Maa kaipaan peitettä ja me immeiset valoa.
Hyvää alkanutta viikkoa kaikesta huolimatta.
Tulis jo lunta.
11
162
Vastaukset
Täällä on vielä niin paljon lämpöasteita ettei lumesta voi olla tietoakaan.
Sinulle ja muille minultakin hyvää viikon alkua.Eiiiiiii, vaikka valoisuus lisääntyy, niin liukkauskin tekee saman. En kaipaa lunta, lämpösempää ilmastoa kylläkin ;o))),,, vaikka jossain,,,
Kylmeneväähän tuo uhkaa,,, tai oikeestaan uhkaa kylmällä.- Jospa asut
väärässä maassa? Hanki hima vaikka espanjasta? Siellä harvoin on liukasta.
>Kyllä oikea kunnon talvi on poikaa suomen korkeudella ja virkistää valoisuudellaan mielialaakin. ;-D Jospa asut kirjoitti:
väärässä maassa? Hanki hima vaikka espanjasta? Siellä harvoin on liukasta.
>Kyllä oikea kunnon talvi on poikaa suomen korkeudella ja virkistää valoisuudellaan mielialaakin. ;-DEn muuta ;o))),,, vaikka en tykkääkkään liukkaudesta,,, karvaita kokemuksia liukkaudesta teiden päällä,,, ihan oikeassa maassa asun,,, ei siellä "etelässä" keskikesällä Suomalaisella olemuksella jaksa olla,,,
- Järvinen:DDD
mokka-mari kirjoitti:
En muuta ;o))),,, vaikka en tykkääkkään liukkaudesta,,, karvaita kokemuksia liukkaudesta teiden päällä,,, ihan oikeassa maassa asun,,, ei siellä "etelässä" keskikesällä Suomalaisella olemuksella jaksa olla,,,
Sitten vain alat kaivella suksia vintiltä ja kynttilää pohjiin rutkasti. Älä kinaa vastaan, koska suksien kuuluukin olla liukkaat. Kannattaa tykätä liukkaudesta, ainakin minä pidän. ,DDD
Järvinen:DDD kirjoitti:
Sitten vain alat kaivella suksia vintiltä ja kynttilää pohjiin rutkasti. Älä kinaa vastaan, koska suksien kuuluukin olla liukkaat. Kannattaa tykätä liukkaudesta, ainakin minä pidän. ,DDD
No en mä osaa sitä kyntteliä sipasta hiihtimiin ;o))),,, ja tervatakkin ne pitää,,, on mulla siellä jossain, ei nahkurin orsilla, vaan varaston orsilla kaiketi 8 puusuksiparia, ja tietty niitä ronttinkisia sauvoja sama määrä,,, On Järvistä, Karhua ja jotain kolmattakin merkkiä ;o))),,, ja väreissä löytyy, joka viikonpäivälle omat hiihtimet,,, hianoo, vai kuin?,,,
No kyllä mä liukkaudesta tykkään,,, jossain asiassa ;o))),,, karheus on kun painajaisen pelko ;o))),,,,
nyt äkkiä suksimaan,,, joten hyvää tuorustaita ;o))),,,
- -mietiskelijä-
Jep, sitä tässä jo kaipaa itse kukin. Tuli jo totuttua parina syksynä aikaiseen talven tuloon, mutta nyt pukkaa pajunkissoja, vaikka lunta pitäisi sadella. Perskeles, että on taas säänkuva mallillaan? No, muutaman päivän päästä tulee sentään nolla kellejä, muttei taida vieläkään valkoista vaippaa maahan sadella...
Lumi ois tervetullutta. Nostin jo s.voitelutelineen näkösälle oottelee käyttöä.
Pian sitäkin tulee.
Viime yönä oli jo niin kylmää että hevoskastanjat (2 joita olen seuraillut) tiputtivat lehtensä viime yön jäljiltä.
Ryhdyn myöskin lumen tulon odottajiin.Vanha sanonta Martti maita vahvistaa:)) meillä ainakin pakkaselle meni viime yönä.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773