuorotyö? ehkä pikemmin;)) Sen verran poikkeavat työajat sinulla..alkavatkin vasta puoleltapäivin.. vaatii sopeutumista.;)) ja säännöllistä elämänrytmiä kuitenkin..
Tsau:Friidu niin no..ehkä;)) kirjoitti:
ei ihan perinteistä kaksivuorotyötä kun ainoastaan kaksi päivä tuossa aamulla;)) sekavuorotyö? ehkä pikemmin;)) Sen verran poikkeavat työajat sinulla..alkavatkin vasta puoleltapäivin.. vaatii sopeutumista.;)) ja säännöllistä elämänrytmiä kuitenkin..
Tsau:FriiduNo säännöllisesti mä elänkin. Nousen ylös samaan aikaan riippumatta päivästä.:-)
- öhöh..;))
Teotwawki kirjoitti:
No säännöllisesti mä elänkin. Nousen ylös samaan aikaan riippumatta päivästä.:-)
;))entäs ne riittävät yö-unet.? Itse sellainen kukkija kun toisinaan..jonku dorkan tulee skrivailtua..minunkin;))) ilta myöhään.öhöhh..tosin aina asiaa..(yrittää lieventää asianhaaraa nyt jotenkin...pelkkää asiaa..) uskotko?
öhöh..;)) kirjoitti:
;))entäs ne riittävät yö-unet.? Itse sellainen kukkija kun toisinaan..jonku dorkan tulee skrivailtua..minunkin;))) ilta myöhään.öhöhh..tosin aina asiaa..(yrittää lieventää asianhaaraa nyt jotenkin...pelkkää asiaa..) uskotko?
No kyllä mä yritän jotakuinkin samaan aikaan mennä nukkumaan ja nousta ylös ihan siitä riippumatta, mikä päivä on. Pelaako sulla FB, mä en pääse sinne millään?
- öhöh--;))
Teotwawki kirjoitti:
No kyllä mä yritän jotakuinkin samaan aikaan mennä nukkumaan ja nousta ylös ihan siitä riippumatta, mikä päivä on. Pelaako sulla FB, mä en pääse sinne millään?
ihan hyvin skulaa? ainoa juttu että, joku ihme harmaa kolmio? Tulee sinne oman aloituksen vasempaan ylälaitaan?. En kyllä paina mistään? ylimääräisesti. Ehkä siellä joku vielä kesken...tässä uudistuksessa?
Tsau:Friidu öhöh--;)) kirjoitti:
ihan hyvin skulaa? ainoa juttu että, joku ihme harmaa kolmio? Tulee sinne oman aloituksen vasempaan ylälaitaan?. En kyllä paina mistään? ylimääräisesti. Ehkä siellä joku vielä kesken...tässä uudistuksessa?
Tsau:FriiduNo mulla se kolmio on joidenkin viestien vasemmassa yläkulmassa, mutta ei se haittaa mitään. Kai se liittyy siihen uudistukseen jotenkin.
- öhöh--
Teotwawki kirjoitti:
No mulla se kolmio on joidenkin viestien vasemmassa yläkulmassa, mutta ei se haittaa mitään. Kai se liittyy siihen uudistukseen jotenkin.
Ei kyllä muakaan. Antaa olla vaa..ja kiitti jälleen Teo viimeisistä neuvoista. Kävin laittamassa. Tsau.
Tsau:Friidu
- profiili.nicki
Miksi ei voi olla sitä mitä on?
Yleensä ne hyvät neuvot vievät poluillu harhoille.
Väsymys: Ruoka joka sisältää tarvittavat vitamiinit joita kehosi ottaa vastaan, ettei toinen vitamiini kumoa sitä, yleensä proteini tuotteet syövät muut tuotteet ja sulatuskin on erinlaista kuin nuorella.
