Onko tietoja ampujan taustoista.
Kuka ampui?
6
403
Vastaukset
- arvata saapi aina
Eipä ole tietoa,mutta kun lukee esim,satakunnankansan uusimmat uutiset tapahtumasta,niin vahvasti haiskahtaa erään kunniavähemmistömme välien selvittelyltä.
- kjhkkhk
huhu kertoo että vähemmistön edustajat riehui
- V
Aika varma merkki siitä on se että media vaikenee....jos liikkeellä olisi ollut tavallinen suomalainen ääliö niin lööppiä vedettäis iltalehteä myöten kaikenlaisella hörhöily, rasismi tai aselupahankinta tiukennus korteilla edelleen....mutta mutta, ei mitään uutisointia....eli johtopäätöksenä on se että asialla on ollut ei tavallinen suomalainen, tod.näk. kunniakansalaisia läheltä tai kaukaa...
- pamm
Oletettavasti joku MUSTALAINEN!
- AINA LUPA ASEESEEN
Hetkinen hiljaa!!! Eihän kenelläkään mannella voi olla ainakaan lain mukaista luvallista asetta hallussaan. Kysymys kuuluu, miksi manne voi käyttää asetta "taistelutilanteessa", kuka pöllö niille niitä järjestää??Itse jos vähänkin "haistan" tiedän mannella olevasta aseesta, niin tarkistutan varmasti sen oikeellisuuden viranomaisella.
- ouououoi
käsiase kuuluu mustalaisrn kulttuuriasuun siinä kuin pussihousut ja romanien kansallispuvut.........saavat varmaan kelata rahat panoksiinkin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804