formaatin valinta

mikä on oikea

yritin ladata BETA päivitystä, mutta en tiedä mitä vastaan kohtaan jossa kysytään formaatista eli valitse päivitettävä formaatti ja on kolme vaihtoehtoa.

format A: päivittämällä tämän formaatin saat E367 tikun paluu nopeuden nousemaan ja uuden formaatin vuoden 2012 loppuun.

format B: E367 tikun lähetys nopeus nousee ja uuden formaatin 2013 loppuun.

format C: uusi formaatti vuoden 2014 loppuun.

mikä näistä siis kannattaisi valita?

6

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • format B

ottaisin ehdottomasti format B:n koska yhteys nopeus nousisi samalla uuden formaatin myötä.

• format C

pelkkä formaatin päivitys riittää ainakin minulla sillä en itse halua mitään muuta oheis toimintoa päivityksen mukana joten itse ottaisin format C:n

• format A

minä asensin päivityksen jo muutama viikko sitten ja valitsin format A:n koska paluu nopeus oli ollut hidasta ja päivityksen jälkeen se nousi peräti 10 megaan.

• kyllähän tuo C

on kaikkein luotettavin ja nopein tapa päivittää formaatti koska päivitetään vain yksi asia. jo itse formaatti on nettitikulla ladattavaksi kovin suuri tiedosto ja sen onnistumisesta varsinkaan FULL version kanssa ei ole takeita.

• E367 kapasiteetti

E367 tikulla voi ladata palvelimelta 40 mb:n tiedostoja, mutta FULL version tiedostokoko on peräti 60 mb ja BETA version 40 mb joten eipä taida tikulla pystyä latamaan päivityksen FULL versiota.

• lataa formaatti B

koska sillä saat tikun nopeuden nousemaan jopa 60 megaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60