Mieheni äiti saanut 2 poikaa. Mieheni veljellä 2 poikaa, mieheni edellisestä suhteesta 2 poikaa, sekä minun kanssani saatu 1 poika. Olen raskaana, ja ollut tyttö olo, maha kuitenkin on samanmuotoinen kuin poikaa odottaessa. Sykkeet menneet 150-162 tässä toisessa raskaudessa, en muista esikoisen sykkeitä.
Esikoisen aikana pahoinvointia alkoi lievästi ilmenemään n. raskausviikolla 30. Nyt kuopusta odotellessa ensimmäiset oksentelut alkoivat raskausviikolla 6 3. Silloin oli yö yhtä tuskaa, 0,30-20h välein sai juosta oksentelemassa. Rauhottu viikolla 13. Enään ei ole ollut pahoinvointia. Joskus saattaa silmissä pimetä ja tulla tuskahiki ja heikotus. Joskus auttanut kun istuu lattialle joskus ei muuta kuin pakko oksentaa. Olen raskausviikolla 20 4.
Onko muilla kokemuksia? Tuleeko vain ja ainoastaan poikia?
Minun puolelta mummi saanut 1 tyttö ja 1 poika, äiti isäni kanssa saanut 2 tyttöä, sekä isä uuden vaimonsa kanssa 2 tyttöä.
En halua kuulla mollauksia siitä että miksi pitäisi saada se ja se.
On hyvä ja kiva jos poikani saa pikkuveljen leikkeihinsä sekä harrastuksiinsa myöhemmiten, sekä olisi kiva jos tulisi tyttö joka tuo erilaisuutta leikkeihin ja oppisi kasvamaan ja tuntemaan tytöt ns. eri valossa kuin ne joilla ei ole pikku-/ isosiskoa.
Voiko saada tyttölasta koskaan?
108
8113
Vastaukset
- ...........
Sillähän ei ole väliä mitä sinun puolellasi on kun miehen siittiö päättää sukupuolen.
- löysät pois
jos haluaa pokia,kannattaa miestä uittaa kylmässä vedessä,lisää poika siittiöitä,jos haluaa tyttöjä kannattaa pitää siittiöt mahdollisimman lämmässä.meillä on toiminut hyvin,nyt seitsemän siskosta,että on muuten varma nakki.kuumassa auringossa 3 tuntia ensi löysät kannattaa lypsää pussiin,seuraava suoraan lemmen pesän perukoille on varma nakki.
- OKR
Ei ihan... Myös munasolu voi "valikoida" ja suosia jompaa kumpaa sukupuolta olevia siittiöitä. Siittiöt eivät siis päätä mitään, vaan edustavat jo valmiiksi jompaa kumpaa sukupuolta.
On myös tehty tutkimus, (en muista missä, joten anteeksi lähdetiedon puute), että munasolu "tunnistaa" tiettyä sukupuolta olevan siittiön ja suosii tätä, esim. jos on ennestään poikia niin seuraavassa raskaudessa pojan todennäköisyys on suurempi kuin tytön. Seitsemän veljestä ei siis olekaan niin suuri sattuma kuin monet luulevat!
Mutta mutta... Itselläni ja kaikilla tuntemillani ihmisillä, joilla on lapsia molempia sukupuolia, ovat raskausoireet olleet täysin erilaisia poikaa ja tyttöä odottaessa. Itselläni nuo oireet olivat juuri kuvailemasi laiset tyttöä odottaessa ja lähes päinvastaiset poikaa odottaessa :) Saattaisi siis hyvinkin olla tyttö :)
Mutta jos sukupuoli mietityttää, niin käy ihmeessä 4D-ultrassa, ainakin Helsinkin Femedassa Bruno Cacciatore pystyy antamaan lähes 100%:n vastauksen.
Mukavaa loppu odotusta! - tyttöjä...
löysät pois kirjoitti:
jos haluaa pokia,kannattaa miestä uittaa kylmässä vedessä,lisää poika siittiöitä,jos haluaa tyttöjä kannattaa pitää siittiöt mahdollisimman lämmässä.meillä on toiminut hyvin,nyt seitsemän siskosta,että on muuten varma nakki.kuumassa auringossa 3 tuntia ensi löysät kannattaa lypsää pussiin,seuraava suoraan lemmen pesän perukoille on varma nakki.
sinä ja sinun löysät ja kylmät vedet.tule minun luo,minä panen sinua niin tyttöjä tuloo!!ovat muuten kauniita,terveitä ja tosi ihania.
- Geenitutkailija
Aivan niin Miehen spermassa olevat x- ja y-kromosinit sen määräävät tuleeko lapsesta tyttö vai poika. Oletteko tutkineet millaista spermaa miehesi pystyy tuottamaan? Tällä hetkellä tämä tutkimus on maksullinen ja en usko siitä olevan teille mitään hyötyä, mutta mahdollisuus tähän on olemassa...
- Al-Ano ja 7:n poikaa
löysät pois kirjoitti:
Me menään Veeran kanssa aina Karuselliin ja sitten vain äkkiä hommiin ennenkuin tyttöset painuvat pussinpohjalle ja hyvin on toiminut.Jo seitsemäs poika on tilauksessa pesueeseemme.
- Voipi olla...
Joissakin suvuissa on paljon poikia, toisissa enemmän tyttöjä. Esim. Omalla kohdallani isän puolella on syntynyt paljon poikia. Ukillani oli paljon veljiä, yksi sisko. Isälläni (eli ukkini pojalla) on paljon veljiä, yksi sisko. Isäni puolen suvussa minulla on paljon poikaserkkuja, yksi tyttöserkku ja lisäksi minulla on yksi sisko. Nyt taas serkkuni ovat saaneet paljon poikavauvoja. Itseenihän tuo ei taas vaikuta kun olen tyttö ja mieheni tosiaan päättää nuo sukupuolet :).
