En ehtinyt mukaan :(.

En ehtinyt mukaan Teon ketjuun, mutta kyllä minulle mainiosti passaa tuo 12.12.2012 klo 12.12. Paikan voisi laittaa uudelleen, etten löydä itseäni aivan väärästä kirkosta toiselta puolelta kaupunkia ;).

On minulla ehtoja, mutta niistä voidaan sopia erikseen. Ai minullako olisi ketunhäntä kainalossa?

61

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi mahoton sentään, kun tästä lähti taas viesti. Kukahan mua nyt haluaa ruoskia? Et ehtinyt mukaan et, mutta ensi kerralla sitten parempi onni. Laitan tästä poistomeiningistä viestiä ylläpitoon, jonne mulla on aina ollut lämpimät suhteet.:-))

• Sancho Pantsa

Taistoako tuulimyllyjä vastaan.
        Ruoski en, katselen, ja hihittelen. :))
        Aasi on kivan matala ajoneuvo.

• hyvvee.ötyä.

Luuletko, haluatko, että me muut pelättäisiin lämpimiä, hikisiä, haisevia tunteitasi kuviteltuun ylläpitoon?

• luunappi:

Nämä kaksi viimeistä kommenttia todistavat poistattelijan naiseksi.
        Katso tarkoin Teotwawki hihittelijää

• Ei minua haittaa. Otin vain kantaa siihen, että mukavia aloituksia lähtee pois. Sillä ei ole tapana parantaa palstan henkeä. Joku ei ole päässyt paistattalemaan parrasvaloihin. Nyt hänen täytyy tehdä se hinnalla millä hyvänsä :).

Piti vielä kysyä, että kai sinä kihlajaisaikana yhden maston saat pystyyn? Se oli se ketunhäntä..

• brutsparklingwine kirjoitti:

Ei minua haittaa. Otin vain kantaa siihen, että mukavia aloituksia lähtee pois. Sillä ei ole tapana parantaa palstan henkeä. Joku ei ole päässyt paistattalemaan parrasvaloihin. Nyt hänen täytyy tehdä se hinnalla millä hyvänsä :).

Piti vielä kysyä, että kai sinä kihlajaisaikana yhden maston saat pystyyn? Se oli se ketunhäntä..

Nyt puhutaan veneestä, jos jollekulle tulee mieleen jotakin muuta. Sitä ei ikinä tiedä ja en tarkoita sinua tällä väärinkäsityksellä, Teo.

• Riiuuyöaie

Mä taas oon käsittänyt tän palstan sillai että tää olis keskustelupalsta ja oon huomannu et sellaset ketjut lähtee jotka on pelkkää sättäilyä mut eihän toisaalta toimittajien ymv. tartte tietää mikä on sättäämisen ja keskustelun ero.
        Harmi vaan jos toi Tekowakti nyt käyttää suhteitaan ja valtaansa ja järkkää Kukalle loparit.

• Niin ja mahtuuhan tänne kaikenmoista keskustelua, eikä kenenkään pidä olla niin niuho ja itsekäs, että rajaa toisten ihmisten keskustelutarpeen tai -tyylin vääränlaisena poistettavaksi. Ainakin minä tykkään keskustella välillä höpösiä ja välillä asiaa, joskus enemmän, joskus vähemmän. Keskustelun ja chatin raja on häilyvä.

• luunappi: kirjoitti:

Nämä kaksi viimeistä kommenttia todistavat poistattelijan naiseksi.
        Katso tarkoin Teotwawki hihittelijää

Mulla on vahva epäily siitä, kuka on kysymyksessä.

Nyt puhutaan veneestä, jos jollekulle tulee mieleen jotakin muuta. Sitä ei ikinä tiedä ja en tarkoita sinua tällä väärinkäsityksellä, Teo.

Täh? Totta mooses, mä olen kätevä em......isäntä.:-DDD

• Riiuuyöaie kirjoitti:

Mä taas oon käsittänyt tän palstan sillai että tää olis keskustelupalsta ja oon huomannu et sellaset ketjut lähtee jotka on pelkkää sättäilyä mut eihän toisaalta toimittajien ymv. tartte tietää mikä on sättäämisen ja keskustelun ero.
        Harmi vaan jos toi Tekowakti nyt käyttää suhteitaan ja valtaansa ja järkkää Kukalle loparit.

