Hei
Miehelle on tehty yleisellä puolella kivesbiopsia, jossa siittiöitä ei ole löytynyt. Miehen veljellä on kuitenkin biologisia lapsia. Voiko miehen veljeä käyttää sperman luovuttajana jos hän suostuu? Idea on siinä että lapset olisivat perimältään tällöin myös lähes miehen kaltaisia.
Voiko käyttää miehen lähisukulaista luovuttajana?
JoeMan1
2
228
Vastaukset
Kiitos kysymyksestäsi.
Sukusolujen luovuttajana voi toimia myös ns. oma luovuttaja eli veli voi luovuttaa siittiöitä oman veljensä hoitoja varten. Ennen mahdollisia hoitoja hoitavan klinikan kautta järjestetään perusteellinen neuvonta asiaan liittyen.
Ystävällisin terveisin,
Anna-Kaisa/Väestöliiton klinikat- Oma valinta
Henkilökohtaisesti en lähtisi tälle linjalle, vaan ottaisin anonyymin luovuttajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361