Suunnittelen rintojen suurennusta The Lookin Kautta. Haluaisin tietää että paljon terveystalon kautta maksaa laboratorio- ja mammografia- ja ultraääni- tutkimukset?
jotka tulee suorittaa ennen leikkausta. Olen ottamassa pientä lainaa rintoja varten ja mietiskelen etu käteen tulevia kustannuksia. Kiitos paljon jo valmiiksi vastauksesta.
Syksyisin terveisin!
kysymys terveystarkastuksen hinnasta... ennen rinnansuurennusta.
nainennainenrr
3
154
Vastaukset
- leikkaukseen menossa
minä kävin hämeenlinnassa HÄMEENLINNAN LÄÄKÄRIASEMALLA juuri noissa tutkimuksissa the lookin kautta niin kelakortti kun oli mukana niin sai heti alennuksen niin kaikki olin.200€. kuulemma joka paikassa melkein sama hinta.
Hei,
Terveystalossa mammografia maksaa 118 e ja laaja mammografia, sisältää ultraäänitutkimuksen on 176 e. Laboratorio tutkimuksia ei tarvitse ottaa ennen kyseistä toimenpidettä.
Ystävällisin terveisin
plastiikkakirurgiset sairaanhoitajat- aloitttaja
kiitos vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319