Höh? Ei tässä KorveKukasta ole kysymys. Sefun tehtävä on palkaton, vapaaehtoinen ja hän itse sanonut, että pelkkä poistopyyntö ei välttämättä aiheuta mitään toimenpiteitä. Hän saattaa napsia välistä epäasialliset viestit, mutta jättää muuten hyvän ketjun rauhaan.

Ylläpito on sitten aivan eri asia. Siellä ei ole aikaa lukea ketjuja, vaan kaikkiin poistopyyntöihin vastataan samalla tavalla. Ketju poistetaan, jos sitä joku pyytää. Sefu ei ole koko ajan paikalla, mutta ylläpito on.

Olen tästä ennenkin heidän kanssaan keskustellut ja aina kun kiusa osoittautuu aiheettomaksi, poistot ovat loppuneet.

• Teotwawki kirjoitti:

Höh? Ei tässä KorveKukasta ole kysymys. Sefun tehtävä on palkaton, vapaaehtoinen ja hän itse sanonut, että pelkkä poistopyyntö ei välttämättä aiheuta mitään toimenpiteitä. Hän saattaa napsia välistä epäasialliset viestit, mutta jättää muuten hyvän ketjun rauhaan.

Ylläpito on sitten aivan eri asia. Siellä ei ole aikaa lukea ketjuja, vaan kaikkiin poistopyyntöihin vastataan samalla tavalla. Ketju poistetaan, jos sitä joku pyytää. Sefu ei ole koko ajan paikalla, mutta ylläpito on.

Olen tästä ennenkin heidän kanssaan keskustellut ja aina kun kiusa osoittautuu aiheettomaksi, poistot ovat loppuneet.

En voi enää poistaa omia viestejäni. Aloituksen voin. olenkohan tehnyt virheen? Jos ei lunkitys onnistu tai viestissä on muuten vikaa, jonka huomaa jälkiviisaana, mun on ilmoitettava oma viestini asiattomana ylläpidolle:D:D

• safirella kirjoitti:

En voi enää poistaa omia viestejäni. Aloituksen voin. olenkohan tehnyt virheen? Jos ei lunkitys onnistu tai viestissä on muuten vikaa, jonka huomaa jälkiviisaana, mun on ilmoitettava oma viestini asiattomana ylläpidolle:D:D

Miksi et voi poistaa? Onhan siinä viestin alalaidassa kohta Poista, siinä heti Ilmoita asiaton viesti-kohdan vasemmalla puolella.

• 2+19

Korvamaton vahinko sinulle joka olet niin perusteerllisesti koulutettu.
      itketään yhtessä! :-((((((((((((((

• Ei itketä. Pitäisikö? En vain näe järkeä, että ketjut, joissa ihmisillä on hauskaa, poistetaan turhaan. Täältäkin on poistunut yksi viestini, jossa kerroin mitä mieltä olen kaltaistasi :).

Tuon koulutusjutun voit korjata kohdallasi, jos se sinua vaivaa. Rohkeasti lähdet vain opiskelemaan. Milloinkaan ei ole myöhäistä.

• Putkivalo

Ja he lipuvat yhdessä kohti auringonlaskua... Niin siis, mitähän lipumista voi harrastaa joulukuussa.. luistimilla?

Meinasin ehdottaa että Teolainen voi mennä uudestaan naimisiin seuraavana vuonna 13.13.13, ja sitten taas 14.14.14, ja taidanpa katsoa löytyiskö peruskoulun kertauskurssi jostain keski-ikäisille?

Täällä tuntuu että on ollut hulvatonta menoa! Päätin pitää nettitauon, ja helpotti kummasti kun aina kun vilkaisi, edelliset aloitukset oli pyyhitty.

• Minäkin huomasin. Kun yrittää ottaa "venelomaa" palstasta, niin heti täällä riehutaan.

