Hei
Tarjoan renkaanvaihtotyötä kotipihallasi hintaan 20e.
Alue rajattakoon Helsinki - Espoo - Vantaa - Klaukkala akselille, toki hieman kauemmaksikin tulen korvausta vastaan.
Vaihdan henkilöauton renkaat 20e:llä ja voin auttaa renkaiden kantamisessa varastoon yms.
Rahoilla jotka renkaidenvaihdosta saan, maksan bensat ja ostan uusia parempia autotyökaluja :)
Eli tämä ei ole mulle siis mikään tarkoitus saada isoja ansioita, vaan pikku puuhastelulla ansaita paremmat työkalut.
Minulla on tunkki pulttiavain, joten sinä tarvitset vain auton ja renkaat.
(vaihdan vain henkilöautojen renkaat, en pakuja, maastureita tms.)
Ota yhteyttä, niin sovitaan tarkemmin:
ahertaja (ät) yahoo.com
Renkaiden vaihtoa pihallasi, pk-seutu + klaukkala
ahertamista
3
483
Vastaukset
- ahertamista
Talvirenkaat on pakolliset Joulukuun alusta lähtien.
Talvirenkaat saa asentaa alle jo marraskuun alusta alkaen, tai aikaisemmin mikäli kelioloushteet niin vaativat.
Tarvittaessa ja sovittaessa voin myös tehdä pikkuhuoltoa autolle, kuten lampun vaihtoa, öljyn tarkastusta, lisätä pissapojan nestettä tms.
Voin myös sovittaessa kuljettaa huonokuntoiset renkaat kierrätykseen. - ssssss4444
halpaa renkaidenvaihtoa ! :O
- anpe2
Hei!
milloin sinulla olisi mahdollisuus vaihtaa renkaat autooni.Auto Klaukkalassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645