Löytyisiköhän täältä palstalta ketään joka pystyisi lainaamaan n. 30 000€. Luottotiedot ovat menneet mutta yksityisille ihmisille on laskut aina maksettu. Miehen firma meni konkkaan ja nyt koko perhe olemme kyllä totaalisessa "pissassa". Takaisinmaksu järjestelyistä mieluiten sopisin joko kasvotusten tai sitten meilitse. Ei mielellään täällä palstalla kun kaikenlaisia kommentteja ei viitsi lukea. Tämä raha tulisi todelliseen tarpeeseen ja rehellisille ihmisille. Takaisinmaksu myös varma.
Sinä varakas, hyväsydäminen henkilö laitatko meiliä os. pihlamarja1@gmail.com
Kiitos.
Ja voimia myös kaikille muille jotka ovat samankaltaisessa tilanteessa!
epätoivoisesti lainaa vailla
15
492
Vastaukset
- 000200073568
Valitettavasti annan vain yli 50.000€ vakuudettomia lainoja. Harmi, vaikutatte mukavalta perheeltä.
- Setämies..
Tottakai saatte, kun noin hyvään tarkoitukseen menee. Katsopas postilaatikkoosi, ja kas, siellä odottaa miellyttävä yllätys.
Ole hyvä jo etukäteen. Jaa, että uutta yritystä pystyyn ..hmm
- Kivisydäminen mies
Yksi maksamaton luotto lisää ei ilmeisesti tunnu enää missään. Sen pitää vain olla tarpeeksi iso, että puhalluksesta on riittävästi hyötyä.
- pikavippiä elämään
Mä oon ajatellu, että elinaikaa on jäljellä vielä joku 25-40v.
Tarvitsin tuon ajan pakollisiin tarpeisiin rahaa n. 1,75-2,5 miljoonaa euroa.
Rahat menee siis asunnon ostoon ja elämän pakollisiin menoihin.
Antaisko joku tuollaisen summan nollakorolla 40 vuoden maksuajalla? Maksut alkas juosta takaisin 26. vuoden jälkeen tuosta tilille siirronjälkeen.
Toivon, että yksi lainaaja tekisin tämän siirron, sillä velkaantuminen moneen paikkaan ei tulisi mieleeni. - Itiootti
Jos aloittaja ei viitsi palstan kommentteja lukea niin miten luulet lainan onnistuvan?
Ensinnäkin tajuatko miten isoa summaa pyydät tuntemattomilta? Toisekseen millä elätte nyt konkurssin jälkeen niin kuinka aiot maksaa velkasi? - datapade
Itseasiasa pankki on aina hellävaraisempi ja maltillisempi osapuoli velalliselle kuin yksityinen ihminen. Ja ei pankki ilkeiyttäätn tee kielteisiä päätöksiä vaan kaikki perustuu objektiiviseen näkemykseen... niillä o matemaattiset totuudet tiedossa, ei niinkään paljoa huonoja kokemuksia, vaikka kyllä niitäkin on paljon.
- Diskdk
Aloitus oli provotrolli, jotkut vaan ei tajua.
- Vakuudet..
Käypä vakuus tuolle pikkulainalle olisi kesämökki ta asunto.
- Sainjo
Käy os www.finlinks.net ja tee hakemus kaikkiin siellä tarjottuihin luottoyhtiöihin Eiköhän rahaa lohkea. Se osio jossa ne on oli nimeltään muistaakseni Lainaa.
- Leuku
Jaahas, anastettuja sähköpostiosoitteita on alettu siis käyttämään....
- kolmesataa
Mä sain tuolta www.finlinks.net kautta haetusta lainaa. Tuli tarpeeseen näin joulun alla.
- dvgw
Parhaiten ja nopeimmin saat lainaa www.finlinks.net
- asdf4523
Hei aloittaja, anaaliseksipanosta saa 150-200€ per kerta. Jos pystyt tekemään esim 6 päivässä, voisit saada tuhat uroa kasaan. Saisit tuon havittelemasi 30k€ kasaan yhen kuukauden aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046