Kunhan saan sen kuljetettua ja talviteloille, niin sen jälkeen odottelen kevättä.

Muuten minulle riittäisi tuo kihlaus ja se ensimmäinen mastonnosto. Tämä tieto helpottaa varmasti myös Teo :D.

• Jep, täällä on taas eräs, joka jo enimmäkseen viettää aikaansa 60 palstalla taas käynyt kertanikillä riehumassa.:-DDDD Mä olen ollut naimisissa vasta kolme kertaa ja vielä on kurottavaa, koska eräs sukulaiseni on päässyt kunnioitettavaan viiteen kertaan.:-)))

Minäkin huomasin. Kun yrittää ottaa "venelomaa" palstasta, niin heti täällä riehutaan.

Kunhan saan sen kuljetettua ja talviteloille, niin sen jälkeen odottelen kevättä.

Muuten minulle riittäisi tuo kihlaus ja se ensimmäinen mastonnosto. Tämä tieto helpottaa varmasti myös Teo :D.

Eiku naimisiin! Kihlaus on juridisesti lupaus tulevasta avioliitosta, joten jos mennään kihloihin, niin naidaan kans.:-DDDDD

• Jep, ollaan varmasti samaa mieltä, mutta ei tässä viitsi nimiä mainita.:-DDDD Multa lähti eilen yhteensä viisi aloitusta.:-DDD Sama katkera kävi aina vihjaisemassa, että huspois, ja kymmenen minuutin kuluttua ketju oli cyberavaruudessa.

• Teotwawki kirjoitti:

Eiku naimisiin! Kihlaus on juridisesti lupaus tulevasta avioliitosta, joten jos mennään kihloihin, niin naidaan kans.:-DDDDD

Kyllä sinä sitten voitat sukulaisesi. En ehtinyt katsomaan, kuinka monta myöntävää vastausta sait.

En voi luvata ruusuista elämää. Se on kesäisin pelkkää purjeiden tai ankkurin nostelua. Vene on myös sen verran pieni, että riidat saavat aivan uudet mittasuhteet niin pienissä tiloissa :D.

Entäs sitten sellainen muutaman kymmenen vuoden mittainen kihlaus?

• Riiuuyöaie
        Teotwawki kirjoitti:

Jep, ollaan varmasti samaa mieltä, mutta ei tässä viitsi nimiä mainita.:-DDDD Multa lähti eilen yhteensä viisi aloitusta.:-DDD Sama katkera kävi aina vihjaisemassa, että huspois, ja kymmenen minuutin kuluttua ketju oli cyberavaruudessa.

Varmaankin eräs syy aloitusten poistoon on se, että jo poistettua aloitusta ei saisi tuoda enää takaisin. Se miten itse käsitän keskustelun on että siinä vaihdetaan mielipiteitä ja perustellaan omaa näkemystä edes muutamalla sanalla kun taas sättäillessä heitetään parin-kolmen sanan kommentti edelliseen. Se ei ole keskustelua ja tämähän on keskustelupalsta. Jos ei oikein ymmärrä eroa niin kannattaisi käydä katsomassa chatin puolella mitä on chattaily :)

Muuten olen sitä mieltä että eipä niitä olisi ehkä tarvinnut kokonaan poistaa vaan olisi voinut ehkä siirtää ne huuhaa-palstalle :) :) :)

• Putkivalo
        Riiuuyöaie kirjoitti:

Varmaankin eräs syy aloitusten poistoon on se, että jo poistettua aloitusta ei saisi tuoda enää takaisin. Se miten itse käsitän keskustelun on että siinä vaihdetaan mielipiteitä ja perustellaan omaa näkemystä edes muutamalla sanalla kun taas sättäillessä heitetään parin-kolmen sanan kommentti edelliseen. Se ei ole keskustelua ja tämähän on keskustelupalsta. Jos ei oikein ymmärrä eroa niin kannattaisi käydä katsomassa chatin puolella mitä on chattaily :)

Muuten olen sitä mieltä että eipä niitä olisi ehkä tarvinnut kokonaan poistaa vaan olisi voinut ehkä siirtää ne huuhaa-palstalle :) :) :)

Riiuuyöaie..

