Jenkeissä on purettu kymmeniä tuhansia taloja home levyn vuoksi. Korvaukset miljaadeissa taaloissa. Merkki on Knauf ja valmistettu Kiinassa.
Googlaa: knauf chinese moldy drywall
Minulla alkaa talon rakennus ja asia kiinnostaa.
Onko Suomessa kiinalaista Knauf homelevyä?
4
230
Vastaukset
- Suosi puuta
Knauf on Keskon myymä merkki,mutta lähtömaa oli muistaakseni Espanja.
Kiinan pojat käyttää ehkä luujauhoa, sitähän aikanaan oli suomessakin sotkettu
tuotteisiin. Aine on siitä hyvä että homepöpöt viihtyy. Suomessakin on Knauff:in tehdas muistaakseni kankaanpäässä olettaisisin että kotimaassa on suurimmalta osalta kotimaista levyä.
- seurailija
Jenkkilässä nyt homehtuu kaikki rakennelmat, jos vähäkin tv-stä olet seurannut rakentamisohjelmia amerikasta, viikossa tehdään valtavia taloja, valuineen päivineen, laattaa vaan seiniin, ei vesieristyksiä tms, varmasti pelkkää p:tä koko rakennelmat.
- R1
Knauf Oy:n markkinoimat kipsilevyt valmistetaan Suomessa, Kankaanpään tehtaalla.
Knauf on Saksalainen perheyritys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657