- Meillä menee näin
Meillä on entuudestaan mieheni kanssa 3 poikaa. Miehelläni 3 veljeä ja hänen serkuillaankin pelkkiä poikia. Olen nyt raskaana viikolla 33 ja sukupuolta emme ole selvittäneet, mutta olen aika varma, että poika on taas tulossa. En tässä vaiheessa osaisi edes kuvitella itseäni tytön äidiksi, jotenkin on niin tottunut tähän "poikamaiseen" elämään:)
- tuuripeliä sanoisin
itsellä on taas pari siskoa joilla on puolen kymmentä tyttöä ja meillä oli eka kans - tietysti- tyttö. myös meidän kolmen isän puoleisissa serkuissa n. reilusta kymmenestä serkusta ei oo kuin 2 poikaa. miehellä on parikin veljeä, ja serkut poikavoittoisia.
Nyt meille on kans toinen tulossa ja rak. ultrassa näytti hyvin selvältä pojalta. Tämä uusi on "tehty" päivää ennen ovulaatiota eli ns. tyttö olis ollu oletettu. Tosin tyttö tehtiin ovispäivänä, jolloin ois voinu olla poika tod.näköistä.. Raskaudet on ollut (tähän asti) molemmat yhtä helppoja. Tytössä tuli linea negra ja ihoongelmia, nyt ei oo kumpaakaan.
Kaikki on mahdollista, ellei ole jotain sukupuolisidonnaisia perinnöllisiä sairauksia, esim verenvuototauti jos tulee molemmilta vanhemmilta niin sit vissiin ei toi tytön teko onnistu hirveen helposti..? En muista enää niin kaukaa bilsan tunnin juttuja. - joop..
Niihän se on että ei naisen sukulaiset siihen mitenkään vaikuta tuleeko tyttö vai poika,koska mieshän päättää täysin yksinään sen sukupuolen.
- no emmä nyt tiiä
Ensinnäkin, mieshän ei tietoisesti pysty valitsemaan, mikä hänen miljoonasta siittiöstään pääsee perille Se on enemmänkin nyt ihan siittiön tuurista kiinni. Toiseksi, se pääseekö XX- vai XY-siittiö perille, on myös kiinni naisen kehosta, sen emättimen ja kohdunalueen pH:sta jne. Siittiöthän tarvitsevat muuten naisen kehon eritteitä siihen, että ne ovat edes hedelmöityskykyisiä. Myös munasolussa on joitakin tekijöitä, jotka valitsevat sen siittiön, joka sen sisälle päsee. Että vaikka siittiö pääsisi perille, ei takaa sitä, että tämä siittiö pääsee vielä munasolun sisään.
- .............
no emmä nyt tiiä kirjoitti:
Ensinnäkin, mieshän ei tietoisesti pysty valitsemaan, mikä hänen miljoonasta siittiöstään pääsee perille Se on enemmänkin nyt ihan siittiön tuurista kiinni. Toiseksi, se pääseekö XX- vai XY-siittiö perille, on myös kiinni naisen kehosta, sen emättimen ja kohdunalueen pH:sta jne. Siittiöthän tarvitsevat muuten naisen kehon eritteitä siihen, että ne ovat edes hedelmöityskykyisiä. Myös munasolussa on joitakin tekijöitä, jotka valitsevat sen siittiön, joka sen sisälle päsee. Että vaikka siittiö pääsisi perille, ei takaa sitä, että tämä siittiö pääsee vielä munasolun sisään.
Kukaan ei sanonutkaan että tietoisesti voisi päättää! Ei munasolu siittiön sukupuolen perusteella siittiötä valitse. Nopein uimari yleensä voittaa.
- huokaus...
Höpöhöpö.
- Huhheli.
Tuntuu kyllä tekevän tiukkaa tällaisenkin faktan myöntäminen :D
Keksit vielä satuja lisäksi, huh huh.
- tätä mieltä
En halua mollata mutta ole onnellinen lapsesta jos on terve oli sitten tyttö tai poika..Ystäväni kävi nt-ultrassa ja iso niskaturvotus sikiöllä, että loppujen lopuksi ei sillä sukupuolella ole niin väliä...
- -TMK
Jostain lukemani mukaan tyttösiittiöt elää pidempään ja poikasolut on vastaavasti nopeampia. Meillä tämä ainakin toimi, sillä esikoisen aikaan harrastimme seksiä kerran n. 4 pv. ennen ovulaatiota ja tyttö tuli. Toisella kerralla olimme yhdynnässä ovulaatiopäivänä ja tuloksena poika.
Eihän tämä tietysti kovin laaja otanta ole... ;)
-TMK- Sitkeä poikasiittiö
Meillä sai tämä masuasukki alkunsa 5 päivää ennen ovulaatiota ja poika on tulossa:) Ja kolmatta poikaa odotan.
- justiisajoo
Sitkeä poikasiittiö kirjoitti:
Meillä sai tämä masuasukki alkunsa 5 päivää ennen ovulaatiota ja poika on tulossa:) Ja kolmatta poikaa odotan.
ootte te tarkkoja ku kaiken tiedätte...
- vaari jolla on nyt m
tuo on ihan satua mitä kirjoitetaan,että poikia siellä ja tyttöjä siellä.minulla oli onnea sillä sai tytön,eli miniän,nyt sillä ja pojalla tyttö.pojilla saa tyttöjä ja toisin päin.mitä väliä sillä on aina onnistuu,puolin ja toisin.se on tärkeintä että ovat terveitä.se ei ole synnyttämisen aihe että yritetään sitä ja tätä.vaan ollaan onnellisia kun ovat terveitä.
- lolzz
Miten tämmönenkin roska pääsee etusivulle? Kaikkia kiinnostaa niin vitusti... Näet kylla aikanasi kumpi tulee, ei sillä ole väliä...
- Ori Oulusta
voit saada tytön kun tulet niin mäsiitän sut.
- Elviiru
Noin viikko sitten keskenmenon saaneena tämmöinen keskustelu tuntuu turhanpäiväiseltä. Eiköhän se ole sama kumpi sieltä tulee, minun ainoa toivomukseni olisi ollut terve lapsi. Nyt lasta ei tule ikinä kummankaan merkkisenä.
- onhan se
silkkaa puhdasta biologiaa. Ei kannata sotkea ns. "korkeimman, herran haltuun" ollenkaan. Siittiöissä on paljon viallisia yksilöitä. Siittiön muodosta näkee, mikä on terve yksilö ja mikä "viallinen". Esim. joitkin ovat kaksipäisiä, toisilla on liian pyöreä pää, toisilla epäsymmetrinen jne. Luonto pyrkii abortoimaan vialliset yksilöt.