Kiitos ohjeista, täytyy muistaa tuo kun seuraavan kerran jään naapurin kanssa suustani kiinni. Kun se haluaa keskustella jostain seuraavan kerran, ei saa sanoa välillä että "Niin." tai "Ihan totta!" tai mitään muutakaan muutamatavuista. Sitten sanon sille oitis että älähän sinä yhtään sättäile siinä.

Luulisin 50 otsikon alle mahtuvan kaikki maan ja taivaan välille? Huuhaatakin?

• Riiuuyöaie kirjoitti:

Ne meidän aiemmat ketjut olivat ehkä huuhaata, mutta se ketju, jonka postasin ensin kopioituna vanhasta ja sitten nostin ylös uudestaan ajalta 4.11.2009 oli kyllä aivan asiallinen ketju. Siinä vain otin esille näkökohtia, joissa analysoin poistajan olemusta. Ketussa oli nestettaessa muuten yli 200 vastausta, eikä sitä silloin oltu poistettu, kun sen tein aikoinaan.

• Rajoittunutta?
        Riiuuyöaie kirjoitti:

Melkein kaikki aloitukset voidaan siirtää perustellusti muille palstoille. Herää kysymys, että miksi poistot kohdistuvat nimenomaan hilpeänhenkisiin aloituksiin. Mitkä olisivat sopivia aiheita ikäryhmissä keskusteltavaksi? Syntymäpäivät? Jokainen vois kirjoittaa yhden aloituksen vuodessa omista syntymäpäivistään. Olisko muita sopivia aiheita?

Onks pakko kirjoittaa pitkiä asiaviestejä, jos on töissä kirjoittanut kyllästymiseen asti pelkkää asiaa? Tässäkin ikäluokassaa on ihmisiä, jotka ovat tottuneet niukkasanaiseen kommunikointiin ilman ylimääräisiä selittelyjä. Eikö heidän ole suotavaa osallistua keskusteluun?

• Kysymys on vallakäytöstä. Otetaan vallasta kiinni, koska sellaista on tarjolla: minä voin pyytää tuon ärsyttävän tyypin viestit pois, jos haluan ja sen teen. Tunnen nyt suurta tyydytystä kuin Übersturmfürer aikoinaan.

Emme voi Niitata tätä tyyppiä sienälle, koska emme voi todistaa mitään.:-DDDD

• Putkivalo

Ja jos nyt sanojen merkityksistä väännetään, kyllä mun mielestä keskusteluun kuuluu ihan hyvin lyhyet kommentit kuin pitkätkin, sekä niin hauskat ja lennokkaat kuin vakavat ja hyvin perustellut.

Keskustelu = ihmisten välinen suullinen ajatustenvaihto (sivistyssanakirjasta kopsattu) joten en kyllä ymmärrä tätä ettei saisi lyhyesti keskustella. Jos mulla on lyhyt ajatus :))

• Rajoittunutta? kirjoitti:

Melkein kaikki aloitukset voidaan siirtää perustellusti muille palstoille. Herää kysymys, että miksi poistot kohdistuvat nimenomaan hilpeänhenkisiin aloituksiin. Mitkä olisivat sopivia aiheita ikäryhmissä keskusteltavaksi? Syntymäpäivät? Jokainen vois kirjoittaa yhden aloituksen vuodessa omista syntymäpäivistään. Olisko muita sopivia aiheita?

Onks pakko kirjoittaa pitkiä asiaviestejä, jos on töissä kirjoittanut kyllästymiseen asti pelkkää asiaa? Tässäkin ikäluokassaa on ihmisiä, jotka ovat tottuneet niukkasanaiseen kommunikointiin ilman ylimääräisiä selittelyjä. Eikö heidän ole suotavaa osallistua keskusteluun?

On kosolti aiheita, joista voi keskustella, kuten verhojen väri, mitä ruokaa laitat tänään, oletko koskaan kutonut mattoja, mikä on mielivärisi. Näissä aloituksissa tahtoo usein käydä niin, että aloittaja ei sano omaa mielipidettään, mutta tivaa muiden.

