kertoisitko kissalepakko minulle minulle ihmssuhteistani ja mitäs asoita nousee esille ja arkiasiat? ja onko ympärillä mitä pitäs varoa tuttvapiirissäni?
kissalepakko,jelppiä?
7
88
Vastaukset
ihmisis suhteet on mutkaisia ollut sinulla aina . joku joka on ollut ongelma ennenkin haluaa nostaa uudet aalot.
mutta vaaraksi hän ei ole koska osaat jo varoa kuten sanotaan vanhat kuviot tulee uudestaan esiin.
mut sinulla on eräs johon olet mieltynyt erityisen paljon mut menneisyyden haavojen vuoksi et halua ottaa askelta eteen päin jännität ja pelkäät uusia iskuja joten mielumin olet näin kun tunnet et on turvalista kulkea.
mut sinun sydän voitetaan ei ehkä rehelisin keinoin mut saadaan ja siitä alkaa uusi sivu sinun elämässäsi.
en näe onko hän uusi ihminen vai vanha jonka kanssa palase menee yks yhteen mut olet onnelinen .- vielä yks kysymys
kiitos kissalepakko! olisikohan se vanha juttu entinen miestuttava joka pyöritti mua? ja satuttu minkä jälkeen en halua kokonaisvaltaista suhdetta....? tueeko hän taas kuvioihini?onko miehiä yksi vai ueampi? näit asiat!
näin miehen ja näin naisen ... ja tuo nainen on petolisempi kuin tuo miehen kuviot tiedät jo etukäteen.
- katalia ihmisiä
en nyt ymmärrä.siis entinen miesjuttu astuu taas kuvioon ja hänen naistuttunsa on paha....en taida tietää mistä kyse.mitä näet ympärilläni? näin käärmeistä unia -taas .millaisia ihmisiä näet ja entä akka ,miten se liittyy
- aloittanut
elikä mites tämä mun kuvioni sitten sulle näkyy? kertoisitko vähän laajemmin niin ymmärtäisin,harvoilla sanoilla jää asia roikkumaan-joten voisitko katsoa tämän kysymykseni ja tarkemmin...? kiitos jos vaivautuisit
siis sinun vanha tuttu tulee elämääsi . mutta siinä on joku petolinen nainen joka tuntuu olevan kateellinen. mies on sinulle niin tuttu että tiedät hänen tavat ja asiat jo ennestään ja on sinulle tärkeä.
mut tämä nainen on petolinen joka ei haluaisi sinulle tätä kaikkea onnea jota olet jo odotanut.
on myös aivan uusi tuttavuuskin yritämässä mut hän ei oikein tunnu sinun mieleinen olemaan.- hämmentyy,mut kiitos
ahaa-en oikein yhdistä ketään naishnkilöä,liekö nainen sit jokuentisen kuvioni heilake?milloin kuulen vanhasta tyypistä jolla akka petollinen-en tunne tällastA EUKKOA JA MIKSI KATEUS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440