Kuvassa kukka, tuskimpa niillä hätää, joten kukkivat taas kesän alussa. - uimasille
Polven kipeytymisestä sanoisin, ala syömään inkivääri-vihersimpukka tabletteja
NIVELTEN HYVÄKSI saa tilattua valituilta paloilta !
Minulla oli sama ongelma, kokeilin ja yllätyin, parin viikon kuluttua ei koskenut
selkään, eikä polveen. Kannattaa kokeilla, itse en uskonut ollenkaan pidin ihan hölynpölynä koko juttua,
Liikuntamuotoni on uinti kerran viikossa, ja omatekoinen vesijumppa siinä sivussa.
Uidessa kaikki lihakset saavat liikuntaa eikä rasitus tule vain määrätyille nivelille.
painoni on siinä sivussa laskenut ja verensokeriarvotkin tulleet roimasti alaspäin.
SIIS UIMAAN !!
Tsemppiä toivottelee siru rogerMulle annettiin molempiin polviin pistoksena kukonhelttauutetta ja se tehosi.Polvissa vain lievää kulumaa, mutta tuntuu 10 kilsan lenkkien jälkeen.Kumma aine, se ei heti auttanut paljonkaan.Mutta seuraavana keväänä kipu oli kokonaan poissa.Nuo kulumatkin on tulleet aktiivisesta liikunnasta.
- 3 vuotta/10kg
safirella kirjoitti:
Mulle annettiin molempiin polviin pistoksena kukonhelttauutetta ja se tehosi.Polvissa vain lievää kulumaa, mutta tuntuu 10 kilsan lenkkien jälkeen.Kumma aine, se ei heti auttanut paljonkaan.Mutta seuraavana keväänä kipu oli kokonaan poissa.Nuo kulumatkin on tulleet aktiivisesta liikunnasta.
Tässä on asiaa ja paljon.
Mutta lenkin pituudeksi riittää 5km tai ajallisesti tunti ja polvien vuoksi vielä sauvoilla.
Huippulääkäri sanoi,että kulamapolvillakin pitää liikkua .
Kukonhelttauutte tai uusi kulumalääke,jonka saa tabletteina , lenkki lyhyemmäksi,
sauvat mukaan ja pieni vesipullo taskuun.
Jos polvi kipeytyy,niin 2-3 pv lenkkeilytauko.
Lääkitys : 3 x10mg D-vitamiinitabletti ja 1rkl Kylmäpuristettu luomurypsiöljy.
Joka päivä rasvaton maitorahka,proteiinin saanin vuoksi, sekaan
mustikoita. 3 vuotta/10kg kirjoitti:
Tässä on asiaa ja paljon.
Mutta lenkin pituudeksi riittää 5km tai ajallisesti tunti ja polvien vuoksi vielä sauvoilla.
Huippulääkäri sanoi,että kulamapolvillakin pitää liikkua .
Kukonhelttauutte tai uusi kulumalääke,jonka saa tabletteina , lenkki lyhyemmäksi,
sauvat mukaan ja pieni vesipullo taskuun.
Jos polvi kipeytyy,niin 2-3 pv lenkkeilytauko.
Lääkitys : 3 x10mg D-vitamiinitabletti ja 1rkl Kylmäpuristettu luomurypsiöljy.
Joka päivä rasvaton maitorahka,proteiinin saanin vuoksi, sekaan
mustikoita.Erittäin hyviä neuvoja. Tuon kulmäpuristetun luomurypsiöjyn tilalle suosittelen kalaöljyä ja tauotta käytettäväksi. Silla on niveliä voitelevia ominaisuuksia sen lisäksi, että siitä saa myös sen D-vitamiinin. Itselläni on kokemusta siitä, että kalaöljy on parantunut alkavan nivelrikon. Kylmäpuristettua luomurypsiöljyä sen sijaan voi käyttää muun öljyn sijasta vaikka ruoan laitossa, sillä se ei menetä ominaisuuksiaan edes kuumennettuna.
