Minulla on kotona Elisan Full-rate -laajakaista 24/1, mutta en ole saanut kuin alle 10 Mps nopeuksia. Reitittimenä A-link rr24ap i ADSL2 , jonka kaiketi pitäisi pystyä suurempiinkin nopeuksiin kuin tuo vajaat 10 Mps. Onko syynä sitten vain asuntoni sijainti, vaikka asumme kyllä uudella-maalla ja useampi linkkitorni näkyvissä. Kuuluvuusaluekartoissa kaikki operaattorit lupaavat hyvää kuuluvuutta, mutta liekö tuolla merkitystä kiinteään yhteyteen.
Työpaikallani on muuten sama juttu, nopeus näyttää olevan yhteysikonissa 1 Gps, mutta ei ole kuitenkaan mittauksilla kuin alle 10. Töissä näyttää kuitenkin olevan vähän nopeampi, kun molemmat luvut pysyttelevät kymmenen tuntumassa, kotona upload jää aina alle yhden mps.
Eli onko ihan normaalia, että yhteysnopeudet pysyttelevät kymmenen tienoilla, vaikka muuta olisi luvattu?
Yhteysnopeuksista
5
150
Vastaukset
- Näin ne jää
Itselläni on kotona 24mb:n yhteys ja normaali on n. 11 mb.tä puolin ja toisin.
Oikein hyvänä päivänä,yleisimmin joskus viiden aikaan aamulla kun on vähän verkkoliikennettä,nopeus saattaa nousta parhaimmillaan 15 megaan.
Töissä yhteys on 100 mb:tä, mutta nopeusmittauksessa yleensä jossain 50-60 megan paikkeilla.- 75776676565654465
Millibittejä? Bitin tuhannesosia? 24 mb = 0,024 bittiä/s ???
- Petetty2
Tampereella muutama kilsa keskustasta. 8 megan yhteys ei koskaan yli 5 megaa. Ei mitään kiirettä vaihtaa nopeampaan/kalliimpaan ennen kuin tämä 8 = 8.
- asdasdada
Linkkitornit ei vaikuta langalliseen nettiin. Itsellä Saunalahden 10 meganen netti n. 11 megaa
- 75776676565654465
Megaa ps? Mitä Megaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647