Olin tänään "katsastuksessa" ! Eli autoilijalle määrätyssä rangaistus syynissä! Mikä ei ole ihan ilmainen! Minulla on siisti Ford pikkuauto. Olin käyttänyt sitä korjaamolla juuri ennen "Katsastusta". Mutta!!!! Tämä sievä pikku poika katsastus " mies" hylkäsi autoni!!?? Kun joku saatanan merkkivalo ei toiminut, taisi olla joku ABS valo!!! Mitä vittua minä silläkin teen!!!? Ja vielä pahempaa!!! Etulasissa oli pieni naarmu !!!! Osta uusi etulasi!!! Jee! Teki mieli sanoa että osta sinä apinalta aivot! Toimisivat ehkä paljon paremmin kuin omasi! vittu! En enää käytä kyseisen " aseman" palveluita! Asema on Karjaan Katsastus Asema!!! Terveisiä vaan sinne vittu!!!!
Katsastus
20
163
Vastaukset
- hcyuycutcuycfuyfuyfu
Voisihan tuota uskoa että katsastusasemassa se vika on... mutta kun katsoo saman kirjoittajan, aiempia kommentteja, muihin aiheisiin, alkaa hahmottua missä se ongelma piilee.
- donnamarian
Älä kakara esitä tyhmiä ajatuksiasi!! Ainakaan julkisesti!! Tämä on aikuisten linja !!
- donnamarian
Ota kullisi käteen! Ja heitä se mäkeen! .... >Idi ------i
- Jos tämä
donnamarian kirjoitti:
Älä kakara esitä tyhmiä ajatuksiasi!! Ainakaan julkisesti!! Tämä on aikuisten linja !!
on mielestäsi aikuisten linja, niin miksi kielenkäyttösi on teinien tasolla?
- Let's cock
donnamarian kirjoitti:
Ota kullisi käteen! Ja heitä se mäkeen! .... >Idi ------i
Hyvin riimitelty ja siinä oli havaittavissa tiettyä kakesingersmäisyyttä. Sitä voi käyttää jo tuollaisenaan Kake-rock -biisissä, joten seuraavan kerran kun laulan karaokessa, käytän tuota riimiä. Tytöt tykkää.
- äläkä tuo meille
Hahhaaahhaaahheeehheeehheeee, eihän sulla ollu edes autoa, mikä lie voortin romu, kaatopaikalle hilauta romus.
- 16+1
Korjaa donna autosi, äläkä narise. Jos on liian kallista siirry julkisiin tai polkupyörään.
- donnamarian
Niin tekisinkin! Jos se olisi mahdollista! Kaikki ei "!!!!!! Asu Down T%n !!!!! Mutta JOS SULLA ISO KULLI! Haluan sitä?```` Kiva!
- donnamarian
Ihan oikeesti>!!!!!!!!!!! sulla ei pieni pieru ole iknä ollu edes fillaria! Eikä se ole mun vika!! vOIT TIETYSTI HAISTE,LLA MUTSISI PILLUA! tAI SEN VANHOJA PÖKSYJÄ!
- Jaa-a, ei taida
donnamarian kirjoitti:
Niin tekisinkin! Jos se olisi mahdollista! Kaikki ei "!!!!!! Asu Down T%n !!!!! Mutta JOS SULLA ISO KULLI! Haluan sitä?```` Kiva!
halut oikein kohdata. Nimimerkilläsi kirjoitettujen viestien perusteella olet naiseksi pukeutuva mies, joten eiköhän unohdeta ne sukupuoliyhteydet - minä kun olen täysin hetero.
- Eikös joo
Pyysit varmaan korjaamoa laittamaan kaiken kuntoon, mitä vikoja autosta keksivätkään...
- Katsastumies 20v
Oletko donnamarian muistanut ottaa kaikki lääkkeesi,mitkä lääkäri sinulle määräsi viime kerralla "niksulassa" ?
- :Dfafa
Ehehehehehehe, kaip ne ny ois siitä valosta valopäälle toisessakin paikkaan mainintaa laittanut.
Jos autoilijalle sanoo, et sun romus on rikki tai menosa rikki nii onhan se ihan kiva tietää ennen kolaria, kuin sen jälkeen onnettomuustutkintalautakunnan lausumana. Joka on tietysti moninverroin kalliimpi muoto hakia lausuntoa moisesta pikkuvalosta.
Jos olit käyttänyt autoasi korjaamolla katsastussyynissä vie takasi ja vaaji ny ihmeessä rahas sieltä takas pölöjä, äläkä jotain ihme katsastusasemaa hauku. Katselin keskustelun kulkua niin en voi olla kysymättä.
Onko se dieseli vai bensa kone?- hoeheheoeo
kaikkia ääliöitä tälläkin palstalla pyörii.
- retty
yritä tyhmä akka ymmärtää jos auto ei ole kunnossa se ei mene katsastuksesta läpi, ihme että tiesit edes auton merkin. idiootti!
Mites uusinta katsastus?
- ....
Taisi mennä "katsastus" sairaalan kautta ja lääkitykset kohdalleen...
- romuttaja
YTV otti omakseen, vaikka sillä ei mitään uusiokäyttöä edes ole.
- Kiinnostunut duunaaj
Puhutko autosta vai...
Olisi minulla jotain käyttöä sille ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567217Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243391Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1501665Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2911583- 841365
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2401184- 811134