- kameIianainen
Olen huomannut saman, ettei jaksa/halua keskittyä kirjoihin. Tällä tiedolla sanoisin, että ihmisen täytyisi lukea mahdollisimman paljon ollessaan nuori.
Toisaalta voisin lukea sitä, mikä minua erityisesti kiinnostaa, mutta sitä ei ole suomennettu.
Juotko riittävästi vettä? Minä en. Aamulla kylmää vettä kasvoille, saunan jälkeen kylmä suihku viimeksi. Vesi paras voitehista ; )
- Violetti Hattu
Ei minulla neuvoja ole, mutta huumoria olis tarjolla.
Kaunis nainen
( RE: KEVENNYKSIÄ VITSEJÄ YNM KIVAA )
3-vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee prinsessan.
8-vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee Tuhkimon.
15-vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee ruman sisarpuolen: "Äiti, en voi lähteä ulos tämän näköisenä!"
20-vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee liian lihavan tai liian laihan, liian lyhyen tai liian pitkän, liian rintavan tai liian laudan, mutta päättää siitä huolimatta lähteä ulos.
30-vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee liian lihavan tai liian laihan, liian lyhyen tai liian pitkän, liian rintavan tai liian laudan... ja toteaa ettei ole aikaa parannuksiin joten lähtee ulos joka tapauksessa.
40-vuotiaana: Katsoo itseään ja näkee liian lihavan tai liian laihan, liian lyhyen tai liian pitkän, liian rintavan tai liian laudan... mutta toteaa, että "No, ainakin olen puhdas!" ja lähtee ulos joka tapauksessa.
50-vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee että "on"... ja menee ihan minne itseä huvittaa.
60-vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja palauttaa mieleensä kaikki ne ihmiset, jotka eivät enää edes voi katsoa itseään. Menee ulos, valloittaa koko maailman, löytää viisauden, ilon ja kaikki hurmaavat mahdollisuudet ja nauttii elämästään täysillä.
80-vuotiaana: Ei vaivaudu enää katselemaan itseään peilistä. Pistää violetin hatun päähänsä ja menee ulos pitämään hauskaa koko maailman kanssa.
Meidän kaikkien pitäisi kiskaista violetti hattu päähän hieman aikaisemmin...- ?
Oletko koskaan älynnyt, että lainatessaan kerrotaan, mistä lainaa?
http://www.aapeli.com/community/user/-ira/me/ - Violetti Hattu, rva
? kirjoitti:
Oletko koskaan älynnyt, että lainatessaan kerrotaan, mistä lainaa?
http://www.aapeli.com/community/user/-ira/me/Olen. Tuon kopioin eräältä toiselta keskustelupalstalta. Siinä käsittääkseni tuli ilmi hyvinkin, että kyseessä on lainaus.
Toivottavasti ei mennyt päiväsi pilalle.
- Iloselleri
Miksi ihmeessä se on tuomittavaa ja turhamaista, jos nainen pitää itsestään ja ulkonäöstään huolta yli viisikymppisenä? Minulla se ainakin vaikuttaa suoraan mielialaan jos tunnen ja näytän hyvältä, niin olen paljon iloisempi ja siinä mielessä hyvällä tavalla nuorekas ja mitäpä pahaa siinä on jos näyttää vetävältä yli viisikymppisenä? Kateellisten höpinöitä taas nuokin että mitä rupsahtaneemmalta näyttää niin sen parempi ja viisaampi ihminen... :)
Hahahaa! Minä olen terve, hyvinsäilynyt ja nuorekas ja seksikäs viisikymppinen ja yllätys yllätys, kiinnostunut myös syvällisemmistä asioista kuten uskosta, materian vähentämisestä, downshiftaamisesta ja oikeastaan vähän kaikesta maan ja taivaan välillä! Pois totutuista kuvioista - risteilylle, kaupunkilomalle Eurooppaan tai vaikka käväiseminen lähikaupungissa. Tällaista ehdotan..
