vain lyhyet miehet iskee? :D

neito179cm

Olen kyllä helkkarin ylpeä kotikaupunkini miehistä joilla on selvästi ihan loistava itsetunto!

Olen todella pitkä nainen ja välillä teen myös mallin töitä, eivätkä minua yllätyksekseni iske pitkät miehet vaan paljon minua lyhyemmät. En tiedä yhtään mistä tämä johtuu, mutta olen ollut kyllä pareilla aivan loistavilla treffeillä lyhyen miehen kanssa. Jotenkin sitä aina ajattelee että olisi ihanaa jos juuri se miespuolinen olisi pidempi, mutta käyhän se näinkin :D

Onko muilla tämmöisiä kokemuksia? Miksi "oman kokoiset" miehet antavat minun olla ihan rauhassa? :D No, katseita kyllä saan ihan jo pituuteni vuoksi mutta siihen se jää.. Taitaa olla niin että näissä lyhyemmissä miehissä on eniten potkua... ;)

12

325

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomenmies___

Joo kyllä ite ainakin mieluummin kattelen pitkää seksikästä naista,kuin lyhyttä perjalkaista siiderivalasta. Ja kyllä ihan allekirjoitan et meissä alle 175-senttisissä miehissä on eniten munaa, venäjällä käydessäni kaikki nuoret pitkät naiset olivat hulluna minuun. siellä kyllä on kauniita naisia. pitkillä miehillä on yleensä lyhyt elinkin, että se on sitten ihan hyvä että läskit tappijalat ja tuhkamunat on yhdessä.

• olet pipipää..

No huh huh, aika sairasta tekstiä. Kehtaat sanoa itseäsi tosimieheksi kun nimittelet naisia noin rumasti? Tiesitkö muuten että kaikki lyhyet naiset eivät ole ylipainoisia ja kaikki pitkät naiset eivät ole kauniita? Eikä kaikilla pitkillä miehillä ole pieni muna. Isoimmat vehkeet olen nähnyt nimenomaan pitkillä miehillä..

• .............

Pitihän jonkun katkeran idiootin tulla tännekin avautumaan.

"pitkillä miehillä on yleensä lyhyt elinkin,"
        Hahaa, mistäs tiedät? Katseletko useinkin pitkien miesten munia saunassa? [kertoo tietysti jotain seksuaalisuudestasi, jos näin teet]. Tuo ei pidä todellakaan paikkaansa, jopa sinäkin ehkä empiiristä tutkimusta suorittaneena tiedät sen.

Se ei haittaa, että olet lyhyt persjalkatappi, vaan se, että olet tyhmä. Älykkyys on usein naisten mieleen.

• trollll

Katkeran kääpiön tilitystä.

• Lyhyt miäs

Itte oon lyhyt mies (167cm), eikä mua vaivaa se jos nainen on jonkin verran pidempi. Ja tietenkin sitä vähemmän se vaivaa, mitä enemmän naisesta tykkään. Harmi vaan, ettei monetkaan naiset halua lyhyttä miestä, jostain kumman syystä. Vaikka kyseessä olisi kuinka lyhyt nainen tahansa, niin aina pitää olla tuplasti naista pitempi mies.

Koska me ollaan lyhyitä (asia jolle ei voi mitään kun on näin sattunut syntymään), niin meidän pitää olla tuplasti aggressiivisempia uhkatilanteissa, eli miehen pituus ei kerro todellakaan sitä, että miten pitkälle mies on valmis menemään suojellakseen ja puolustaakseen rakastaan. Siis JOS tarve vaatii :) Lyhyt mies ei siis tarkoita lyhyttä pinnaa. Se vaan tarkoittaa sitä, että turvassa ne naiset on lyhyenkin miehen kanssa. Ja muina oletuksina pitää mainita, että todella pitkien miesten on vähän vaikeampi saada sitä lihasmassaakin verrattuna lyhyempään mieheen, joten heikkoutta ei ole siinäkään. Ja tietty kenties jotkut luulevat että lyhyt mies on yhtä kuin lyhyt penis, mutta sehän ei myöskään pidä paikkaansa. Että miehen koko ei kerro puoltakaan tarinaa. Siksi pyydän että ette arvioi "kirjaa kannen perusteella" ;) Jotkut lyhyet miehet ymmärtävät myös pituutensa takia vähän paremmin ulkonäköpaineita, ja empaattisempia.

• naikkonen

Olipas kivasti kirjoitettu! Tuo on kyllä totta joka sana ja olen täysin samaa mieltä kanssasi.

Itse olen 175cm nainen ja hyvinkin kelpaisi lyhytkin mies. Kunhan vaan ei ole semmoinen pieni piipertäjä vaan miehisiäkin ominaisuuksia pitäisi löytyä :)

• öö9ö9ö

Joskus epäilyttää vähän että te "lyhyet" miehet tulkitsette naisten toiveita väärin.. Tai sitten ylistätte vaan. Ensinnäkin uskon että suurimmalle osalle naisista ei ole väliä onko mies vähän pidempi vai paljon.( "Vaikka kyseessä olisi kuinka lyhyt nainen tahansa, niin aina pitää olla tuplasti naista pitempi mies. ")
        "meidän pitää olla tuplasti aggressiivisempia uhkatilanteissa, eli miehen pituus ei kerro todellakaan sitä, että miten pitkälle mies on valmis menemään suojellakseen ja puolustaakseen rakastaan."
        Myöskään tätä en ymmärrä ollenkaan...
        Minä en edes paljoa itseäni pidempää miestä haluaisi. 5-10cm pidempi olisi hyvä.

