Toistaiseksi tavoitteessa pysynyt mutta nyt haaveilen ja suorastaan hekumoin ajatuksella että hyppäis autoon ja hakis kaljakontin viikonloppuseuraksi. Tiukkaa on mutta ei auta muuten v..uttas ettei sen vertaa ollu istekuria. Saa nähdä helpottaako tämä himo loppua kohti vai kiristyykö nuppi yhä tästä saatana.
Tiedän, olen alkoholisti. Koskaan en silti ole krapularyyppyä ottanut.
Tiukkaa on, tipaton marraskuu ja joulukuu tavoitteena
6
186
Vastaukset
- tipattomalla
*itsekuria
- anna palaa
Hae se kaljakontti reilusti äläkä kärvistele suotta.
- Taas humalassa
"Koskaan en silti ole krapularyyppyä ottanut"
En minäkään. Vain loiventavia, ja sen jälkeen pikku känni. Riippuu täysin pääkoppasi arkkitehtuurista, millaiseksi sen järjestelet suhteessasi alkoholiin, eli miellätkö sen liikakäytön ehdottoman vahingolliseksi itsellesi.
Itse vielä muutamia vuosia sitten vetelin kuukausien armottomia putkia terävää viinaa, ja pisin oli puoli vuotta aamusta iltaan tahtiin 0,5-1 litra päivässä.
Heikoksi veti.
Katkot ja klinikat kävin, ja vain krapulan hoidoksi itselleni totesin, kun aito motivaatio puuttui.
Muutosprosessi alamäkineen kesti, mutta nykyään mieleeni on iskostunut, että liikakäyttö on vain ja ainoastaan vahingollista ja itsetuhoista.
Suhde on muuttunut neutraaliksi, otan naukun tai toisen harvoin, mutta viina ei enää vie, eikä entistä hillitöntä mielihalua ja himoa enää ole.- BB toveri
Ymmärräthän, että AA uskovaiset eivät tarinaasi usko. Heidän mielestä kohtuukäyttöön ei ole paluuta ikinä eikä kukaan ole sellaiseen pystynyt. Alkoholismi kun on heillä hellitty tauti mistä ei voi (haluta?) parantua.
BB toveri kirjoitti:
Ymmärräthän, että AA uskovaiset eivät tarinaasi usko. Heidän mielestä kohtuukäyttöön ei ole paluuta ikinä eikä kukaan ole sellaiseen pystynyt. Alkoholismi kun on heillä hellitty tauti mistä ei voi (haluta?) parantua.
Tarkennuksena edelliseen, että alttius on tietenkin edelleenkin tallessa, ja jos otan liikaa, niin vanhaan tapaan syttyy tulet pannuun ja voin juoda kaikki, mitä löytyy.
Eli se neutraalius säilyy vain määrättyyn rajaan asti, ja sen rajan on oltava vahva ja aina itselle ylläpidetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864