Suunnittelen kesän lentoja tampereelta ja mietin että miten pitkälle Ryanairilla oikein pääsee jos käyttää jatkoyhteyksiä? Mikä on kohde esim Pohjois-Afrikassa? Olen yrittänyt asiaa selvitellä huonoin tuloksin ja ajattelin että täältä ongelmaan saan kuitenkin nopeasti vastauksia.
Mikä on kaukaisin kohde johon Ryanair lentää?
3
229
Vastaukset
- jeevesjeeves
Jos ei käytä jatkolentoja, niin itse lentäisin Turusta tai Tampereelta Malagaan ja sieltä rautateitse ja meritse afrikkaan. Mutta jos menee lentäen koko matkan, niin vaihto missä tahansa Ryanairin basessa, josta on jatkolennot esimerkiksi kanarian saarille. Lontoosta on jatkomahdollisuus esimerkiksi Tangieriin, Marraskehiin jne.
- Pitkälle tahtoo
Googletin tään Marrakeshin ja näytti olevan siis lounais marokossa, ihan kiva, mutta mikä tää sun esittämä toinen paikka siis on?
- FR route map
Siis ymmärsin et "pitkälle tahtoja" on yrittäny selvitellä itse mihin ja kuinka kauas FR lentää. No eikö hän osaa FR route mapista kattoa kohteet, josta 1-2 klikkauksella näkee et kaukaisin kohde löytyy Kanarian saarilta. Helppoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657