EVVVK!

• Rajoittunutta
        Teotwawki kirjoitti:

On kosolti aiheita, joista voi keskustella, kuten verhojen väri, mitä ruokaa laitat tänään, oletko koskaan kutonut mattoja, mikä on mielivärisi. Näissä aloituksissa tahtoo usein käydä niin, että aloittaja ei sano omaa mielipidettään, mutta tivaa muiden.

EVVVK!

Ehei! Mattojen kutominen kuuluu käsityö ja askartelupalstalle. Ruuaalle on monta vaihtoehtoista palstaa. Mieliväri liittyy enemmän muoti ja kauneus osastolle tai sitten sisustamiseen, minne verhotkin kuuluvat. Tottahan viiskymppinen voi niistäkin keskustella, mutta miksei mene noille palstoille siitä kirjoittelemaan.

• rajoittunutta

No tota mä just tarkoitin. Jos joku sanoo, että jokin keskustelu ei kuulu palstalle, niin sitten ei kuulu oikeastaan mikään muukaan keskustelu, koska lähes jokaiselle keskustelulle on olemassa oma täsmäpalsta.

Kyllä sinä sitten voitat sukulaisesi. En ehtinyt katsomaan, kuinka monta myöntävää vastausta sait.

En voi luvata ruusuista elämää. Se on kesäisin pelkkää purjeiden tai ankkurin nostelua. Vene on myös sen verran pieni, että riidat saavat aivan uudet mittasuhteet niin pienissä tiloissa :D.

Entäs sitten sellainen muutaman kymmenen vuoden mittainen kihlaus?

Jaa, että kihlaus? No, ku mulle on niitä avioliittotarjouksiakin tullut.....höh.....

• Teotwawki kirjoitti:

Jaa, että kihlaus? No, ku mulle on niitä avioliittotarjouksiakin tullut.....höh.....

Ajattelin, että säilytät samalla vapauden ;). No, huomenna menen venepapereiden kanssa maistraattiin ja teen suhteesta lain edessä virallisen.

Ajattelin, että säilytät samalla vapauden ;). No, huomenna menen venepapereiden kanssa maistraattiin ja teen suhteesta lain edessä virallisen.

Mitä sä niillä venepapereilla siellä maistraatissa teet?

• Teotwawki kirjoitti:

Mitä sä niillä venepapereilla siellä maistraatissa teet?

Teen muutoksen vesikulkuneuvorekisteriin, että olen nykyinen omistaja. Tarvitsen rekisteriotteen. Samalla reissulla käyn hoitelemassa veneeseen täyskaskon. Sitten pitäisi hoitaa kuljetusasiat kuntoon.

• Teo ei kirj.
        brutsparklingwine kirjoitti:

Teen muutoksen vesikulkuneuvorekisteriin, että olen nykyinen omistaja. Tarvitsen rekisteriotteen. Samalla reissulla käyn hoitelemassa veneeseen täyskaskon. Sitten pitäisi hoitaa kuljetusasiat kuntoon.

Jaa, mä ajattelin, että sä käyt ilmoittamassa meidän hääpäivän.:-))))

• Teo ei kirj. kirjoitti:

Jaa, mä ajattelin, että sä käyt ilmoittamassa meidän hääpäivän.:-))))

Kyllä sinun pitäisi minut tuntea. Veneasioitahan siellä hoitelen :D. Sitä paitsi sait niitä vakavampia tarjouksia. Minulle olisi riittänyt pitkä kihlautumisaika veneeseen liittyvine velvoitteineen.

• Teotwawki kirjoitti:

Jep, täällä on taas eräs, joka jo enimmäkseen viettää aikaansa 60 palstalla taas käynyt kertanikillä riehumassa.:-DDDD Mä olen ollut naimisissa vasta kolme kertaa ja vielä on kurottavaa, koska eräs sukulaiseni on päässyt kunnioitettavaan viiteen kertaan.:-)))

No voi helv... et oo sinäkään kerrasta oppinu. Eikös joku oo sanonu et se on tyhmä joka tekee saman virheen monta kertaa:D

Kyllä sinun pitäisi minut tuntea. Veneasioitahan siellä hoitelen :D. Sitä paitsi sait niitä vakavampia tarjouksia. Minulle olisi riittänyt pitkä kihlautumisaika veneeseen liittyvine velvoitteineen.