Ilmanlaatu vaikuttaa miesten siittiöihin (joten likaiset kaupungit on huono juttu), ruokavalio vaikuttaa (pikaruoka on aina pahasta), vähäinen liikunta jne. Naisilla vaikuttaa elintavat etenkin raskauden aikana. Toisilla naisilla voi olla ongelmia istukan kanssa.
Vielä syntyy aika paljon terveitä lapsia kaikista ongelmista huolimatta, vaan saappa nähdä miten tulevaisuudessa, jos ilmansaasteita ei saada aisoihin eikä järkeä päähän ihmisten ruokavalioon. - Ori Oulusta
kai nyt tulee kun spermaa riittävästi sisälle.
- hhoiujoihoiuhiuhiu
onhan se kirjoitti:
silkkaa puhdasta biologiaa. Ei kannata sotkea ns. "korkeimman, herran haltuun" ollenkaan. Siittiöissä on paljon viallisia yksilöitä. Siittiön muodosta näkee, mikä on terve yksilö ja mikä "viallinen". Esim. joitkin ovat kaksipäisiä, toisilla on liian pyöreä pää, toisilla epäsymmetrinen jne. Luonto pyrkii abortoimaan vialliset yksilöt.
Ilmanlaatu vaikuttaa miesten siittiöihin (joten likaiset kaupungit on huono juttu), ruokavalio vaikuttaa (pikaruoka on aina pahasta), vähäinen liikunta jne. Naisilla vaikuttaa elintavat etenkin raskauden aikana. Toisilla naisilla voi olla ongelmia istukan kanssa.
Vielä syntyy aika paljon terveitä lapsia kaikista ongelmista huolimatta, vaan saappa nähdä miten tulevaisuudessa, jos ilmansaasteita ei saada aisoihin eikä järkeä päähän ihmisten ruokavalioon.Siittiöt ovat hyvälaatuisia, jos mies purkautuu vain joka toinen päivä. Tuolloin on myös sperman määrä ideaali. Eli sperma on tuolloin tuoretta ja sisältää vain vähän kuolleita siittiötä.
Täysin harhaista tietoa on se, että spermaa pitäisi "säilöä" yli kolme päivää kiveksissä, jotta sen määrä olisi riittävä, silloin laatu kyllä kärsii ja tuloksena on reilusti kuolleita siittiöitä. - sananna
Mä olen myös kaksi lastani menettänyt, nyt 3 jo ison pojan äiti.Ja ei tosiaan tyhjempää jutunaihetta vois olla, kuin että kuinka saisin tyttö/poikavauvan. Itse olen ollut ikionnellinen, kun on terve, elävä lapsi syntynyt, melkeinpä niin, että hyvä että sukupuolen muistin kysyä.
- Osku Pyy
DDSSSS: opiskele ensin biologia udelleen hedelmöittymisen osalta ennen kuin kirjoittelet hölmöjä. Vaiko eikö nykykouluissa opeteta asiaa enää? "Kaikkihan sen kuitenkin tietävät" - vaan eipä näköjään tiedä.
- Mamma x 3
Itselläni oli eka raskaus melko helppo, pahoinvoinnit alkoi joskus vk10 ja kesti vk 20.. poika tuli.
Toinen raskaus oli vaikeampi, pahoinvointi alkoi vk 8 ja kesti noin vk 32. Ja taas tuli poika.
Kolmas raskaus oli taas melko helppo ja pahoinvointi alkoi vasta vk 20 ja kesti muutaman viikon, kappas, sieltä tuli tyttö.
Raskaudet on erilaisia, sanotaan että lapsen luonne on luettavissa raskauden helppouden/vaikeuden myötä. Eli jos on helppo raskaus on helppo, lapsesta tulee ns menevämpi ja jos vaikea, lapsesta tulee rauhallisempi. Meillä asiat ainakin meni juurikin näin.- Mamma x 3
lisäyksenä vielä, että en uskonut meidän saavan tyttöjä, koska miehen suku on todellakin täynnä poikia, mut sieltä se suvun pikku prinsessa kuitenkin tuli
- etukäteen ei tiedä
mulla pienet/"olemattomat" pahoinvoinnit muutama vk ja poika tuli
- neljän ylpeä äiti
Tunnen paljon ihmisiä joilla on tyttö ja poika, osalla on tullut kerralla kaksoset jotka ovat tyttö ja poika. Minulla on sekä sisko että veli, miehellä on veljiä ja siskoja, meillä neljä poikaa. Eli ei kerro suvut yhtään mitään, kumpi sieltä tulee.
- että joo
Yleensä itse kunkin suvussa on sekä mies- että naispuolisia...
- Eevi
Toivotetaan kysyjälle kuitenkin tyttöä ja jos hän ei sitä saa niin sitten tervettä poikaa, Herran haltuun, Hän kyllä tietää mikä on parasta kyseiseen perheeseen eikä mikään ole sattumaa, näin uskon.
Sota-aikana kuulemma syntyy enemmän poikia kuin tyttöjä, en tiedä mistä johtuu, stressihormoneistako ,. jos miehesi suvun miehillä on jatkuva stressi niin se selittäisi poikien syntymisen ,.
- Tytöt kunniaan :)
Toivoa on. Oma sukuni on täynnä poikia ja itsellä on kolme tyttöä :)
- hjdshtbgfvcfgvfc
Kun itse edes saisi lapsen, ei väliä sukupuolella....................................................................
- Aikaa vain
Isälläni on 4 veljeä,äidilläni 2.Miehen isällä 3 veljeä ja yksi sisko ja äidillä vain veli.Sekä omat serkkuni että miehen serkut ovat saaneet tasaisesti saman verran tyttöjä ja poikia,joku on on päässyt isovanhemmaksi asti.Me saatiin tyttö,poikaa toivoin.Nyt jo tulisin raskaaksi haluaisinkin tytön.Aika tyhjänpäiväistä jossittelua,mutta näkyy noita tutkimuksia vähän väliä,milloin äidin syömä aamupala,milloin ovulaatio hetki,milloin mikäkin vaikuttaa.Ehkäpä suuresssa otannassa,mutta ei yksilö tasolla auta poppakonstit tai sitten auttaa,millas todistat asian.
