Parasta aikaa miehen elämässä on naisen tapaaminen ja varsinkin aika ennen ensimmäistä sänkyynmenoa, se mukaan lukien. Täynnä kuumia tunteita, tajuntonta hyvää oloa, naurua, iloa. Myös ensimmäisen sänkyymenon jälkeen nainen muuttuu; ei enää vedättelyä, odotuttamista, oikuttelua. Hänestä tulee kaikella tapaa ihanampi, mukavampi, huolehtivampi. Jos suhde jatkuu tätä iloa ja lämpöä kestää 1000 vuorokautta, siis n. 3-vuotta. Tämän jälkeen kaikki ihanuus on palanut pois ja yhdessä ollaan tottumuksen, lasten tai esim. asunnon vuoksi.
Miksi siis lähteä parisuhteeseen. Käykäämme siis tansseissa :)
Lennä kukasta kukkaan
11
566
Vastaukset
- justiin niin
Sinäpä sen sanoit !
- satu rakkauden
Niin, harrastetaan siis yhteisiä asioita, ja se liittää (sekä kasvattaa) yhteen.
Mietinkin juuri että mitenkähän ongelmatilanteet sitten ratkaistaan kun ei ollakkaan tanssimassa, ja kuitenkin on sellainen yhteinen harrastuspohja joka pitäisi kaiken järjen mukaan, jos antaa liiton lujittua, ja se on molempien päämäärä, antaa parhaimmat olosuhteet ongelmien ratkaisemiseksi.
Oma näkemykseni on että jos ennen tuli kärpäsestä härkänen, annettiin tunteiden ottaa liian iso pala suhteen hoitamisesta, ja ajauduttiin ojasta allikkoon, jossa kiristeltiin hampaita ja ero oli tietenkin väistämätön asia.
Nyt on sellainen olo että kukkakärpäsestä tehdään härkänen, eli asiat menevät aina vaan enempi pieleen. Yhteen meneminen on parhaimmillaan yhteistä aherrusta liiton lujittumiseksi, eikä oman tunne-elämän hoitola/mekka.
Tarvii siis suurta ymmärrystä lyöttäytyä yhteen jonkun kanssa, koska sellainen yhteenlyöttäytyminen, siis sitoutuminen, oli naimisissa tai avosuhteessa, on tuntemuksien paratiisi, mutta kukkakärpäset häisitsevät yhtenään.
Kenellä on ymmärryksen avain, sitä käyttäköön. - .
Riku.k=säälittävä pukki
Moi! Olin kaksi vuotta yhden naisen kanssa yhdessä,oli ihan mukavaa yhdessä mutta lopulta tuli ero,hän minut jätti noin vain en tiedä miksi. Semmosta sillon!
- Kokemusta on
Naiset on naisia!
Olet kyllä oikeassa sinä joka sanoit että "naiset on naisia". On niitä mukavinkin naisia olemassa
- aila-leen
Miks pitäis nyhjätä aina vaan yhdessä vaikka yhteinen kiva oli pieni pätkä vaan elämässä ja hävis ties mihin? Ei oo enää kivaa. Kenen vika, kuka muuttui?
Tanssi harvoin lie syy mihinkään yhteiselon varrella. Osasyy - ehkä joskus.
Jos ei yhteinen sävel kulje niinkuin kuuluisi niin erotkaa sovussa hyvät ihmiset. Harva tarkoituksella vaan lentelee kukasta kukkaan, vaikka niitäkin varmasti on. Miehiä ovat enimmäkseen, puhuu minun ympäristötutkimukseni.aila-leen olet kyllä oikeassa tuossa asiassa,pakko sanoa ja sitä vielä että minä ja mun tyttökaveri erottiin sovussa.
- Yhtä kokemusta viisa
Sanoin kävi minulle,ihanuutta kesti 400 päivää,tapasin maailan ihanimman miehen tansseista,päätettiin muuttaa yhteen asumaan maksoin melkein
kaiken itse. - 56v mies Vaasa
Vaihdan naista kolmenviikon välein,muutamankerran kun saa palautan
kiertoon,kierätys muotia. - 14+14+1+4
Ei kai kukaan enää kuvittele, että tanssinharrastanaisesta saisi vaimon. Typerä ajatus. Ne hinkkauttaa itseään joka ilta eri mieheen ja tyydyttää tarpeensa siten. Itse löysin vaimon tanssipaikalta vanhaan hyvään aikaan, jolloin siellä ei käynyt ainuttakaan harrastajaa. Kaikki vaan kävivät tansseissa. Ei ollut juomapulloa, ei tanssilenkkaria. Nykyään meno on perseestä, eikä tansseissa kannata käydä kuin hyötymässä muista ihmisista esimerkiksi panemalla niin montaa kuin ehtii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136