- muuttuva...
tämä on hyvä keino;)) lähtisin useimmin mikäli vain varaa..Nuoruukkuus on minusta aika yksilöllinen juttu. Ei niinkään siihen fyysiseen ikään sidottu. Tunnen 20v..jotka ovat ns. syntyneet vanhoihin kuoriin..ovat mieleltään jo vanhoja..sitten 70v..jotka edelleen mieleltään nuorekkaita...Kyllä se mielentila kysymys aika pitkälle. Sellaiset kuivahkot, tosikkomaiset ihmiset jotka suorittavat tätä elämää...ovat usein vaan kateellisia koska he eivät pysty nauttimaan elämästä...Elämä kun on suorittamista. Ihminen jolla on vielä unelmia on nuorekas..ja elämään positiivisesti ja tientynlaisella vielä uteliaisuudella suuntauvia ihmisiä pidän itse nuorekkaana..jotka haluavat myös hankkia uutta tietoa..eivätkä jämähdä vanhoihin faktoihin...vaan hyväksyvät elämän ja sen että, elämä muuttuu myös... vaikka itse vanhenee fyysisesti mutta ei välttämättä henkisesti...vielä...
Tsau:Friidu
- ei ihan ikinuori
Ensin tarvitsee olla vanha voidakseen olla nuorekas. Itse ajattelin olla vanha vasta joskus ysikymppisenä.
- perjantai-tyttö
ihminenhänhän on niin vanha,ku mitä elämä tuo tullessaan.
Nuorena pysyy mieli ko saa olla nuorten kaa mukana menossa
ja muutenkin sykkeessä mukana... - njioooooooooooo
.---------------- satusetä oli ikinuori
- pjooooo:)
Joulupukki on ikivanha.
Karmea sana, nuorekas. Varmin tae, että on vanhan näköinen. nyyh!
- Meditantta
Meditaatio on ainakin itselleni sellainen asia että ainakin USKON että se pitää nuorekkaana. Siiinä on jo paljon jos uskoo johonkin asiaan. En istu jäykkänä lattialla kädet sylissä ja mumise jotain ommmmm-mantraa, vaan makaa mukavasti sängyllä ja rentoudun niin tehokkkaasti kuin vain osaan.
Olen suorastaan jonkinlaisessa itsehypnoosissa, joskus olen jopa nukahtanut sihen, mutta vaikka en nukahtaisikaan, niin tuon rentoutumishetken jälkeen on yhtä virkistynyt olo kuin olisin todella nukkunut. Ja meditaatiolla on tunnetusti paljon hyväätekeviä vaikutuksia. Mm. vahvistaa immuunipuolustusta. - tässä näin
varmaankin ikääntyminen, joka johtaa tänne.
- 54v N
Piristyy syömällä terveellisesti ( lisäksi vahvoja B-vitamiineja, sinkkiä ym.) ja liikkumalla paljon ulkona raittiissa ilmassa.
Minä piristyin kovasti kun tutustuin mukavaan herrasmieheen, nyt olen lähdössä reissuun toiselle puolen maapalloa!
Vaihtelu ja uudet asiat virkistävät. Älä jämähdä harmaaseen arkeen, riko rutiinit.- Hurlumille kyytiä
Eiks tuollaiset uudet suhteet käy kalliiksi ja väsyttäväksi, kun pitää lähteä reissaamaan oikein toiselle puolelle maapalloa?
Oletko niin varakas vai aiotko ottaa lainaa että pysyt miehen kyydissä? Persaukisuus yllättää pian jos haluaa tehdä "kaikkea kivaa" ja jos ei ole käteistä niin paljoa, ja ottaa lainaa laina päälle. Se on varsinainen ansa jos on hyätuloinen/hyväeläkkeinen mies ja pienempivarainen nainen.
SItten on kiva maksella noita lemmelomalainoja kun mies on jo lirputtamassa jollekulle toiselle naiselle:(
- :))))))
Ihan yhtä vanhoilta näytytämme, kuin ikävuodet kertovat.