- 4 lapsen äippä
Toiset miehet tekevät poika ja toiset tyttöjä.
Minun entinen aviomieheni on saanut 5 tyttöä uuden vaimonsa kanssa ja meillä on 1 yhteinen tyttö.
Nykyinen aviomieheni on tehnyt kanssani 3 poikaa ja ennen tapaamistamme 2 aviotonta poikaa.- kaikkivaikuttaa...
Nuo ihmissuhteet, vaimot ja aviottomat pojat olikin tosi tärkeä tieto meille jokaiselle...
- 4 lapsen äippä
kaikkivaikuttaa... kirjoitti:
Nuo ihmissuhteet, vaimot ja aviottomat pojat olikin tosi tärkeä tieto meille jokaiselle...
Mutta tajusitko, että toiset miehet tekevät poikia ja toiset tyttöjä? Eli vaihda ukkoa.
- olikju
Jos haluaa tyttöä kannattaa ovulaation ajankohta selvittää aika tarkkaan. poika siittiöt ovat nopeampia mutta tytöt sitkeämpiä ja pidempi ikäisiä. Eli jos haluaa tyttöä kannattaa seksiä harrastaa muutama päivä(jopa enemmän) ennen ovulaatiota, silloin pojat ehtivät uida loppuun ovulaation mennessä ja sitkeät tytöt ovat jäljellä. Tämä on toiminut monella.
- ddssss
Otasn suihin joka päivä, auttaako tämä asiaan?
- 3 t 2 p
Mutta jos haluaa sekstailla joka päivä ja monta kertaa päivässä ???
- kkkkkkkkkkki
Se sukupuoli tulee sinulle, joka on sinulle tarkoitettu!! Voit olla ottanut " tarkoituksella" tämän mihen, jos sinulle on etukäteen suunniteltu kokemuksia, jotka poikien kanssa sinun pitääkin kokeilla. Opetuksesi tässä elämässä voi myös olla se, ettet saa aina haluamaasi, koska tähän asiaan et itse voi vaikuttaa, tai rahalla ostaa. Tämä elämä menee näin, kun olet sen alkujaankin suunnitellut. Jos haluat voin tutkailla mitä ympärilläsi energiassa tai henkisissä asioissa tapahtuu,
fuksianpunainen@facebook.com Itselläni tasaisesti sekä tyttöjä että poikia mutta mietinpä vaan, eikös ole tärkeämpi se että laspi on terve kuin se että onko tyttö vai poika ? Meilläpäs sattui niin että yksi lapsista onkin kehitysvammainen , tämä siis alusta asti mutta myös synnytyksessä voi sattua aivan "odottamattomia " . Olen aivan varma että oli se poika tai tyttö niin aivan yhtä ihana se lapsi on.
rauhoitutaana ja lasketaan kymmeneen
- Kaksi komiaa poikaa
Käy testissä niin saat varmuuden ja voit keskittyä onnelliseen odotukseen.
- Sukupuolella ei väli
Aloitus vei muistoihin: kun itse odotin toista lastani, oletin, ja toivoinkin, sen olevan ilman muuta toinen tyttö. En jotenkin osannut orjentoitua poikalapseen ja ajattelin myös niin, että poika ei voisi ikinä olla niin suloinen ja herttainen kuin tyttö.
Nooo, poika tuli ja kuinka siinä sitten kävikään. Vuosien varrella pikkupoika osoitti äidilleen, miten ihana, kiltti, lahjakas ja ihan yhtä suloisen herttainen kuin siskonsakin, hän oli. Nuori mies jo, mutta kaikki em. ominaisuudet ovat vieläkin tallella. - SPERMABANK MAN
Tiedän kuinka paljon haluat lapsia, mutta minut on steriloitu.
- Ipa-77
Sinun kohdallasi mahdoton tehtävä, käy lapin-noidan tykönä....
- bbbbbbbbbbbbbbbbbnnn
Hölmö oot. Toivo mieluummin, että lapsi on terve. Sukupuolella ei väliä.
- ei nimimerkkiä
Miksi sukupuolella ei saisi olla väliä? Jos minun pitäisi hankkia lapsi, hankkisin tytön. Mielummin terve, mutta sairaskin kelpaisi. Poika ei kelpaa minulle. Sukupuolella on suurempi merkitys kuin terveydellä.
- Ultrassa se selviää
"...ja oppisi kasvamaan ja tuntemaan tytöt ns. eri valossa kuin ne joilla ei ole pikku-/ isosiskoa."
Melkoisen dramatisoitua huttua. Lapset kyllä oppivat tuntemaan toisen sukupuolen edustajat joka tapauksessa.
Mene ultraan selvittämään lapsen sukupuoli urpo. - hmme
mun oireet tästä toisesta oli samanlaisia kun sulla nyt:)) ja POIKA tuli ja esikoinen mulla myös poika,ootko ultrassa kysynyt sukupuolen..mulla lupasivat molemmissa poikaa ja paikkansa piti..vaikk ameillekin ois tyttö voinut tulla;)
- -joku vailla omia=).
..Ainahan on vaihtoehto että lapsi valitsee omaaloitteisesti seuransa, niin tytöistä kuin pojista. (tärkein kai kasvattaa lapset myös monikultturisuuteen)? Tulee tyttöjä, kun niillä on äitejä niitä kasvattamaan (pohjois suomen uskomus)... Pitänee teilläkin paikkaansa?
Omilleen ne lapsetkin aikuistuttuaan lähtee.. eväillä joita kotoa saaneet.. nythän nekin tekee vaan tyttöjä?Onko elämästä nauttiminen muutenkin mahdollista?Ehkä tutustuttavissa tyttölapsi perheeseen ottaa tyttölapsi hoitoon, vaihdokkina pojat....vanhempien puolesta kasvattaa? Entä, kun ne aikuistuvat kuka niitä sitten katsoo? - desperatioN
Itselläni poikalasta odottaessa pahoinvointia kestänyt vain jonkun kuukauden ja taas tyttölasta odottaessa etova olo ollut koko raskauden ajan. Vielä jopa synnytystä edeltävänä päivänä oksentanut tyttöä odottaessa.
