Moi! Sattuisko kukaan tietämään vaikuttaako verenluovutus leposykkeeseen? Kävin 2 viikkoa sitten luovuttamassa verta, ja tuon jälkeen on leposyke ollut n.80, kun mielestäni se on aiemmin ollut 70. Välillä minulla on myös sellainen tunne ettei happi riitä vaan pitää haukkoa henkeä. Verenpaineet ovat terkkarilla mitattuna korkeat, kotona mitattuna normaalit...
Leposyke ja verenluovutus
2
631
Vastaukset
- verenluovuttelija
Mites hemoglobiinit? Itse luovutan aina kun vain luovutusrajat sallivat, poikkeuksena ajoittainen anemia liiasta verenluovutuksesta :D alhainen hemoglobiini ainakin minulle aiheutti korkeaa sykettä ja hengästymistä. Verihän ei silloin kuljeta yhtä paljon happea mitä normaalisti. Plus väsynyt olin jatkuvasti. Tuntui toisin sanoen että kunto olisi todella huono, mutta kunhan arvot nousevat, olokin normalisoituu.
Käypäs mittailemassa hemppa! Syy voi olla siinä. - v59
Hei. Kävin luovuttamassa verta 13.4. ja minulla myös leposyke on noussut. Normaali on alle 60 siin 54 ja nyt se huitelee siinä 70 - 80.
Löytyykö tähän järkevää selitystä, joka johtuisi verenluvotuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423