Vaikka kuinkakin mielikuvitus luo ilmalaivoja. :)) - huolehdi itsestäsi!
Ei ihan yhtä vanhoilta, koska jotkut näyttävät paljon ikäistään vanhemmilta, eivätkä millään myönnä sitä itselleen. "Tolla täytyy olla botoxia, kun ei ole tossa ja tossa ryppyä." Nykyään puhutaankin ennenaikaisesta vanhenemisesta, ja sen välttämisestä. Molemmat, ikuisen nuoruuden tavoittelu ja ennenaikainen vanheneminen tekevät ihmisen kateelliseksi.
Mikäs vika tässä 50-60 välisessä iässä on että pitäisi näyttää vielä lapselta. Mehän ollaan nyt aikuisia naisia ja miehiä. Hyviä ihan tällaisenaan. Kaikki alle viiskymppiset näyttävät minun mielestäni ihan kakaroilta :)
- Löydä puumasi!
Tästä saattais löytyä joitakin vinkkejä nuorekkaana pysymiseen ;) Itse tykkäsin kovasti. Kirjoittajan viesti on se, et jokaisen naisen pitäis löytää sisäinen puumansa (vaikka ei sillai puuma olisikaan)...
http://www.adlibris.com/tammi/product.aspx?isbn=9513165655
http://areena.yle.fi/video/1327052535520
http://yle.fi/alueet/etela-savo/2012/01/loyda_sisainen_puumasi_3190535.html- ikinuori
Työn suojaama etu tavata kaiken ikäisiä, eli se pitää nuorekkaana.
- -eitajuu-
Miksi ei saa sanoa ja olla Nuorekas... mikä kirosana on NUOREKAS?
- Iines-ancca
Miten pysyä nuorekkaana ? Ainakin ensi alkuun, pysyttelet poissa täältä 50 palstalta jossa keskustellaan "arjesta" eli hölökytä kölökytä mie sitä ja miet tätä mutta EI missään tapauksessa mistään mielenkiintosesta meidän maailmassa tai yhteiskunnassa.
"Arjessa" tarkottaa täällä primäärejä toimintoja = ruoka, seksi, juoma, läheinen fyysisyys; ja siihen päälle perusteeveeohjelmat.
Näistä ei kuitenkaan koostu useimpien ei-vielä-dementoituneiden ihmisten arki, joten tiukkaa tekee jos tänne tulee keskustelemaan ihan mistä tahansa joka omasta mielestä mielenkiintosta mutta ei sovi siihen kutistettuun ja turvalliseen maailmankuvaan joka täällä pitää olla.
Myös sivistyksen puute auttaa.Hyvin olet kuitenkin lukenut :)
Mutta kerropas mistä täällä pitäisi sinusta keskustella.
Itse kun tuota usein mietin että miksi ei enää vedä alotukset, vaikka palstoilla paljon käyn.
Mikä olisi se aihe joka saisi taas nousuun tämänkin palstan.- Säpinä-Santra
tulisilla kirjoitti:
Hyvin olet kuitenkin lukenut :)
Mutta kerropas mistä täällä pitäisi sinusta keskustella.
Itse kun tuota usein mietin että miksi ei enää vedä alotukset, vaikka palstoilla paljon käyn.
Mikä olisi se aihe joka saisi taas nousuun tämänkin palstan.Kutsu Ajomies tekemään aloituksia niin eiköhän säpinää synny;DD Aikoinaan saattoi olla päivän aikana 800 uutta viestiä tällä palstalla. Oi niitä aikoja...
http://www.youtube.com/watch?v=-FiP3B3ipeY&feature=related
- Iines-ancca
No ainakin alotus jonka pari pv sitte tänne pistin poistettiin kun käsittelin siinä vähän maailmanpolitiikkaa ja ravintotiedettä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164