Eli, Olen etsimässä itselleni Nintendo DS:sää, mutta kun nyt katoin netistä, niin siel on joku Nintendo DSi. Mut Peleissä lukee vain Nintendo DS. Eli siis onko se sama jo siin on se i-kirjain perässä. Toisella tavalla Käykö ns taan DS pelit DSi:hin? Mä katoku en oo ennen Nintendoihin perehtynyt niin oon tyhmä. Olisi kiva jos joku kertoisi :D
Nintendo DS pelit DSi:hin
--[][][]--
2
128
Vastaukset
- --[][][]--
Korjaus ja lisäys: tään. Kolmannella tavalla, onko DS ja DSi sama asia
- LakanaKana
DS ja DSi ovat vähän sama asia mutta DSi on vain uudempi versio, pelit toimii DSi:ssäkin samoin kuin DS:ssä. Ei siis huolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450