Kun suurin osa poliitikoista, Niinistökin A-talkissa, puhui että uusi maailmanjärjestys on täällä, niin onko tämä enää salaliitto? Kyseessä on mielestäni rikkaiden vallankaappaus, jossa ns demokratia on verhottu näennäiseksi ja alueelliseksi. Suuret linjat päättää talousmiehet ja raha.
Mitä salalittomaista tässä on? Kehitys on ollut selvä kaikille jo 15 vuoden ajan. Muutenkin tämä salaliittoteoria-palsta näyttää olevan muutamille "purkautumiskanava" päässä vellovalle myrskylle, joillakin tosin tämä on voimistava tekijä...
Onko NWO (uusi maailmanjärjestys) edes salaliitto ?
1
133
Vastaukset
- ei se olekaan
Verkkomedian artikkelit tekivät siitä jo aiemmin politiikkaa, siksi kannustan tulemaan tuonne politiikka-palstoille juttelemaan aiheesta.
Sitä tämä on, koska täällä ei voi jutella mitenkään pidemmin aiheista sillä ennakkosensuuri estää viestien läpitulon, meiltä ahkerimmilta palstan purkautujilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294