Kokemusta löytyy. Neljä tyttöö ja kolme poikaa . Mulla tosiaan aina pahoinvointi loppunut pojista jossain vaiheessa raskautta, mutta tytöistä ei.
Mahan malli ei ratkaise , mutta voi antaa viitteitä , kun pojista se on monesti ihan edessä ja tytöistä leviää enempi. Ei se kuitenkaan aina kerro totuutta.
Poika tulee herkemmin , jos on yks kerta juuri ovulaation aikaan ja tytön taas saa herkemmin, jos yhdyntä on muutaman päivän ennen ovulaatiota. Johtuu siitä, että tyttösiittiöt elävät kauemman . Ovulaation voi selvittää lämpöä mittaamalla, jos nainen ei sitten sitä itse tunne kuten mä olen tuntenut sen nipistyksenä munasarjoissa. - midwife
Suvultahan ei tietystikkään koskaan sukupuolet periydy. Jotkut miehet "pystyvät" omaavat vain tyttösiittiöitä ja jotkut vain pokasiittiöitä. Perintötekijöitä siihen vaikuttaen ei ole. Mutta simennestenäytteellä voi tarkistaa omaako mies vain jompia kumpia tai enemmän jompaa kumpaa sukupuolta. Naisella, ovulaatiolla taikka muillakaan naisen ominaisuuksilla ei ole tekemistä lainkaan sen kanssa, että kumpi sieltä tulee. Myöskään vatsan muoto, raskaus"oireet" taikka muut eivät ole missään nimessä tekemisissä sukupuolen kanssa.
- desperatioN
On todella sillä mihin aikaan yhdyntä tapahtuu ja milloin naisella on ovulaatio todella paljon merkitystä. Me teimme pojan tarkoituksella, kun miehellä oli jo kolme tyttöä ennestään. Kuten aiemmin kerroin , tunsin koska ovulaatio tapahtui ja sitä ennen pidättäydyimme yhdynnästä ja harrastimme seksiä heti, kun tunsin nipistyksen munasarjoissani ja poika tuli.
Ovulaation voi myös saada selville lämpötilaa mittaamalla, kun naisen lämpö nousee sen tapahduttua ja pysyy korkeemmalla kuukautisten alkamiseen asti.
Monen naisen kanssa olen keskustellut ja monet ovat kertoneet,että raskausoireet ovat olleet erilaisia, jos on tulossa poika tai tyttö. Onkohan sulla itselläsi ollenkaan ollut kokemusta molemmista raskauksista, kun noin väität? En usko. - desperatioN
desperatioN kirjoitti:
On todella sillä mihin aikaan yhdyntä tapahtuu ja milloin naisella on ovulaatio todella paljon merkitystä. Me teimme pojan tarkoituksella, kun miehellä oli jo kolme tyttöä ennestään. Kuten aiemmin kerroin , tunsin koska ovulaatio tapahtui ja sitä ennen pidättäydyimme yhdynnästä ja harrastimme seksiä heti, kun tunsin nipistyksen munasarjoissani ja poika tuli.
Ovulaation voi myös saada selville lämpötilaa mittaamalla, kun naisen lämpö nousee sen tapahduttua ja pysyy korkeemmalla kuukautisten alkamiseen asti.
Monen naisen kanssa olen keskustellut ja monet ovat kertoneet,että raskausoireet ovat olleet erilaisia, jos on tulossa poika tai tyttö. Onkohan sulla itselläsi ollenkaan ollut kokemusta molemmista raskauksista, kun noin väität? En usko.Voi tietenkin olla, että mies ei oo "sekatyömies"ja häneltä löytyy vain jompaa kumpaa siittiölajia ja silloin toki ei ole merkitystä millään naisen jutuilla, mutta olettaen,että miehellä on kumpikakin siittiöitä sekä äksää että yytä eli vastaus oli siihen tarkoitettu.
- 14
Hiljaa hyvä tulee,
Hosumalla tyttö tulee. - 3 ihanan pojan äiti
Näin olen kuullut! Tiedä sitten että pitääkö paikkansa:
Jos munasolu on juuri irronnut ja odottamassa hedelmöidystä, tulee useimmiten poika, koska "ne uimakilpailut" voittaa useimmiten poika. Mutta jos munasolu ei yhdyntähetkellä ole vielä täysin valmis ja siittiöt joutuvat odottamaan kohdussa, tulee tyttö, koska tytöt ovat sitkeämpihenkisiä ja elävät poikia pidempään munasolun ulkopuolella kohdussa ja jaksavat näinollen varrota kunnes munasolu on valmis ottamaan vastaan.- reetta<k
Itsekin luin tämän tieteellisen tutkimuksen tuloksen parisen vuotta sitten, ja tämä on oikeasti tieteellinen tutkimus. Meillä pitää hiton hyvin paikkaansa. Enempää en kerro, molemmat lapset olleet omalla tavallaan yllätyksiä, mutta tämä pitää paikkansa ja monien äitien kanssa ollaan naureskeltu, että kyllä, juttu täsmää. Ei ehkä aina ihan näin mene, mutta sanotaanko että suurenpi todennäköisyys tällä pelillä tulla se jompikumpi sukupuoli.
- fakta18
Sama isä ei voi saada tyttöjä ja poikia.
- äiti 3:lle
Olen eri mieltä asiasta. Itsellä on tyttö ja 2 poikaa ja heillä on sama isä.
- kekkuliskekkulis
Veljelläni on tyttö ja poika=kaksoset, samaan aikaan samassa kohdussa kasvaneet, samana päivänä syntyneet, samana päivänä hedelmöittyneet ja hiton varmasti saman miehen ;)
- takatakapäin
Takaapäin tulee poika, perinteisessä asennossa tyttö.
Kait ihmisen spermaa voi sekstata samalla tavalla kuin muidenkin elukoitten, eli jos siemen kestää sekstaus käsittelyn, sukupuolen valita noin 90% todennäköisyydellä, ja sitten spermalla hedelmöitetään munasolu normaalin keinosiemennysmenetelmän avulla. Kun se muilla elukoilla toimii niin kuin helkkarissa ei kädellisiin kuuluvalla ihmisapinalla?