Oliks tää nyt bänks?

• rajoittunutta kirjoitti:

No tota mä just tarkoitin. Jos joku sanoo, että jokin keskustelu ei kuulu palstalle, niin sitten ei kuulu oikeastaan mikään muukaan keskustelu, koska lähes jokaiselle keskustelulle on olemassa oma täsmäpalsta.

Niinpä, mun mielestäni täällä pitäis voida keskustella melkein mistä vaan, mutta uskontoa ja politiikkaa ne tänne haluaisi.

• Irkka kirjoitti:

No voi helv... et oo sinäkään kerrasta oppinu. Eikös joku oo sanonu et se on tyhmä joka tekee saman virheen monta kertaa:D

Joo, noin on, mutta tyhmä on aina tyhmä, eikä se siitä viisastu edes ikääntyessään.:-DD

• Teotwawki kirjoitti:

Joo, noin on, mutta tyhmä on aina tyhmä, eikä se siitä viisastu edes ikääntyessään.:-DD

Varsinkin kun muisti alkaa pätkimään . Eihän millään voi muistaa missä on jo kertaalleen möhliny :) Kait sitä sit vaan kiertää samaa ympyrää??

• Irkka kirjoitti:

Varsinkin kun muisti alkaa pätkimään . Eihän millään voi muistaa missä on jo kertaalleen möhliny :) Kait sitä sit vaan kiertää samaa ympyrää??

Joo, ja taas tekis mieli.:-DDD Kato kun ei muista, niin se jää päälle.

• Teotwawki kirjoitti:

Joo, ja taas tekis mieli.:-DDD Kato kun ei muista, niin se jää päälle.

Voi vitsi, toi on jo aika paha;D Ehkä se jotenkin ilmenis pikkuhiljaa kuitenkin.

• Irkka kirjoitti:

Voi vitsi, toi on jo aika paha;D Ehkä se jotenkin ilmenis pikkuhiljaa kuitenkin.

Seuraavalla kerralla kun menen alttarille, kysyn papilta katsellen morsiantani, että satutteko tietämään kuka tämä nainen tässä minun vieressäni on ja miksi me tässä seisomme? :-XXDD

• Teotwawki kirjoitti:

Seuraavalla kerralla kun menen alttarille, kysyn papilta katsellen morsiantani, että satutteko tietämään kuka tämä nainen tässä minun vieressäni on ja miksi me tässä seisomme? :-XXDD

Pahoin pelkään että tuo on odotettavissa vielä:DD Aamulla kutsuu työt joten kohti makkaria.

• Irkka kirjoitti:

Pahoin pelkään että tuo on odotettavissa vielä:DD Aamulla kutsuu työt joten kohti makkaria.

Jep, mä meen iltavuoroon...:-)

• Teotwawki kirjoitti:

Oliks tää nyt bänks?

Nämähän olivat vasta neuvottelut, jotka eivät tuottaneet tulosta eli ei näitä kai voi bänkseiksi kutsua? Voin toimia konsulttina, kun mietit tulevan vaimosi ominaisuuksia. Voin kertoa jo etukäteen, mikä tulee missäkin suhteessa mättäämään ja mikä olisi täydellinen mätsäys :).

• Saatanan kuustoista

Nämähän olivat vasta neuvottelut, jotka eivät tuottaneet tulosta eli ei näitä kai voi bänkseiksi kutsua? Voin toimia konsulttina, kun mietit tulevan vaimosi ominaisuuksia. Voin kertoa jo etukäteen, mikä tulee missäkin suhteessa mättäämään ja mikä olisi täydellinen mätsäys :).

Voi Helvetti mitä paskaa aikuiset ihmiset jauhaa.

• Saatanan kuustoista kirjoitti:

Voi Helvetti mitä paskaa aikuiset ihmiset jauhaa.