• Ihme...
        öö9ö9ö kirjoitti:

Joskus epäilyttää vähän että te "lyhyet" miehet tulkitsette naisten toiveita väärin.. Tai sitten ylistätte vaan. Ensinnäkin uskon että suurimmalle osalle naisista ei ole väliä onko mies vähän pidempi vai paljon.( "Vaikka kyseessä olisi kuinka lyhyt nainen tahansa, niin aina pitää olla tuplasti naista pitempi mies. ")
        "meidän pitää olla tuplasti aggressiivisempia uhkatilanteissa, eli miehen pituus ei kerro todellakaan sitä, että miten pitkälle mies on valmis menemään suojellakseen ja puolustaakseen rakastaan."
        Myöskään tätä en ymmärrä ollenkaan...
        Minä en edes paljoa itseäni pidempää miestä haluaisi. 5-10cm pidempi olisi hyvä.

En nyt oikein ottanut selvää mikä viestisi pointti oli. Että olen väärässä?

Joillekin naisille sillä pituudella ei tosiaan ole väliä, mutta aika monelle tuntuu olevan väliä mikä se pituusero on. Eikä kyseessä ole vain vähimmäistoive 5-10cm pidempi, vaan ihan reilusti pidempi täytyisi olla. Monet noista pitkistä miehistä haaveilevista naisista on alle 170cm, joten tottakai lyhyt mies aattelee, että "hei, siinähän on hyvän pituinen nainen mulle", mutta nainen ei sitten haluakaan lyhyttä jostain syystä. Ja yleensä syynä ei ole välttämättä maku-kysymys (jonka olettaisi joustavan jos kyseessä on muuten hieno mies), vaan ihan jotkut oudot oletukset siitä millaisia lyhyet miehet on. Loppujen lopuksi ei miesten luonteita voi jakaa "lyhyisiin" ja "pitkiin". Kaikki ollaan yksilöitä, joten kyllä se on vähän erikoista toivoa erityisesti tietyn kokoisia kumppaneita. Etenkin jos ne toiveet perustuvat enemmän niille mitoille kuin sisällölle.

• Mistä lyhyiden miesten iskuyritykset johtuvat? Yksiselitteistä tai yksisanaista vastausta tuskin on, mutta seuraava kertoo jotakin lyhyiden miesten ajatuksista.

Lyhyt mies on kantapään kautta oppinut (ainakin itse olen) sen, että hän ei pituutensa puolesta ole kuin todella harvan naisen ihannemitoissa. Tähän kun lisätään toive miehen tekemästä aloitteesta, niin harvassa ne naisen tekemät aloitteet ovat. Jos lyhyt mies jää miettimään onko tämäkin nainen niitä, joka haluaa vähintään 180-senttisen miehen, niin sinkkuna mies pysyy.

Kun naisten pituustoiveen (= miehen tärkein ominaisuus on hänen pituutensa, koska jos pituus ei riitä mieheen ei haluta edes tutustua) on ymmärtänyt, niin parhaaksi ratkaisuksi tähän mennessä olen todennut pään hakkaamisen kyseiseen "sä oot liian lyhyt mulle"-seinään. Toivottavasti seinä hajoaa ennen päätäni. Jos nainen kiinnostaa, niin mitä väliä sillä on minkä mittainen hän on? Pakit tulevat jos tulevat, mutta yrittämättä ei oman kullan löytäminen onnistu.

Yhteenvetona lyhyt mies on immuuni naisen mahdolliselle pidemmyydelle. Kun kerran lyhyet miehet lähestyvät sinua, niin ota se kohteliaisuutena. Me miehen mittaiset miehet lähestymme ketä haluamme. :)

• lähden tanssimaan

Kyllä minä annan 10 pisteet mihelle joka hakee pitkää naista! tai yrittää iskeä:) Minua hakee suurimmaksi osaksi minua lyhyemmät miehet tanssimaan ja olen samanmittainen kuin ap.. koroissa...Tykkään..eräs mies kertoi että tykkää juuri pitkistä naisista ja hänellä mittaa 173cm...)

• BM

Höh, tulisivat iskemään mua... olen 160cm pitkä (korot jalassa 165cm) ja baarissakin iskemään tulevat ne yli 180cm pitkät kaapit. Tanssiminenkin hankalaa. Minulle ihannemiehen pituus on 170-175cm, plus miinus joitakin senttejä molempiin suuntiin. Kaipa ne lyhyetkin miehet taasen unelmoi pitkästä naisesta, ei tällainen lyhyenläntä nainenkaan kaikkia kiinnosta.

• pienten suosikki

Pistetäänpäs vielä paremmaksi. Olen 160 cm pitkä nainen ja minua tulevat usein iskemään itseäni lyhyemmät ja hintelät miehet eli siis todella lyhyet.
      Eihän heitä voi tosissaan ottaa, jos ovat vielä minuakin lyhyempiä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5690
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1518
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1336
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      348
      1277
    Aihe