- fghfghfgh
Muistan joskus kun opettaja biologian tunnilla selitti että näin ja näin kun tekee niin tulee tyttöjä ja näin kun tekee niin poikia. Lopuksi totesi että kaikkia on kokeiltu eikä mikään toimi.
- fghfghfgh
Mutta toivotaan toki että tytön kun se kerran haaveissasi on. Tietysti jokainen äiti toivoo että lapsi on ensisijaisesti terve, mutta onhan jokaisella toiveita. Ei se ole turhamaisuutta.
- Ruokaremontti
Tyttölapsia saadaan oikeanlaisen ravinnon avulla. Tässä tapauksessa siis epäterveellisiksikin miellettyjä ruoka-aineita: rasvaiset pähkinät, rasvaiset juustot, herkut, suklaat, hätätilassa roskaruokakin, rasvaiset maidot. Poikalapsia kasvsruokavaliolla, niukalla energiamäärällä, hedelmiä, marjoja, vihanneksia, haudutettuja teelaatuja, ituja, siemeniä elikkä kaikkea pupuruokaa. Enää et voi vaikuttaa, ruokavaliot pitää aloittaa jo ennen raskauden yrittämistä hyvissä ajoin! Siitä en mene takuuseen sanonta: harvoin seksiä=tyttöjä, usein seksiä=poikia! Omalla kohdallani tämä ja tuttavapiirissäkin piti paikkansa!!!
- desperatioN
Mä oon täysin eri mieltä. Se on juuri päinvastoin,että harvoin seksiä= poikia ja usein seksiä= tyttö . On omakohtaista kokemusta ja mulla on tosiaan molempia sukupuolia ja ruokavalio ollut aina samanlainen. Eli väitän vastaan noihin sun väittämiisi, mutta saat toki pitää oman mielipiteesi.
- kjgako
Lopettakaa jo se joutava voodoo-paska. Me ei mahdeta mitään sille, tuleeko sieltä tyttö vai poika. Vaikka vedettäis missä asennossa ja uitettais ukkoa missä vesissä, meidän sisus ja biologia päättää vauvan sukupuolen. Niin se on ollut, niin se tulee olemaan, siihen on myös totuttava. Hullua muutenkin tyttöä toivoa. Kamala kohtalohan noilla näyttää nykymaailmassa olevan.
kuule kultaseni,ei kait sil oovälii tuli mitä tuli,,,ole onnellinen tule äidiksisitä onnea,
mä oon joskus kokenut sen onnen,en tiedä hevonvittuukkaan noist synnytys tuskist
mut mä sain ,pojan,tytön jotka vietiin multa pois,,,tää on se suurempi tuska jota isi vois kärsii,,,,,,,,,,,voi kulta pieni kun sä tietåisit,,,,,,,,,,,,- äityli <3
Ainahan se on mahdollista saada tyttökin, mutta aika poika voittoselta kuulostaa kyllä. Mullakin on 4 veljeä (mä olen ainoo tyttö) ja mulla on 4 poikaa, ei yhtään tyttöä. Mulla on 6 lastenlasta joista 4poikaa ja 2 tyttöä...isälläni on 3 veljeä ja yksi sisko...että kait se on geeneissä et enemmän tulee jompaa kumpaa, meillä enemmän poikia.
- j k
kyllä saat
- Mies päättää
Tuolla vastausviestien alkupuolella olikin jo mainittuna oikea vastaus, mutta toistettakoon se nyt tässä. Jos olet lukenut biologian oppikirjasi peruskoulussa läpi, niin sielläkin se on toki kirjoitettuna, että naisella ei ole lapsen sukupuolen määräytymisen kanssa juurikaan tekemistä, teoriassa ja/tai käytännössäkin nainen joutuu tyytymään äysin miehen "päätöksiin". Vain miehellä, eli hänen siittiösolussaan, on kahdenlaisia kromosomeja x ja y. Naisella on kaksi x-kromosomia. Siispä sukupuolen määrää aina mies. Tämä lieneekin niitä ainoita päätöksiä, joita mies saa enää täysin yksinään tehdä :)
- mompsy
Minulla 1 tyttö kuuden pojan joukossa. Tyttöä odottaessani raskausaika oli alusta asti yhtä piinaa. Oksentelin, paino laski ja paha olo jatkui läpi raskauden. Mahan muoto oli mielestäni aivan sama kuin poikaraskaudessakin. Poikia odottaessani en ole vastaavaa kokonaisvaltaista pahan olon tunnetta kokenut, muuta kuin aivan alkuraskauden aikana. Sairaalassa sattumalta törmäsin toiseen äitiin joka myös sai ensimmäisen tytön poikien jälkeen ja oli aivan samanlaisia kokemuksia.
Varoitan kuitenkin, että myös synnytys oli vaikea. Kesti pitkälti toista päivää ja piti auttaa tipalla supistuksia jatkumaan ja istukkakin irrotettiin loppujen lopuksi nukutuksessa käsin. Vaan palkinto oli tuo ainokainen tyttövauva... :D
Nyt tyttö lähestyy jo murkkuikää ja täytyy sanoa, että alusta asti on neiti ollut myös hankalampi kasvatettava kuin pojat. Voimia kysyy. Pojat ovat ehdottomasti paljon helpompia lapsia. Murrosikää kauhulla odotan... ;)- desperatioN
Olen täysin samaa mieltä kaikesta :)))
- rtigjtrgwijgwö
kaksi keskenmenoa saaneena sanon, että ole vain onnellinen, että ois terve lapsi.
- Onnistunut systeemi
Mä tein ensin pojan ja sitten tytön. Huom, TEIN mieheni kanssa lukion biologian tietämyksen avulla :)
Edellytti että oli säännölliset kuukautiset ja säännöllinen ovulaatio. Tunsin aina munasolun irtoamisen. Pidin kirjaa muutaman kuukauden kuukautisista ja ovulaatiosta. Poika tehtiin niin että pidättäydyttiin seksistä muutama päivä ennen oletettua ovulaatiota ettei ole tyttösiittiöitä kärkkymässä ja kun ovulaation hetki tuli, se tuntui kipuna munasarjojen kohdalla sillä puolella mista munasolu irtosi, niin harrastimme seksiä ja heti tulin raskaakis ja poika tuli. Eli jos harrastaa seksiä ihan ovulaation aikaan niin tule poika.