Jotta saisit jotakin luettavaa ja kommentoitavaa. Ihan ajankuluksesi me tässä keskustellaan :).

• Teo ei kirj.

Jotta saisit jotakin luettavaa ja kommentoitavaa. Ihan ajankuluksesi me tässä keskustellaan :).

Ajattele, että joku viitsii lukea näitä ketjuja ainoastaan päästäkseen paheksumaan. Vaikea kuvitella hölmömpää tyyppiä.:-DDDDDDDDDDDDDDDD

• Mitä kuukausia?

Ai mikäs sen kuukauden 13 ja 14 nimi on?;DDDD
        Oonko jäänyt jostain paitsi kun olen aina luullut että vuodessa on 12 kuukautta?

• Putkivalo
        Mitä kuukausia? kirjoitti:

Ai mikäs sen kuukauden 13 ja 14 nimi on?;DDDD
        Oonko jäänyt jostain paitsi kun olen aina luullut että vuodessa on 12 kuukautta?

No tarkasti ottaen, jos nyt oot vaikka 54vee, niin olet jäänyt paitsi 216... öhm.. kyntökuita ja mikäs sen 14 kuukauden nimi olikaan.. juhannuskuita. Aattele, se on kokonaiset 4 vuotta sun elämästä! Oikeesti oletkin vasta 50 vuotias nyt.

Nyt sun on pakko tarjota mulle 50v kakkukahvit :)))
        Jo vain siksi, että olin niin reilu enkä lisännyt yhtään talvikuukausia, niistä kun ihmiset ei yleensä pidä :)

• Putkivalo kirjoitti:

No tarkasti ottaen, jos nyt oot vaikka 54vee, niin olet jäänyt paitsi 216... öhm.. kyntökuita ja mikäs sen 14 kuukauden nimi olikaan.. juhannuskuita. Aattele, se on kokonaiset 4 vuotta sun elämästä! Oikeesti oletkin vasta 50 vuotias nyt.

Nyt sun on pakko tarjota mulle 50v kakkukahvit :)))
        Jo vain siksi, että olin niin reilu enkä lisännyt yhtään talvikuukausia, niistä kun ihmiset ei yleensä pidä :)

Vastalause, syrjintää,syrjintää talvi immeisiä kohtaan:DD

• Putkivalo
        Irkka kirjoitti:

Vastalause, syrjintää,syrjintää talvi immeisiä kohtaan:DD

Hei! Meitä on tasan kaksi maailmassa ;D

• Putkivalo kirjoitti:

Hei! Meitä on tasan kaksi maailmassa ;D

Siks pitääkin pitää meteliä itsestää;) No suon kyllä tuolle venekansalle kesäiset riemut. Siinä on varmasti kans oma fiiliksensa joka vie täysillä keneen kolahtaa. En sentään mikään kesän vihaaja ole. Ehkä sama juttu kun mulle päästä ekaa kertaa suksille lumien tullessa. Toisaalta keväällä ekat rulliskerrat on kans juhlaa:))

• Kiitos muuten brutsparklingwine, kun toit tämän ketjun tänne, jotta asiaa päästiin käsittelemään oikein kunnolla. Omissa ketjuissani eilen se onnistunut, koska poistopaavi iski joka kerta, kun avasin keskustelun.

• 3+13

todennäköisesti sinulta kohta tulee uu7si aloitus päättelen siitä kun pyrit lopettamaan tämän ketjun loppu puheenvuorollasi.

• 3+13 kirjoitti:

todennäköisesti sinulta kohta tulee uu7si aloitus päättelen siitä kun pyrit lopettamaan tämän ketjun loppu puheenvuorollasi.

En pyri lopettamaan, vaan halusin ainoastaan kiittää, vilpittömästi.:-)

• 3+13 kirjoitti:

Keltä se on pois jos joku tekee uuden aloituksen.
        Viitsitkö ihan oikeesti kertoa ketä se haittaa, jos joku tekee uuden aloituksen?
        Eikö se ole koko palstan etu?

• Ajosmies_

Terve terve, sanoi suomenkielen opettajani jo aikoinaan.

Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4259
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      852
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      837
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      773
    Aihe