Tyttö tehtiin sitten 7 vuotta myöhemmin niin, että harrastettiin seksiä muutamana päivänä peräkkäin ennen oletettua ovulaatiota, mutta emme enää 2 päivää ennen ovulaatiota. Tyttösiittiöt ovat hitaampia mutta pitkäikäisempiä. Voivat elää kolmekin vuorokautta ja poikasiittiöt elävät yleensä vain n. yhden vuorokauden ja ovat nopeampia mutta lyhytikäisempiä.
Eli tällä metodilla meillä tehtiin poika ja tyttö. Ja ihan järkeenkäyvä systeemi. Ei mitään kirveitä sängyn alle:)))- tätyli.
Ihan höpöhöpöä. :)
Oikeastihan ei ole MITÄÄN tieteellistä pohjaa tuolla ovulaation ajankohdalla, se on ihan yhtä toimiva kuin kirvestä sängyn alle -metodi. Tosin tämä joku amerikkalainen(?) lääkäri onnistui rahastamaan ihmisiä vuosikymmeniä sitten jollain opas-kirjasella jolla voi "valita" lapsensa sukupuolen jopa 80% mahdollisuudella, koska sai metodin kuulostamaan oikeasti tieteelliseltä ja väitti tehneensä tutkimuksen isolla otannalla. Kukaan muu jälkeenpäin ei ole silti pystynyt tätä todistamaan. On kuitenkin pieni mahdollisuus, että ovulaation ajankohdalla on jokin yhteys sukupuoleen, mutta ennemmin niin päin, että tyttö tulisi ovulaation aikaan, eli päin vastoin.
Missään ei ole todistettu tyttösiittiöiden ja poikasiittiöiden nopeus tai kestävyys-eroja, eikä sitä olisi edes mahdollista tutkia, siis oikeissa olosuhteissa ainakaan. Jos tuo ovulaatio-metodi pitäisi paikkaansa, luuletko että jossain Intiassa tai Kiinassa syntyisi ollenkaan tyttöjä, kun voisi vain tehdä pojan pienellä päivien laskemisella? Puhdasta sattumaa siis, toki näitä taikauskoja voi käyttää ja ajatella "että teki kaikkensa" kun laskeskeli ovulaatiota ja laittoi vielä kirveenkin sängyn alle. :D
Tässä oikeaa tietoa erilaisista uskomus-menetelmistä (mukana myös tämä ovulaation ajankohta menetelmä lähteineen) :
http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/etusivu?p_p_id=dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku&p_p_action=1&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku__spage=%2Fportlet_action%2Fdlehtihakuartikkeli%2Fviewarticle%2Faction&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_tunnus=duo40240&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_p_frompage=uusinnumero
- kokoplus
entäs jos saatkin molemmat samassa paketissa! Otappa huomioon sekin! Tulee she-male!
- k,m nknn
Hermafrodiitti on varmaan hänelle tarpeeksi lähellä toivottua tulosta, parempi kuin pelkkä poika :)
- mami
Itse koin kamalana kun kahden pojan jälkeen odotin kaksosia ja ultrassa näkyi että toinen on poika ja toinen loppuun asti "salaili" :) Tyttöhän sieltä tuli. Mutta....oli kamalaa se etä tämä poika vauva oli kovin kipeä ja joillekin oli niin tärkeä tämä tyttövauva!!!! Siinä minä itkeskelin kun poika tutkittavana ja jotkut tuovat vaan pinkkiä lahjaksi. Olen kokenut keskenmenoja se kohtukuolemia joten ei todellakaan mitään väliä mitä sukupuolta lapset ovat.
- Ohi
Nii... Jotku mietti 'Voinko saada tytön' samaan aikaan kun toinen miettii 'voinko saada koskaan lasta'?
- Elämä on
No jos sieltä tulee toinen poika nii tuleepahan kilpailua siitä että kumpiko on parempi missäkin (tosin johtaa todennäköisesti nahisteluihih) ja se johtaa siihen että molemmat tähtää paljon korkeammalle elämässä kuin yksittäinen lapsi =)
- poikia vaan....
mulla on pelkästään poikia. toivoin aina tyttöä, mutta sain viisi poikaa.onneksi yhdellä pojistani on jo kaksi tyttö lasta.
- Voi ei sulle
Onpa aloittajalla helppo elämä, kun tällaista itkee...
- vasen yläkulma
huhujen mukaa ku ruittaa vasenpaa ylämummoon ni tulee tyttöjä :p
- tyttölapsia näin_
Oikeat rakastajat (miehet) saavat naisen raskaaksi niin että hän saa tyttölapsen. Kannattaa valita siis komea ja urheilullinen mies. Muistaakseni myös oli juttua että perus lähetyssaarnaaja asennossa seksiä silleen että peppu on korkeammalla kuin yläkroppa ja laukeaa sisään myös niin ja on hetken aikaa siinä asennossa. :D Tällä kikalla pitäisi tulla tyttölapsia. ;)
- Miespulastsa tsa tsa
" lähetyssaarnaaja asennossa seksiä silleen että peppu on korkeammalla kuin yläkroppa ja laukeaa sisään myös niin ja on hetken aikaa siinä asennossa."
Mitens kun on mies?
- Miespulastsa tsa tsa
Minäkin tahtoisin babyn mutta olen iso karvainen ruma mies. Voinko saada sikiön jonnekin suoleeni kehittymään toukaksi?
- Calluna.
Adoptoi tyttö.
Problem solved. - Abc---Abc
Tyttöjä tulee ns "vanhentuneista siittiöistä" (tosi on, bilsan tunnilla tämä opetettiin!) eli jos mies ei hetkeen saa, niin suurempi tod. näk saada tyttö.
- jnbjhb
Missä ihmeessä tyypit on käyny peruskoulua/lukiota, jos tuollaista soopaa on "opetettu".
- 5 poikaa ja tyttö
Älkää viittikö tota "Onpa aloittajalla helppo elämä, kun tällaista itkee..." ja vastaava, et ap lässyttää turhasta ja pitäs vaan suunsa kiinni ja ois onnellinen kun voi kumminkin saada lapsia. Jokaisella on oma elämä elettävänä ja omat murheet ja ilonaiheet ja se missä toinen joutuu tuntemaan kipua ja tuskaa voi toiselta käydä leikiten, mutta eiköhän tuo tasotu taas toisinpäin jossain muussa elämäntilanteessa tai sitten ei, mutta ei kai se nyt millään muotoa ole ap:n vika jos joku ei kovasta haluamisesta ja yrityksestä huolimatta saa lasta. Ja senkö takia hänen pitäisi pitää suunsa supussa hänelle itselleen tärkeästä asiasta. On olemassa erilaisia ihmisiä, erilaisissa elämäntilanteissa ja jokaisella on omat murheensa ja olivatpa ne isoja tai pieniä niin jokainen kokee ne omat murheensa suurina, mutta ei se tarkoita että vähättelisi silti toisten murheita.
- JK
SAAT TYTTÖVAUVANA
- häplää
Olet outo ja mahdottoman hemmoteltu. Ole onnellinen vain, koska olet tullut raskaaksi jo kerran ja vielä jopa toisenkin. Se mitä sieltä tulee, ei valitettavasti ole ihmisten valittavissa ja tosi törkeää lapsettomia ihmisiä ja tulevaa lastasi kohtaan on tuollainen nirsoilu tytön ja pojan suhteen. Kaksi poikaa tulee olla yhtä rakkaat kuin poika ja tyttökin. Tyttövauva on ihana, mutta ole tyytyväinen siihen mitä saat. Elämässäsi voit tulla katumaan vain yhtä asiaa - en rakastanut molempia poikiani kun toivoin sitä tyttöä vain.. ei kaikki asiat mene niinkuin sinä kaavailet "pikku prinsessa" unelmissasi. Anteeksi nyt vain mutta en sulata laisinkaan tuollaista narinaa tyypiltä joka ilmeisesti saa mitä nyt sattuukin vain toivomaan, paitsi nyt tätä seikkaa jota ei voikaan netistä tilata.. hyi. Kasva aikuiseksi.
- fifty-fifty
On 50% mahdollisuus että vauvasi on tyttö!
- Ei ihan 50/50
Ei ihan 50%/50%, vaan tyttöjä syntyy pitkällä aikavälillä jonkin verran enemmän kuin poikia. Ero ei ole iso, mutta kuitenkin. Tämä lienee luonnon valintaan liittyvä evoluution tulos, koska tytöt selviävät aikuisiksi hiukan poikia todennäköisemmin.
- Heh-he-hee
Juu tyttöhän se pitäis olla ilman muuta! Eihän noista pojista ole mihkää!
- tyttö - poika
Kaksi päivää ennen ovulaatiota tulee tyttöjä ja ovulaatiopäivänä poikia, on kokeiltu viisi kertaa ja aina on tullut sitä mitä on tilattukin.
- andriis
Minua joskus ärsyttänyt, kun tuntuu, että toiset luulee, että lapsia hankitaan sen takia, että pitäisi saada se tyttö tai poika sieltä. Itsellä lapset yhta ja samaa sukupuolta. Kaikki Niin erilaisia kuitenkin. Nyt odotan neljättä ja samaa sukupuolta luvassa kuin aiemmatkin meillä. Itselle tämä oli "helpotus", olenhan jo tottunut tietynlaiseen maailmaan lasteni kanssa =) Kyllä sitä ennenkaikkea odottaa kovasti tervettä lasta. Nainen rv 30
- happymom37
Joo en mäkää usko,että sukulaiset vois pahemmin vaikuttaa lapsen sukupuoleen.Missä mielikuvitusmaailmassa jotku mahtaa elää.Minulle oli aikanaan tärkeintä vain se,että lapsi on elossa.Ei todellakaan ollut sukupuolella väliä.Vain asiankokeneet eli kuolleen vauvan synnyttäneet tietävät miltä se tuntuu.Minun onneni oli saada syliin elävä,vammainen lapsi.Lapsen tietyn sukupuolen toivominen on itsekästä ja myös sille lapselle itselleen vahingollista,jos lapsi jää jotain vaille vain siksi,ettei syntynyt juuri tyttönä/poikana.Ja vain siksi,ettei äidin unelma toteutunut.Tai jos käykin niin,että lapsi on sitä sukupuolta,jota toivottiin,hänelle asetetaan ylitsepääsemättömiä tavoitteita.Esim tyttö laitetaan väkisin pianotunneille tai balettiin.Siksihän aloittaja tyttöä toivoo...?
- Vieras mies
Käy jonkun vieraan miehesi näköisen miehen luona jolla on tyttölapsia mutta pidä se omana tietonasi. Sillä tavalla ehkä voit onnistua saamaan tyttövauvan.
- arpapeliä
Meitä on 5 serkusta joista 4 on tyttöjä ja 1 on poika. Isäni puolella on poikia ja tyttöjä aika tasaväkisesti, poikia on ehkä aavistuksen enemmän. Äitini puolella on taas enemmän tyttöjä kuin poikia. Meitä on kaksi siskosta. Siskoni sai pojan ja itse odotan poikaa, oletin aina että saisimme molemmat todennäköisemmin tyttöjä kuin poikia, mutta toisin kävi. Miehiemme puolella perheessä on molempia.
Minulla on selkeä poikavatsa ja alkuraskaudesta oli lievää pahoinvointia, en kuitenkaan oksentanut ollenkaan. Ystävälläni oli myös selkeä poikavatsa ja suunnilleen saman verran pahoinvointia kuin minulla. Hän kuitenkin sai tytön, vaikka sanoi että hänellä oli poikaolo. Joten kyllä se aika pitkälle arpapeliä on mitä sukupuolta saa. Luin jostain että munasolu suosisi pääasiassa tyttösiittiöitä, mutta ei se kaikkien kohdalla voi pitää paikkaansa. - Ap- ddddsssssss
Heipparallaa!
Sain tyttövauvan! Raskausviikolla 6 3 ja eteenpäin oli ollut tyttömäinen olo,
ja se että oli naamassa näppyjä (esikoisen aikana ei ollut, poika).
Hihii.. Olen erittäin onnellinen :) Miehellä pelkästään veljiä ja minulla siskoja, jännä nähdä kumpi tulee... :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134